"Jos en lavalta niin sitten yleisöstä" -kohta kyllä särähtää korvaan joka kuuntelukerralla. =) Minun mielestäni myös. Edelliseen säkeistöön on sentään jaksettu vääntää kökköriimi (tiesin että et takaisin tuu/ tää oli viimeinen oikkusi varmasti juu), mutta tuo viimeinen säkeistö on juosten kustannettu. Kaipa kertoja haluaa sanoa että haluaa etsiä äkkiä naisen edellisen tilalle mistä tahansa, mutta vähän enemmän vaivaa olisi voinut nähdä
|
Tämä nousee nyt! Tähän iltaan asti ihan radion taustallakuuntelupohjalta. Mutta LIVE-keikan näin tänään niin olipas mahtavaa meininkiä. On The Rocksissa veivasivat! Hienoa soittoa ja mahtavia biisejä. Pitkästä aikaa mahtava katsoa pienessä mestassa BÄNDIÄ isolla B:llä, niin hienoa yhteissoittoa, bändidynamiikkaa, bänditaimia yms ja yms... Menkää katsomaan! Menen huomenna levykauppaan, tämmöistä minä haluan tukea! Ja vinkki: Huomenna (tai siis tänään keskiviikkona) Tuure Kilpeläisen levynjulkkarit Semifinaalissa. Samaa henkeä musassa runsaasti. Janne Haavisto rummuissa yms... Mä lopetan nää hommat! |