Aihe: Tiktak/Nylon Beat dvd:t
1 2 3
Antti1997
30.10.2004 17:43:44
Ketä kiinnostaa ketä ei. Mä nyt vaan jaksan intoilla... mutta tosi on, ettei ihan heti löydy toista yhtä tiukasti soittavaa mimmiryhmää (ainakaan Suomesta).

Totta!
"Ei soittimia kannata virittää." -KMT
Jani The Rock
30.10.2004 19:41:31

Ketä kiinnostaa ketä ei. Mä nyt vaan jaksan intoilla... mutta tosi on, ettei ihan heti löydy toista yhtä tiukasti soittavaa mimmiryhmää (ainakaan Suomesta).

Mikä kertookin karmeaa kieltään nais"rokkareista" muodostettujen bändien tasosta.
The road never ends for me, kid.
sirdickyj
31.10.2004 00:08:59
Mikä kertookin karmeaa kieltään nais"rokkareista" muodostettujen bändien tasosta.

Väännettiinköhän tästä tovi sitten kättä tuolla toisen otsikon alla?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
MK73
31.10.2004 12:34:34
Nyt täytyy huomauttaa, etteivät ne (monet nimekkäätkään)miesrokkareista muodostetut bändit kuulosta yhtään sen kummemmalta!

Ja kaikillahan on vapaus soittaa niin kuin huvittaa - ei siihen ole kellään mitään sanomista. Minulle bändin tai soittajan tason määrää ainoastaan; että se kuulostaa minun korviini hyvältä. Siinä suhteessa olen kranttu.
ozz3
31.10.2004 13:32:58

Takiainen? Anyone?

TikTak tuleekin toisena heti perässä...
"Me ollaan sorron lapsia, ankara on elon taisto" - Kaarle Viikate
mössö
03.11.2004 17:19:55
Takiainen oon ihan järkyttävän kova ryhmä..
Katrilla ihan törkeen loistava ääni..
Mut kyl tiktak on silti ihan heeketin kova sekin, varsinkin livenä.Empun soitossa on asennetta..
Kassu
03.11.2004 19:14:09
Oooo! Tänään julkaisutilaisuudessa näin metrin päästä, juttelin, sain nimmarin ja ne moikkas mua!

OOOO!
MK73
05.11.2004 11:19:09
Nylon Beatin juttu onkin live-cd + bonus DVD, jossa on vaan kaikki niiden musavideot.
Mutta se livelevy on silkkaa ydintä! Kyseessä on siis bändin jäähyväiskeikka viime vuoden vaihteesta. Jonna ja Erin ovat huippuja. Mitä vielä? Ai niin... Asikaisen hittibiisut saavat suhteellisen hengästyttävän käsittelyn. Jumalauta kun svengaa!!
Toveri
05.11.2004 21:01:08

Tiktak -dvd, mahtava. Toi mini-lätty ei ehkä ollut sen 13 €:n arvoinen, mutta pakkohankinta kuitenkin. Ens perjantaina sitten Tavastialle...
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua?
Circles
06.11.2004 23:32:46
Pitkästä aikaa taas tulee kirjoiteltua tänne. Olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä MK73:n kanssa tosta nylkkyjen live-levystä. Se on oikeesti helvetin kiree levy! Taidokasta kitarointia ja loistavaa laulantaa... Nyt pimeinä syysyöinä on hauska verestellä noita Maestron-keikan mahtavia muistoja!
"Kreisi oon"
MK73
07.11.2004 16:29:22
...huono puoli silleen, että soundeiltaankin älyttömän laadukas keikkataltiointi tekee virattomiksi lähestulkoon kaikki aiemmat (isolla rahalla ostamani) NB -julkaisut. -Mitä niillä enää tekee? :)
Näin mulle on käynyt monen muunkin bändin kohdalla, että livelevy pesee studioversiot. Mutta ei sentään aina. Kumma kyllä, Pink Floyd, Steely Dan ja Toto tulevat mieleen sellaisina, joiden vanhat albumit ovat säilyttäneet arvonsa. Ne vaan ovat ylittämättömiä!
Circles
07.11.2004 22:29:08 (muokattu 07.11.2004 22:31:01)
...huono puoli silleen, että soundeiltaankin älyttömän laadukas keikkataltiointi tekee virattomiksi lähestulkoon kaikki aiemmat (isolla rahalla ostamani) NB -julkaisut. -Mitä niillä enää tekee?

