Aihe: Juttua gunnareista..
1 2 3 4 5 6 7
Peoplez
11.11.2004 17:54:20
Livemeiningistä en tiedä, Illusion DVD:t ovat vähän väsyneen oloisia ja musakriitikko Dave Dickens haukkui GNR:n livemeiningin jo siinä vaiheessa kun he olivat vielä klubeissa soittava bändi.
Jotkut taas kehuvat.

Kyllähän nuo Illusion-dvd:t on TOSI väsähtänyttä touhua. Ne 80-luvun klubikeikat on taasen tosi kovia. Videolta katsonttuna siis. Olisi ollut kiva kyllä olla itse mukana.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Jzci
11.11.2004 21:04:11 (muokattu 11.11.2004 21:05:11)

Mehän tiedämme että kuuluisimmat biisit gunnareilta on covereita..

Kun aloin miettimään niin en edes saanut heti päähän että mitä covereita niillä edes on, jos ei spagethi incidentiä lasketa. Ja kyllä laskisin itseni suureksi faniksi, ja kaikki levyt on kuunneltu 2873757 kertaa läpi.
Dr. Muff
11.11.2004 21:27:04
Kyllähän nuo Illusion-dvd:t on TOSI väsähtänyttä touhua. Ne 80-luvun klubikeikat on taasen tosi kovia. Videolta katsonttuna siis. Olisi ollut kiva kyllä olla itse mukana.

Kyllä ne osas viihdyttää vielä 90-luvullakin. Päälimmäisenä tulee St. Luisin keikka vuodelta -91. Pesee mennen tullen menossa ja meiningissä esim. kaikkien näkemän Ritz-88-keikan, joka sekään ei huono ole. Kyllä gunnareilla on paikka populaarimusiikin historiassa.
I Smell Urine
reino
11.11.2004 22:08:55
Illusioneilla on kyllä hienoja biisejä jonkun verran.
W00t?
motleyratt
11.11.2004 22:09:22
Appetite on paras niiden levy ilman muuta, illusionit on jotenkin turhan raskaita kuunnella, tuntuu että ekalla levyllä jätkillä on ollut oikeasti hauskaa mutta muilla levyillä se hauskanpito tuntuu puuttuvan. mutta meikäläisen kirjoissa Skid Row on parempi bändi niillä on sentään kaksi todella hyvää levyä ja Bach on oikeasti parempi laulaja kuin Rose
miscage
11.11.2004 23:40:58 (muokattu 11.11.2004 23:42:03)
Appetite For Destruction on varmaankin paras levy koskaan. Se on, kuten edellä mainittiin helppoa kuunneltavaa, takuuvarmat kicksit, eikä siihen jumalauta voi kyllästyä. Illusionit on erittäin kovia levyjä, mutta Appetiten asettaessa riman SEN VERRAN korkealle, niin auttamattahan Illut jää kuin nalli kalliolle.

Gunnarit on kyllä paikkansa rock-historiassa ansainneet, sitä ei käy kiistämien. Nyt vaan vituttaa jos Axl tosiaan julkaisee jotain paskaa GN`R nimellä niin ei hyvä. Vaikka musiikki olisi hyvää niin ei.....EI SE OLE GUNNAREITA.

Mielestäni olisi mahtavaa kun Axl ja ex-gunnarit sopisivat riitansa PERUSTAMATTA uutta bändiä. Voisivat lyödä kättä päälle ja kiittää toisiaan siitä että saivat aikaiseksi unohtumatonta rock-musiikkia. Sitten jäisi hieman parempi kuva tuosta Axlistakin, ja mielikuva kusipäästä voisi väistyä. Hieno laulaja ja biisintekijähän hän joka tapauksessa on ainakin joskus ollut.

Kiitos Guns N` Roses!
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
SweetChild
12.11.2004 00:30:50

Itsekkin pidän enemmän 80-luvun keikoista, tai oikeastaan niistä keikoista missä on alkuperäinen kokoonpano. Mielestäni alkup. kokoonpanolla GNR rokkaa helvetin kovaa. Ja jos en olisi koskaan tutustunut GNR:n, niin en varmaan olisi koskaan aloittanut soittamaan kitaraa. Joten GNR on minulle merkittävä bändi.
Shotgun blues
nahkalipsi
12.11.2004 08:29:56
Kun aloin miettimään niin en edes saanut heti päähän että mitä covereita niillä edes on, jos ei spagethi incidentiä lasketa.

Niinpä, virallisia julkaisuja ei taida ollakkaan kuin knockin on heavens door, mama kin ja sympathy for the devil...

sitten live ja rare matskuu löytyyki aivan perkeleesti
Rollareiden dead flowers, jumpin jack flash, wild horses tulee ekana mielee.

Nii ja tietty sweetchildo'minen alkuun keikoilla revitty sail away sweet sister, mistä itse pidän erittäin paljon =)
roses are red, violets are blue, all my base are belong to you
aikavaikea
12.11.2004 08:48:23
Niinpä, virallisia julkaisuja ei taida ollakkaan kuin knockin on heavens door, mama kin ja sympathy for the devil...

