Aihe: Naisten musiikkia
1 2 3
Anakonda*
19.10.2004 21:40:40
Mie en ainakaan mitään poppipimputusta kuuntele, vaikka nainen olenkin. Musiikissa täytyy olla kunnon meininkiä. Koen kyllä olevani poikkeus, ainakin moniin tuttuihin verrattuna.
James Mc Brown
19.10.2004 21:53:06

Einistä en tiiä, mutta monesti miehet inhoaa särmikkään kuuloisia naislaulajia, kuten Björk, Sinead O'Connor, Cranberriesin laulaja Dolores O'Riordan jne. Oliskohan ne sitten osittain naisten musiikkia.

No keles.
Minulle kaikki kauniin ja persoonallisen lauluäänen omistavat naiset edustavat maanpäälistä jumaluutta parhaimmillaan. Edellämainitut mukaanlukien..

Pääasiallinen naisviritykseni ei näistä kuitenkaan välitä pisaraakaan, joten ei kai ne ihan pelkästään naisten musiikkia ole. Toisaalta hän diggailee myös o-zonea, joten mielipiteeseen kannattanee suhtautua varauksella....
Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us.
Super-Jari
19.10.2004 22:12:24
Gorerotted ja Putrid Pile.
Basismi
19.10.2004 22:21:47
Ainakin jossain mielessä hyvää (IMO) naisten musiikkia (peruste: keikoilla ainakin yhtä paljon naisia kuin miehiä):
-Don huonot
-Samuli Edelman
-Egotrippi
It's hard to be humble when you're so fucking big!
alanko
20.10.2004 08:25:01
Meillä taas ainoastaan vaimon ansiosta hyllystä löytyy seuraavia:
Toto, Chicago, Bonnie Tyler, Pet shop boys, jotain 80- ja 90-luvun discosysteemejä, Leila K., Kelis
Eipä nyt muita tuu äkkiseltään mieleen.

Yhteisiä suosikkeja on sitten esim. CMX, Lynyrd Skynyrd, Tehosekoitin, Hellacopters (eritoten High visibility vaimon mielestä), Rauli Badding Somerjoki jne...

Vaimo taas ei jaksa kuunnella minun suosikeista ainakaan näitä:
Kotiteollisuus, Mokoma ja on niitä varmaan muitakin, muttei nyt tuu mieleen.

Eli näin meillä. En sitten tiedä vastasko tuo kysymykseen...
'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs
JKantonen
20.10.2004 09:09:30 (muokattu 20.10.2004 09:10:27)
Viimeksi löytynyttä hyvää naisten musiikkia:

-Tori Amos
-Kate Bush
-Pohjannaula

Ja nämähän on ihan parasta. En edes ymmärrä miten niinkin loistavan bändin kuin Pohjannaula on voinut missata, kotipihlaja biisi on mahtavuutta.

"Björk, Sinead O'Connor, Cranberriesin laulaja Dolores O'Riordan jne"

Nämäkin on loistavia. Björkin uusin levy on muuten aika nerokas, joskin vaatii hieman kuuntelukertoja. Kaikkia noita löytyy muuten levyhyllästäni.
sienimies
20.10.2004 09:50:26
Joo samma här. Pidän itsekkin Tori Amosta naisten musiikkina vaikka kuuntelen sitä paljon.
edutheman
20.10.2004 10:11:35
Indigo Girls, sen jälkeen nuollaan mattoa ja jauhetaan pahvilaatikko, ostetaan brickenstockerssit... öh wähän south parkista lainattua... unohdettu... öh... hä?...
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
Tellervo
20.10.2004 10:14:32
-Pohjannaula

Löydetty, jo vuosia sitten!

Mistä tulikin mieleen, että myös Värttinä on sellainen (tai oli ainakin takavuosina) mitä monet miehet ei voineet sietää.

Ehkä mä oon ollu tekemisissä vaan tiukkapipo-machojen kanssa...
Ja nyt imette sukkaa siten, että "Imekää!" on käskyn valmisteleva osa, jolloin asento napsahtaa, ja "sukkaa" itse komento.
Silloin viette sukan, mallia harmaa, pitkä, suuhunne ja alatte purra patrioottisella innolla... - MrQ
tillotson
20.10.2004 10:30:04
uniklubi, private line, negative.. niistä ne tytöt tykkää.
Ei kiitos
Jani The Rock
20.10.2004 11:42:01

uniklubi, private line, negative.. niistä ne tytöt tykkää.