Noh, noh aika kärkkäästi sanottu. On se kyllä pakko myönnettävä, että Nylon beat oli lähes tulkoon aina parempi livenä kuin levyllä. Livenä on paljon rokimmat saundit, Jonna ja Erin vetää retevämmin jne. Noi levyjen saundit verratuna liveen on huomattavan laimeempia, ainakin kitaroiden osalta.
"Kreisi oon"
Marlowe
08.11.2004 14:30:26
Tiktak ei ole oikein minun alaani, mutta täytyy myöntää että DVD:n nimi on nerokas!

Ehkä vielä DVDtäkin kiintoisampi on Tiksujen Hei me soitetaan... Oikeesti! -albumin sisältö... Should I Stay or Should I Go

Olikos tässä nyt mukana Flaming Sideburnsien vokalisti? No, oli miten oli, niin joka tapauksessa ajatus The Clash- coverista Tiktakin levyllä on aika mielenkiintoinen (ja kunnioitettava). Ei olisi ihan vähällä uskonut...
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Antti1997
11.11.2004 07:13:18
No onkos kukaan ehtinyt löytää niitä piiloraitoja tolta Tiktakin levyltä?
"Ei elämää mihinkään tartte, kun on ihan sairaan nopee nettiyhteys" -Zarmo
JMP71
11.11.2004 15:27:03

Thee Ultra Bimboos. Eikö se ole siinä Suomen paras naispuolinen rokkiryhmä.
Hanki parempaa luettavaa.
hahuusko
11.11.2004 22:37:19

Yksi ylimääräinen livebiisi ja jotain Mimmu & Nea 7 v. -juttuja sieltä ainakin löytyi.
oizo
11.11.2004 23:39:08
Yksi ylimääräinen livebiisi ja jotain Mimmu & Nea 7 v. -juttuja sieltä ainakin löytyi.

miten noita löytyy?
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
Antti1997
11.11.2004 23:50:09
miten noita löytyy?

Niin, kerro heti!
"Lumi painukoon persiiseen. Meen hiustenkuivaajan kaa taistelemaan vastaan, ku sitä tulee." -Mark-Ken
hahuusko
12.11.2004 12:19:01
Ylimääräinen livebiisi ainakin löytyy siten, että kun "Konsertit"-osuudessa valitsee "Soita kaikki" niin se tulee sitten heti Ruma-klubin biisien jälkeen. Tietenkin voi sitten vaikka kelatakin sinne asti.

Mimmu & Nea -pätkät löysin availemalla tietokoneella levyllä olevasta VIDEO_TS-hakemistosta .VOB-päätteisiä tiedostoja. En nyt muista, mistä tiedostoista ne löytyivät enkä tiedä sitä, miten ne saa näkymään tavallisella dvd-soittimella. Varmaankin jos valitsee päävalikossa "Soita kaikki" niin sitten ne ainakin tulevat ennen pitkää?
römpsämehumies
29.12.2004 22:47:19

Ainakin kun kreditsien viimeisen sivun malttaa hetken pitää koskematta niin Mimmu ja Nea 7vee laulavat jonkun värssyn. Samat neidit laulavat myös kun katsoo musavideot soita kaikki nappulaa painamalla. Niin sit voi kelata aivan loppuun, koska se värssy on Rannattoman jälkeen.
Minut viedään sellaiseen laitokseen, että minä en kuole.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)