Chrissie 04.11.2004 21:02:55 (muokattu 04.11.2004 22:40:11) | |
---|
Mites Feeling B kävisi tähän? Mahtaako täällä olla ketään, jolle tällainen nimi sanoo mitään. Kahdeksankytluvun ja yhdeksätluvun alun saksalaista vallankumouspunkkia, lähinnä hupaisaa ja huonosti tehtyä, mutta oikeassa mielentilassa oikein herkullista ja nyökyteltävää. Laulaja otti ja kuoli, ja muut jäsenet muodostivat hieman toisentyyppisen bändin, joten siihen loppui se show, mutta bändi on silti yhä kulttimaineessa tietyissä piireissä. Jopa kirjoja väsäävät heistä. EDIT: Hahaa... huono typo. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
Kapina 04.11.2004 21:15:33 (muokattu 04.11.2004 21:16:03) | |
---|
Anteeksi. Sanoin vain, että tuolla voi keskustella myös. No ei siin sitte mitään. Netissä voi erehtyä helposti äänensävystä, varsinkin tämän asian suhteen - olen ollut havaitsevani täällä paljon sellaista punkinvastaista porukkaa. "On se perkele kun lääkärissäkään ei enää saa lääkäriä."
-Tuntematon |
Tunari 04.11.2004 22:36:18 | |
---|
Kyllä löytyy mutta ne ei yleensä pyöri tämänkaltaisissa mestoissa. Niin joo minä kannatan Endstandia, Wastedia, No shamea, Manifesto jukeboxia, tai siis noita tulee enimmäkseen kuunneltua silloin kun intoudun punkkia kuuntelemaan. Niin ja Flogging mollyn keikka provinssissa -03 oli yksi parhaimpia keikkoja ikinä. |
Kapina 04.11.2004 22:41:05 | |
---|
Niin joo minä kannatan Endstandia, Wastedia, No shamea, Manifesto jukeboxia, tai siis noita tulee enimmäkseen kuunneltua silloin kun intoudun punkkia kuuntelemaan. Wasted eritoten noista on hyvyyttä. Mistähän muuten johtunee oloni että No Shame on hyvyyttä lähinnä livenä? "On se perkele kun lääkärissäkään ei enää saa lääkäriä."
-Tuntematon |
FlatOutFucked 04.11.2004 22:42:16 | |
---|
Saccharine Trust ja Flipper ovat jänniä. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Jani The Rock 04.11.2004 22:49:24 | |
---|
Entäs X, Fear, Adicts, Funeral Dress ja Homomilitia? The road never ends for me, kid. |
Punkrock 05.11.2004 01:39:28 | |
---|
Tämähän on mahtavaa!!!!! :) Olen luullut että täällä on melkein kaikki aika hevi porukkaa... Olin väärässä! Mahtavia bändejä on porukka lisäilly, kaikkea ei aina voi muistaa. |
voltasparta 05.11.2004 08:57:18 | |
---|
kenen biisi oli semmonen biisi nimeltä: last believer se oli jonkun "Punk" bändin biisi. tosi hyvä Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
macid 05.11.2004 10:21:43 | |
---|
NOFX, Pennywise, No use for a name, Lagwagon, Satanic surfers, Rancid, Propagandhi, Bad religion, THe bouncing souls, Blink182, Sum41, New found glory, Guttermouth, BLack flag, Sex pistols, Misfits jne.. Heh, suurinosa bändeistä on sellasia mitä kukaan ei kehtaa myöntää kuuntelevansa, vaikka kuuntelisikin. Loput taas sellasia mitä kukaan ei uskalla inhota vaikka inhoaisikin. tai sitten olen väärässä :) |
Tunari 05.11.2004 12:24:51 | |
---|
