Aihe: Huomenna uutta Eppua
1 2 3
Pluto
29.10.2004 09:42:32
Jep! "Silloin eteeni tulivat kysymykset ulkonäökselliset..." Vanha kellarissa valittaa on myös biisi joka rokkaa kuin hirvi.

Vanha kellarissa valittaa - Kolme sointua eikä yhtään liikaa!
Dillon, you son of a bitch!
Krisu
29.10.2004 09:58:17
Tuolla uudella Eppu-materiaalilla ei saisi nimetön bändi levytyssopimusta, ei sitten millään. Tasaisen tappavan tylsää, ja livenä ei lavalla tapahdu mitään, eli vieläkin tylsempää. Siis en aio hankkia ko. levyä, en.
Iso D
29.10.2004 10:37:34
Uusi levy kuulostaa perus Eppu Normaalilta. Levyllä ei oikeastaan ole minkäänlaisia yllätyksiä. Toisaalta mitä sitä toimivaa konseptia muuttamaankaan. Levyn kappalemateriaali on tasaisen vahvaa. Oikestaan jokainen biisi voisi hyvin olla tuleva klassikko tai Novan soittolistan ykkönen. Aikuisrokkia sieltä paremmasta päästä.

Sattuiko muuten kukaan katsomaan eilen Hyppönen Enbuske Experienceä? Tuntui jotenkin hauskalta, että vieraana olleet Pantse ja Martti ovat todellakin Suomen kaikkien aikojen suositummasta yhtyeestä. Sen verran "juroa" oli heidän mediaesiintyminen. Kun Amerikan rokkarilla on hiuslakkaa ja nahkatakki, niin suomirokkarilla on flanellipaita ja kampaamattomat hiukset.
Vedestä nousee kasvi!
Rattata
29.10.2004 11:39:31
Tuolla uudella Eppu-materiaalilla ei saisi nimetön bändi levytyssopimusta, ei sitten millään.

Mikään muu bändi ei pysty kuulostaa Eppu Normaalilta, ei sitten millään. Sitäpaitsi tarviiko Eppujen enää mitään ansaita tai todistaa, että saisi levyn tehdä?

ja livenä ei lavalla tapahdu mitään, eli vieläkin tylsempää. Siis en aio hankkia ko. levyä, en.

No voi perse. Mitä show-meininkiä oikein odotat Epuilta livenä? Minä en ainakaan edes tahdo nähdä mitään voltteja, pommeja tai muita pelleilyjä. Minä haluan kuulla ne biisit, ja Eput, kun niitä livenä lähden katsomaan. Ja se riittää mulle.
"Munsta varpaille puhuminen on jotenkin kiihottavaa." -Mark-Ken IMIK #23 IHKK #18 Pastilli?
Tympee Huttunen
29.10.2004 11:42:49
Ihan hyvältähän uusi Eppu Normaali kuulostaa. Marttikin taitaa olla parhaassa kunnossa vuosikausiin. Kyllä yhtye on paikkansa ansainnut (listan kärjessä).
Medication
29.10.2004 11:48:18
Mikään muu bändi ei pysty kuulostaa Eppu Normaalilta, ei sitten millään.

Tutustupa edesmenneeseen (?) bändiin nimeltä Los Jacopablos.
AlCopone
29.10.2004 12:06:27
Kieltämättä hyvältä kuullostaa taas Eppu. Orkesterin kimppa soitto on kyl nii maan viimesenpäälle hyvän kuullosta. Jotenki jäi parin ekan kuunetun jälkee vähän samanlainen fiilis, kun studio etenasta. Toki uutta vivahdettakin levyssä kuuluu.

Biisi niin äkkiä jäi vähä mietityttämään, kun kuullosti jotenkii nii samalta kun Pate Mustajärven mä elän vieläkin kappale. Noh ehkä tää on jotain perinteistä manse veisuuta...
Landen elämän perusgama on skeida ja se on tuhtia kamaa döllikseltään. Paraskaan parfyymi ei peippaa skarppia klyyvaria. Kun skeida alkaa döfää, ole tarkkana: lähistöllä smyygaa jyvä!
Kapina
29.10.2004 16:55:51 (muokattu 29.10.2004 16:59:40)
Jep! "Silloin eteeni tulivat kysymykset ulkonäökselliset..." Vanha kellarissa valittaa on myös biisi joka rokkaa kuin hirvi. --- Eikä sovi unohtaa Maximum Jee Jeetäkään: Kerrassaan nerokasta ja rivakkaa ramorokkia! Ja tosi hyviä biisejä: Myrkkyä, Kaljanlanttauslaulu... --- Eppu on hyvä, vaikka kuka sanoisi mitä!

Veit jalat suustani. Muistan muuten ostaneeni Elävänä Euroopassa-liven jollain tylsällä kuutosluokan luokkaretkellä huvituksekseni ja ihastuin juuri yllä mainittuihin biiseihin... Toki muihinkin. Ei ymmärtäneet ikätoverit... Lienevät ihmetelleet mikä likkaa vaivaa kun moista popittaa.
Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan!
Pluto
29.10.2004 19:48:01
Veit jalat suustani. Muistan muuten ostaneeni Elävänä Euroopassa-liven jollain tylsällä kuutosluokan luokkaretkellä huvituksekseni ja ihastuin juuri yllä mainittuihin biiseihin... Toki muihinkin. Ei ymmärtäneet ikätoverit... Lienevät ihmetelleet mikä likkaa vaivaa kun moista popittaa.

