Nick East 02.11.2004 13:31:28 | |
---|
Pitää todellakin toivoa että osalle boxin biisien äänenlaadulle oltaisiin tehty jotai mullistavaa...Taitaa löytyä muistaakseni jonkun verran noita "ennenkuulumattomia" biisejä outcestiside kokoelmalta, jossa ne kuulostivat paikoitellen kauhealta kuralta. Mutta kaikesta huolimatta odotukset ovat pirun korkealla. For worship of Leather and Steel! |
Pedroz 02.11.2004 16:22:28 (muokattu 02.11.2004 16:22:41) | |
---|
Rahatilanne onneksi pakottaa odottamaan sen verran, että kuulen jotain kommentteja tuosta ensin. Ei nyt tule ihan sikaa säkissä ostettua. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Stain 02.11.2004 16:32:29 | |
---|
Minusta ei ole oikein julkaista mitään keskeneräisiä suhinanauhoja ja vielä heittää hintalappu sen päälle. Varsinkin kun omistaa jo kyseiset rätinäpätkät bootlegina. No, kyllä niiden äänenlaatu täytyy olla paljon parempi tuossa boksissa. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
ten 02.11.2004 19:13:22 | |
---|
Tuo DVD voi olla kyllä mielenkiintoista katseltavaa. Pistin jo Swampista ennakkotilaukseen. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
juici 02.11.2004 19:18:57 | |
---|
Osan biiseistä olen näemmä jo kuullut mutta DVD vaikuttaa mielenkiintoiselta. Hitto kun näitä hyviä DVD -julkaisuja on nyt ilmestynyt muutenkin paljon. Kummeli, Leevi And The Leavings, Juicen DVD ilmestyy huomenna puhumattakaan vielä norm. elokuvista. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Exhausted 03.11.2004 10:06:38 | |
---|
on kuitenkin otettava huomioon että monet artistit laittavat hittejäkin box-seteille, tai tekevät kolmen levyn kokoelmia. Nirvana ei ehtinyt tehdä kuin kolme studiolevyä mutta silti on saatu raavittua näin paljon matskua kasaan boksille. Enemmänkin kyllä olisi saanut. |
aikavaikea 03.11.2004 10:18:03 | |
---|
Hitto kun näitä hyviä DVD -julkaisuja on nyt ilmestynyt muutenkin paljon. Kummeli, Leevi And The Leavings, Juicen DVD ilmestyy huomenna puhumattakaan vielä norm. elokuvista. Joulu tulee, oletko valmis... Guess I'll have to break the news.
That I got no mind to lose. |
juici 03.11.2004 20:53:48 | |
---|
Joulu tulee, oletko valmis... Minä olen, toivottavasti lahjojen hankkijat myös. Harmi että saan veronpalautuksia enemmän vasta ensi jouluna. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
jorkki 04.11.2004 18:15:07 | |
---|
On kyl aika kallis. täytyy vaa toivoa että mutsi ostais sen joululahjaks... Siin on sen verta paljon uutta matskuu että kyllä mä sen joskus hankin. It's better burn out than fade away-Kurt Cobain |
Exhausted 09.11.2004 01:51:51 | |
---|
|
Sliv 09.11.2004 11:12:03 | |
---|
vuoden 1990 radiosessiossa äänitetty akustinen Lithium löytyy itunesista.. toki se löytyy ladattavissa eräiltä sivuiltakin mutta eikai täällä semmosia linkkejä saa jaella. |
Ou Zei 09.11.2004 11:45:28 | |
---|
"Verse Chorus Verse (Sound City Studios May-June outtake, 1991)" No nyt selvisi sitten tämänkin biisin tarina - kauan siihen menikin :) On muuten pirun hyvä biisi! |
paranoid android 09.11.2004 12:50:52 | |
---|
http://www.mtv.com/music/special_features/nirvana/ tuolta voi katsella trailerin. siinä kuuluu mm. old age ja do re mi, sekä näkyy videota kun bändi soittaa immigrant songia reeneissä ennen bleachia ynnä muuta jännää. Ei hittolainen! Tuo on pakko ostaa! Näyttää ja kuulostaa nin pirun hyvältä! Nahkaliivit paukkuu. |