NOFX, Pennywise, No use for a name, Lagwagon, Satanic surfers, Rancid, Propagandhi, Bad religion, THe bouncing souls, Blink182, Sum41, New found glory, Guttermouth, BLack flag, Sex pistols, Misfits jne.. Heh, suurinosa bändeistä on sellasia mitä kukaan ei kehtaa myöntää kuuntelevansa, vaikka kuuntelisikin. Loput taas sellasia mitä kukaan ei uskalla inhota vaikka inhoaisikin. tai sitten olen väärässä :) Etpä taida ihan väärässä olla. NOFX:ä, No use for a name, Rancid, Black flag ja Sex pistols on minunkin levylautasella joskus pyörähdellyt. Se, onko sitten joku Sum41 tai Blink182 tahi vaikkapa Millencolin sitä "Oikeaa punkkia" jää toisten jauhettavaksi. Mine en jaksa sitä aloittaa kun se keskustelu jatkuu jatkumisen jälkeenkin. Ja lisäksi täytyy sanoa että vaikka Rancid onkin hyvä niin mielestäni se nauttii yliarvostusta monissakin piireissä. Ketään nyt vilpittömästi loukkaamatta. |
arancia 05.11.2004 16:18:51 | |
---|
NOFX, Rancid, Bad religion, Blink182, New found glory, Sex pistols, Misfits ja millencolin pyörii kuuntelussa, toiset useammin ja toiset harvemmin. |
Hohhoijaa 05.11.2004 16:47:47 | |
---|
No ei siin sitte mitään. Netissä voi erehtyä helposti äänensävystä, varsinkin tämän asian suhteen - olen ollut havaitsevani täällä paljon sellaista punkinvastaista porukkaa. Minä en mitään punkinvastaista porukkaa ole, kuuntelen itsekin punkkia. |
hanuristi 05.11.2004 20:09:33 | |
---|
Hep, täällä yksi punkkia kuunteleva! "Masse Majava on parhaan makunen" - Il Brutto
IHKK #1 , MEKKALA #6 |
mzg 05.11.2004 21:00:29 | |
---|
Bad religion, Sex pistols, Misfits...TOIMII. Niin kyllä toimii kaikki muukin omaan korvaan sopiva musiikki, jota on lähes äärettomästi... |
jukepoksi 05.11.2004 21:42:16 | |
---|
Jälleen yksi punkrokkia kuunteleva hemmo ilmoittautuu... Viime aikoina on tullut taas innostuttua kuuntelemaan mm.Screeching Weaselia, Descendentsiä ja Allia. Onko kukaan muu muuten kuullut uusinta Descendetsin lättyä, on aivan h*lvetin loistavaa menoa... "Be strong, be wrong" |
Punkrock 06.11.2004 00:20:45 | |
---|
Perkeleen kova´levy sekä bändi... |
l6mp6l6 06.11.2004 01:18:12 | |
---|
the pogues Tykkään susta. |
Errorist 06.11.2004 01:31:24 | |
---|
NOFX, Pennywise, No use for a name, Lagwagon, Satanic surfers, Rancid, Propagandhi, Bad religion, THe bouncing souls, Guttermouth, BLack flag, Sex pistols, Misfits Noita kulutan tuosta sinun listastasi ja paljon paljon muitakin punkbändejä tulee harrasteltua. "Aamulla vetäsin viiskyt hermesetasta samaan kahviin. Kaverit katto kun ajoin ilman autoa töihin." Pastilli? |
Punkrock 06.11.2004 02:45:52 | |
---|
Kuul! Joo on mullakin todella paljon muitakin bändejä kuuntelussa kokoajan mutta siinä menis niin pitkään kirjottaessa... eikä kaikkia voi muistaa äkkiseltään :) Onko teillä kenelläkään omia punkbändejä? Ite oon ollu muutamas mutta tällä hetkellä en yhdessäkään. Olis siistii taas soittaa ja laulaa kyseistä musaa...:) |
Jani The Rock 06.11.2004 09:22:31 | |
---|
Onko teillä kenelläkään omia punkbändejä? Ite oon ollu muutamas mutta tällä hetkellä en yhdessäkään. Olis siistii taas soittaa ja laulaa kyseistä musaa...:) Onhan noita ollut, kuvauksesta löytyy. Ja on tossa nykysessäkin bändissä punk-vaikutteita. The road never ends for me, kid. |