goose 06.11.2004 11:41:59 | |
---|
En kyllä oikeen diggaa ko. bändistä, mutta Vertigo on ihan messevä biisi. Ja messevä oli mielestäni videokin. Tuli äsken mtv:ltä. Perus U2 tyyliä. Hohhoi. Enää pari viikkoa niin levy tulee pihalle. U2 - "How to Dismantle an Atomic Bomb" come out 23.11.04 |
nat 20.11.2004 13:46:09 | |
---|
Jees. Eilen ostin uuden albumin ja voin sanoa, että hyvältä kuulostaa. Odotukset ylittyivät. Päivän kuuntelun jälkeen antaisin vähintään neljä tähteä viidestä. Mutta mä olenkin fani. :-) |
goose 22.11.2004 11:34:44 | |
---|
Jees. Eilen ostin uuden albumin ja voin sanoa, että hyvältä kuulostaa. Odotukset ylittyivät. Päivän kuuntelun jälkeen antaisin vähintään neljä tähteä viidestä. Mutta mä olenkin fani. :-) Mulle levy ei iskenyt ihan heti. Kun vertaa esimerkiksi edellistä pitkäsoittoa, jonka avausraita on heti U2:sen paras biisi Beautiful Day! Useamman kuuntelukerran jälkeen monet biisit uudella levyllä ovat alkaneet toimia ihan eri tavalla. 4, 6 ja 11 raidat futaa tällä hetkellä parhaiten. U2 on siitä erinomainen yhtye, että sillä ei ole paskoja biisejä ollenkaan. Vain pieni osa kappaleista iskee ensimmäisellä kuuntelukerralla, mutta kaikista tulee erinomaisia useamman kuuntelukerran jälkeen. Siitä Ukakkosen tunnistaa. Tällä hetkellä pystyy luettelemaan U2 tuotantoa paljon kuunnelleena kymmeniä huippukipaileita, joista vain osa kuullosti hyvältä ensikuuntelulla. Pojat on vaan luonu jotain todella upeeta ja kestävää! Ja nyt vielä se keikka stadikalle niin vot! me olemme kuin veljet? |
MoFo 23.11.2004 16:08:26 | |
---|
On ollut pakko pitkittää kommentoimista tälle topicille, kun tuo uusi levy ei meinaa avautua millään. Henk.koht on sellainen olo, että U2 on valitettavasti tehnyt keskinkertaisen levyn. Onhan siellä hyviä yksittäisiä biisejä, mutta väliin mahtuu tylsiäkin raitoja. Esim. Unforgetable Fireltä, Joosuan Puulta, Achtung Babyltä, POPilta ja ATYCLB:lta ei löydy ainoatakaan huonoa biisiä. HTDAAB on hyvä levy, mutta sijoittuu U2-levyissä keskikastin alapuolelle. Kuuntelen levyä vielä, ja editoin mielipidettäni tarpeen vaatiessa. Toivottavasti levy paranee, koska kuten Goose sanoi, että U2:n biiseillä on taipumus vain parantua kun lisää kuuntelumääriä :) Love, it won´t last kissin´ time. |
PekkaRii 24.11.2004 10:04:19 | |
---|
Mä olen sitä mieltä, että toi on vihdoin yksi U2:n hyviä levyjä. Vähän meinasi usko kadota, kun joka levy (Achtung Babyn jälkeen )tuntui olevan toinen toistaan hitaampi. Ihan kauniita osia biiseissä, mutta kun vauhti tuntui katoavan koko ajan enemmän. Tällä uudella on luonnollisesti samaa ongelmaa, mutta biisit 1,3,4,5,6 on loistavia. Sori kun en nyt jaksanu kaivella biisien nimiä :) "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
Artturi 25.11.2004 09:41:32 | |
---|
Minusta U2 on tehnyt parhaan levynsä sitten Achtung Babyn ja senkin kanssa menee aika tasoihin! |
goose 25.11.2004 21:46:44 | |
---|
Jees. Levyä on nyt myyty sitten se 5 miljoona kipaletta. Hyvä tahti. Yllätyskeikka New Yorkissa varmaan vauhditti myyntiä; Jätkät soitti liikkuvan rekan lavalla, joka kiersi ympäri Manhattania. Lopulta ne pysähty siihen Brooklynin sillan kupeeseen ja heitti vajaan tunnin ilmasen keikan yleisölle. Puskaradio oli kuulemma hyvin saanut porukkaa paikalle. me olemme kuin veljet? |
MoFo 13.12.2004 17:56:16 | |
---|
U2 ei tule tälläkään kiertueella käymään Suomessa. Lähin keikka tulee luutavimmin olemaan Göteborgissa, Ruotsissa. Pitää varmaan soittaa ruotsin serkut lippukauppaan... The only pain is to feel nothing at all |
nat 13.12.2004 21:19:07 | |
---|
Öää, olisipa mullakin serkkuja Ruotsissa. Taitaa tämäkin kiertue jäädä minulta väliin. Hö. |