Live and let die.
And I don't give a damn if you don't like me Cause' I don't like you cause you're not like me
Jzci
12.11.2004 09:02:42

Lisätäänpä vielä AC/DC:n whole lotta rosie.
MrQ
12.11.2004 11:32:03
Niin siis homman nimi on se, että Use your illusion kaksi on se oikeasti hyvä levä ja paras levy eikä mikään v*tun appetite.
Hohhoijaa
12.11.2004 12:15:11
Niin siis homman nimi on se, että Use your illusion kaksi on se oikeasti hyvä levä ja paras levy eikä mikään v*tun appetite.

No perustelepa väitöstäsi...
MrQ
12.11.2004 13:07:13
No perustelen:

Illusion II on parempi kuin ne muut.
JKantonen
12.11.2004 13:17:03
Appetite for Destruction on paras.

Oli se mukava ostaa sillon aikoinaan juuri julkaistuna c-kasetilla. Ah. :)
ragamuffin
12.11.2004 13:27:50

Soitti ne myös Tie your mother downin ja We will rock youn Brian Mayn kanssa(En muista milloin, mutta brian may lämppäs niitä jollain kiertueella) ja tietysti piano introt Dust in the wind ja sabbatin It's allright. Nice boyssia unohtamatta kasikyt luvulla soi myös Heartbrake hotel ja joku Thunders coveri. En muita nimeä. Niin ja spaghetille piti tulla huhujen mukaan Beer and a cigarette.
Sliv
12.11.2004 13:58:01
Niin ja spaghetille piti tulla huhujen mukaan Beer and a cigarette.

Harmi, että andy silloin(kin) jenkkissä kovin huonossa huudossa. varmasti olisi ollut mielenkiintoinen coveri.
rock_girl
12.11.2004 15:37:00
Appetite For Destruction on varmaankin paras levy koskaan. Se on, kuten edellä mainittiin helppoa kuunneltavaa, takuuvarmat kicksit, eikä siihen jumalauta voi kyllästyä. Illusionit on erittäin kovia levyjä, mutta Appetiten asettaessa riman SEN VERRAN korkealle, niin auttamattahan Illut jää kuin nalli kalliolle.

Gunnarit on kyllä paikkansa rock-historiassa ansainneet, sitä ei käy kiistämien. Nyt vaan vituttaa jos Axl tosiaan julkaisee jotain paskaa GN`R nimellä niin ei hyvä. Vaikka musiikki olisi hyvää niin ei.....EI SE OLE GUNNAREITA.

Mielestäni olisi mahtavaa kun Axl ja ex-gunnarit sopisivat riitansa PERUSTAMATTA uutta bändiä. Voisivat lyödä kättä päälle ja kiittää toisiaan siitä että saivat aikaiseksi unohtumatonta rock-musiikkia. Sitten jäisi hieman parempi kuva tuosta Axlistakin, ja mielikuva kusipäästä voisi väistyä. Hieno laulaja ja biisintekijähän hän joka tapauksessa on ainakin joskus ollut.

Kiitos Guns N` Roses!

yhdyn mielipiteesi!! ei asiaa voisi kyllä paremmin sanoa.. Gunnarit ovat TODELLAKIN ansainneet paikkansa rock- historiassa ja ansaitsisivat varmaan enemmänkin!! se on mun mielipide...ja kukaa truerokkari ei voi olla pitämättä Gunnareista...sillä ihmisellä kyllä ois ongelmia... ja appetite for desruction on varmaa mun lempilevy..kai..ja se ansaitsee sen!!!! ja mä ainaki ku mä alan tekee omia biisejä teen pari coveria gunnareiden biiseistä...ja otan siitä vaikutteita omaan musiikkiini eli jonki sorttisee hevirokkii... of course...

*hatun nosto ja kummarus* Kiitos Guns N' Roses maailman parhaimmasta musiikista! Ilman teitä rock ei ois rock!!
You have to do, that thing you love, don't even think anything else..
rock_girl
12.11.2004 15:39:05
mä lisään viel, että useemmat rokkarit Suomesta ainaki pitää Gunnareista, esim. Negativen pojat, Uniklubi ja The 69 Eyesin Jyrki69...paitsi jyrki on gootti..:D
You have to do, that thing you love, don't even think anything else..
käsi
12.11.2004 22:00:05

Onko gunnarit pelkästään toisten biiseillä elvistelijä vai onko gunnarit oikeesti hyvä bändi? Mehän tiedämme että kuuluisimmat biisit gunnareilta on covereita..

oliko aikomus provota?

toki gunnareilla on paljon covereita, tosin niin on monella muullakin bändillä.

sweet child of mine, paradise city, welcome to the jungle, civil war, estranged, dont cry, you could be mine, the garden of eden jne jne

noi ei taida olla covereita.

vaikka bändi teki yhden levyllisen covereita huvin vuoksi ja pieni rahastus haisi mutta hyvä levy loppujen lopuksi oli
vittuaks täsä, päivä kerralla kohti kuolemaa
Mr. Mustard
12.11.2004 22:06:38
Appetite on todellakin omassa sarjassaan lyömätön lätty. Ne coverit on itse asiassa aika surkeita, varsinkin se nak nak nakin on hevöns door hai ai aihai hai njau -uaei!
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)