Stain 09.11.2004 20:49:27 | |
---|
siinä kuuluu mm. old age ja do re mi, sekä näkyy videota kun bändi soittaa immigrant songia reeneissä ennen bleachia ynnä muuta jännää. Hehe, tuo Do Re Mi kuulosti kivalta. Loistava oli myös se treenipätkä kun soittivat Zeppeliniä ja strobo välkkyi taustalla :) Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Nirvana! 18.11.2004 22:27:47 | |
---|
jooh tämä 22päivä euroopan markkinoille tuleva boxi,joka sisältää yli 60uutta biisiiä on taas joku rahastus juttu.Alkanu vissiin pojilla kuivuun rahat kädestä. Eihän nirvanaa jälleen julkisuuteen pitäs tuoda,antasivat levätä rauhassa nirvanan. Tietty on ihan mielenkiintoista kuunnella noita uusia pätkii ja kyylätä sitä dvd videoo. Mutta aika kettu temppu.Itsellä kai tuo menee pukinkonttiin. |
mr_b 18.11.2004 23:06:37 (muokattu 18.11.2004 23:07:14) | |
---|
Tänään levykaupassa myyjä oli laittanut tämän soimaan (hyihyi, etuajassa) ja kuuntelin jotain 5 biisiä plaraillessani. Vaikka Nirvana onkin minulle merkittävä yhtye niin rehellisesti sanottuna aika paskalta kuullosti. "Acoustic demo" kuullostaa juuri nimensä veroiselta: akustisella läpirämpytetystä ja kehnosti nauhoitetusta vedolta. Näitä kuulin kolmisen kappaletta, joista vain yksi kuullosti siltä että sitä viitsisi kuunnella, oli itse asiassa aika hyvä, nyt vain unohdin biisin. Heart Shaped Boxin bändiversio kyllä jyrsisi ja ryskyi nauttivasti vaikka aika kaoottisesti, toivottavasti muut ovat vielä vähän tehokkaampia. Enpä tiedä, en kyllä tuon kuuleman perusteella sijoittaisi tuohon kovin paljon valuuttaa. Ddddo the Metropolitan Glide! |
FlatOutFucked 18.11.2004 23:23:13 (muokattu 18.11.2004 23:24:23) | |
---|
Minäkin vähän pelkään että ne "uudet" biisit ovat kuitenkin äänenlaadultaan melko huonolaatuisia, ainakin studiokamaan verrattuna. Mutta tämä nyt on niitä juttuja jotka on pakko ostaa vaikka siinä olisi 60 eri versiota ´Teen Spiritistä. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Exhausted 19.11.2004 00:27:56 | |
---|
jooh tämä 22päivä euroopan markkinoille tuleva boxi,joka sisältää yli 60uutta biisiiä on taas joku rahastus juttu.Alkanu vissiin pojilla kuivuun rahat kädestä. Eihän nirvanaa jälleen julkisuuteen pitäs tuoda,antasivat levätä rauhassa nirvanan. Tietty on ihan mielenkiintoista kuunnella noita uusia pätkii ja kyylätä sitä dvd videoo. Mutta aika kettu temppu.Itsellä kai tuo menee pukinkonttiin. minä taas kyllä olen ihan mielissäni siitä että saa kuulla ennenjulkaisemattomia biisejä. on vähän kaksiteräinen miekka julkaista jotain kun artisti kuolee. toiset valittaa että rahastusta ja toiset valittaa kun olis vielä julkaisematta vaikka mitä että miksi niitä pantataan. kai pitäis antaa ilmaiseksi pois niin kaikki olis tyytyväisiä perkele |
Latee 19.11.2004 01:44:57 | |
---|
Odotan kyllä innolla. Varsinkin noita koti nauhoituksia. Minusta ne saisi kyllä olla ihan niillä alkuperäisillä rutinoilla. Mukava kuulla että millaselta se biisi on kuulostanut ennen kun studioon sitä oikeaa saundia lähdetty hakemaan. |
Antsa 19.11.2004 11:12:18 | |
---|
Odotan kyllä innolla. Varsinkin noita koti nauhoituksia. Minusta ne saisi kyllä olla ihan niillä alkuperäisillä rutinoilla. Mukava kuulla että millaselta se biisi on kuulostanut ennen kun studioon sitä oikeaa saundia lähdetty hakemaan. Ei huvittaisi maksaa 60+ euroa kolmesta rutisevasta cd-levystä. T. Issi
www.rockin-horse.net |