Ny oli puhe NAISTEN musiikista, ei tyttöjen.
The road never ends for me, kid.
JKantonen
20.10.2004 12:26:29
Löydetty, jo vuosia sitten!

Nonih, just tätä mä meinaan. Naiset löytää kaikki parhaat bändit. Äijät löytää ne n+1 vuotta myöhemmin.
Krice
20.10.2004 12:34:07

Bon Jovi, Bruce Springsteen ja Queen.
oliivi
20.10.2004 12:35:27
Pohjannaula on löydetty, mutten mie käsitä miksi se olisi "naisten musiikkia".

Garbage taas voisi olla hyvä esimerkki naisten musiikista. Tunnen hirveästi naisia, joilla on jonkinlainen henkilökohtainen suhtauminen tuohon bändiin.
Minä olen tie, kissa ja elämä.
Juugeli
20.10.2004 12:50:12
Queen.

Naisten musiikkia? Ei munsta vaan. yhdem naisihmisen tunnen joka tätä kuuntelee, miespuoleisia palijo enemmän...
"On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3
Feggy
20.10.2004 13:04:35

Pohjannaula on löydetty, mutten mie käsitä miksi se olisi "naisten musiikkia".

Garbage taas voisi olla hyvä esimerkki naisten musiikista. Tunnen hirveästi naisia, joilla on jonkinlainen henkilökohtainen suhtauminen tuohon bändiin.

Bändin laulaja Shirley Manson kertoo aikaa suoraan naisen tunteista sanoituksissaan. Voisikohan tuo liittyä asiaan? Itsekin tykkään.
Less is more.
kivi
20.10.2004 13:32:34
Aikoinaan yhteen muutettaessa niitä levyjä joita tuli tuplat, olivat mm. Leonard Cohenit, Harry Chapinit, Doorsit ja Hectorit. Eli vähän tuommoista runollisempaa osastoa.

Muutenkin tuo runopoika-osasto muodostaa meillä sen rajan. Itselle nuo rakkauslaulut ja Tomasledinit ovat aika vaikeita lähestyttäviä; Hectoritkin hävettää jostain Pekka Strengistä nyt puhumattakaan.

Toinen puoli on sitten se, että puoliso on jostain ihmeen syystä innostunut suomalaisesta raskaammasta musiikista. Kotiteollisuus, Viikate ja Niskalaukaus näyttävät putoavan, mahdollisesti jopa ö-luokan hevikopiot kuten Kilpi. Tuo on mun mielestäni myös vähän noloa. Johtunee tietokonepelien huonosta vaikutuksesta?

Muutenkin mun mielestäni kaikki sellainen hevi ja metalli, jossa artisti ei suorastaan oo ruma kuin saapas, ja suoraan tallin seinästä reväisty, on tarkoitettu tytöille.
;-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
JKantonen
20.10.2004 13:42:28
Muutenkin mun mielestäni kaikki sellainen hevi ja metalli, jossa artisti ei suorastaan oo ruma kuin saapas, ja suoraan tallin seinästä reväisty, on tarkoitettu tytöille.
;-)

Niinpä. Ensi viikonloppuna kun on Kotipellon keikka, tuli käytyä äijän sivuilla ja keskustelupalstalla. Siellähän tyttöjen keskustelu tyyliin "Hot pictures of Kotipelto" oli ykkösenä. Ja yllättäen minä en tänne keikalle lähtöä ole ehdottanut.. kai se sitten on mentävä ;)
kivi
20.10.2004 13:47:25
Niinpä. Ensi viikonloppuna kun on Kotipellon keikka, tuli käytyä äijän sivuilla ja keskustelupalstalla. Siellähän tyttöjen keskustelu tyyliin "Hot pictures of Kotipelto"

Niin no, saattaa se rumienkin miesten hiivimetalli olla tytöille suunnattua. Etsimättä tulee mieleen ...öh... Lordi, Mortiis ja Timo Tolkki.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
JKantonen
20.10.2004 13:50:36
Niin no, saattaa se rumienkin miesten hiivimetalli olla tytöille suunnattua. Etsimättä tulee mieleen ...öh... Lordi, Mortiis ja Timo Tolkki.

Totta, tarkemmin ajatellen siis sekä rumien että ei-rumien miesten metalli on tytöille suunnattua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)