Elävänä Euroopassa on helvetin hauska ja aika rajulla kädellä soitettu. Tempot ovat aikasta paljon nopeampia kuin studiolevyillä. On siinä mahtanu Akulla kädet käydä... :)

Ko. live sisältää muuten mahtavan version Kollaa Kestään kipaleesta Musti, Sotakoira. Ja sitä ennen on korkeushyppyä.
Dillon, you son of a bitch!
Mika Antero
29.10.2004 20:04:58 (muokattu 29.10.2004 20:38:45)
Sainpas sittenkin levyn jo tänään. Yhden kuuntelun perusteella kuulostaa ihan Eppu Normaalilta. Jos bändistä pitää niin pitää aivan takuulla tästäkin. Jos ei pidä niin ei varmasti pidä tämän jälkeenkään.

Minulle tuli levystä tavattoman hyvä mieli. Jos se ei riitä hyvän levyn tunnusmerkiksi, niin mikä sitten.
Jani The Rock
29.10.2004 20:35:53

Elävänä Euroopassa on helvetin hauska ja aika rajulla kädellä soitettu. Tempot ovat aikasta paljon nopeampia kuin studiolevyillä. On siinä mahtanu Akulla kädet käydä... :)

Ko. live sisältää muuten mahtavan version Kollaa Kestään kipaleesta Musti, Sotakoira. Ja sitä ennen on korkeushyppyä.

Korkeushyppyäpä hyvinkin. Ja sitä paitsi levyllä esiintyy tietenkin myös hyppymestari Juha Torvinen, instrumenttinaan luonnonkiharat hiukset.

On ne Saimaa-ilmiönkin vedot aika kovatempoisia repäisyjä.
The road never ends for me, kid.
PepeAngst
29.10.2004 20:51:36
Minä en ainakaan edes tahdo nähdä mitään voltteja, pommeja tai muita pelleilyjä.

Mä voisin nähdä Martti Syrjän heittävän voltin. Ihan mielenkiinnosta.
Välillä vituttaa ilman mitään syytä. Alkaa vaan vituttaan joku asia. Sitten alkaa vasta vituttaankin, kun ei tiedä miksi vituttaa. Ja se vasta vituttaakin.
Bilharzia
29.10.2004 21:12:23
Mikä ihmeen Eppu Normaali?
www.thefucksociety.com tai www.thefriendsociety.com
Jani The Rock
29.10.2004 21:14:54

Mikä ihmeen Eppu Normaali?

Se on se tyyppi Frankenstein Juniorista. Se, jonka aivot varastetaan. Englanniksi Ab Normal.
The road never ends for me, kid.
Aerodactev
29.10.2004 23:53:34
Mä voisin nähdä Martti Syrjän heittävän voltin. Ihan mielenkiinnosta.

Mulla on Eppujen livevideo '85, ja muistaakseni mister Martti heittelee siinä kuperkekkuleita ja taitaa voltinkin tehdä. Varmaan ihan alkuaikoina on ollut meno vieläkin villimpää, säärikin varmaan vilahtanut.
Long = progressive = good
Tee
30.10.2004 00:35:17
Mulla on Eppujen livevideo '85, ja muistaakseni mister Martti heittelee siinä kuperkekkuleita ja taitaa voltinkin tehdä. Varmaan ihan alkuaikoina on ollut meno vieläkin villimpää, säärikin varmaan vilahtanut.

Ainakin Oulussa viime kesän keikalla teki kuperkeikkoja, Torvinenkin vissiin pari. Ihan hauskaa show:ta tuli, urheiluhullussa naureskelin kun Martti esitteli hauiksiaan. Uutta levyä en ole kuullut. Suolaista sadetta kuulosti livenä paljon paremmalta kuin mitä radiosta kuullut, toivottavasti levyn muut biisit toimivat levylläkin hyvin.
:K
bedlam
30.10.2004 01:23:24 (muokattu 30.10.2004 01:25:11)

Sattuiko muuten kukaan katsomaan eilen Hyppönen Enbuske Experienceä? Tuntui jotenkin hauskalta, että vieraana olleet Pantse ja Martti ovat todellakin Suomen kaikkien aikojen suositummasta yhtyeestä. Sen verran "juroa" oli heidän mediaesiintyminen. Kun Amerikan rokkarilla on hiuslakkaa ja nahkatakki, niin suomirokkarilla on flanellipaita ja kampaamattomat hiukset.

Juu, jotenkin minua alkoi Pantse säälittämään, kun hän ei saanut sanaa suustaan ja hiljaa hymähti omia änkyttämisiään. Tuli mieleen ne omat demoajan haastattelut. Minusta tuo oli jollain tapaa pelkästään positiivinen juttu loppujen lopuksi, ujoja (no, keskimääräistä rikkaampia) maalaispoikia eikä todellakaan ainakaan mitään kukkoilua.
http://www.mikseri.net/kiasma
Iso D
30.10.2004 03:26:46
Minusta tuo oli jollain tapaa pelkästään positiivinen juttu loppujen lopuksi, ujoja (no, keskimääräistä rikkaampia) maalaispoikia eikä todellakaan ainakaan mitään kukkoilua.

Postiivinen asiahan tuo on jos mikä. Tuovat väriä tuohonkin ohjelmaan. Ja omaa linjaansahan ne vaan vetävät. Se jos jokin on hyvä asia.
Vedestä nousee kasvi!
L Angelo Misterioso
30.10.2004 11:01:14
Levy myi kuulemma platinaa heti eka päivänä.
People are crazy and times are strange, I'm locked in tight, I'm out of range. I used to care but - things have changed. -Dylan
mr_b
30.10.2004 12:13:02

On pakko sanoa että aivan käsittämätömän susirumat kannet tuossa levyssä. Voisi nyt hiukan panostaa grafiikkaankin....
Ddddo the Metropolitan Glide!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)