Flow 27.09.2004 12:11:07 | |
---|
jonkinlainen goottirock kuulostaa korvaani lapselliselta hoho...No ei, joku tykkää äitistä, toinen tyttärestä ja kolmas käy säätämässä miesten kanssa. Mutta goottirokkia? "Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11 Pastilli? |
paranoid android 27.09.2004 14:58:26 | |
---|
Mielestääni yhtyeellä on semmoinen goottimeininki. Ja goottimetalli on mielestäni lapsellista. Sitä ei voi ottaa tosissaan. Nahkaliivit paukkuu. |
MrQ 27.09.2004 16:26:27 | |
---|
Mä en tajua. Toi on vähän niinkuin sanoisi että Britney Spears on vähän niinku IDM:ää... Siis eihän hemmetti tuollaista voi sanoa, ihan sama miltä tuntuu.. Goottimeininkiä jos kaipailet, niin kokeile vaikka Joy Divisionia tai muita New Wave- bändejä... Perkele puhuin itseni juuri pussiin. |
paranoid android 27.09.2004 18:51:03 | |
---|
Mä en tajua. Toi on vähän niinkuin sanoisi että Britney Spears on vähän niinku IDM:ää... Siis eihän hemmetti tuollaista voi sanoa, ihan sama miltä tuntuu.. Goottimeininkiä jos kaipailet, niin kokeile vaikka Joy Divisionia tai muita New Wave- bändejä... Perkele puhuin itseni juuri pussiin. Ei ole ollenkaan sama asia. No, sanotaan että APC soittaa "synkistelymetallia" jota en voi ottaa tosissaan. Nahkaliivit paukkuu. |
Loony 27.09.2004 19:14:34 | |
---|
No, sanotaan että APC soittaa "synkistelymetallia" jota en voi ottaa tosissaan. Synkistelymetallia? Tool sitten ei ole mielestäsi "synkistelymetallia"? Toolin silti voit ottaa tosissaan. joo sori moi hoi www.marbleframe.vze.com |
paranoid android 27.09.2004 19:19:22 | |
---|
Synkistelymetallia? Tool sitten ei ole mielestäsi "synkistelymetallia"? Toolin silti voit ottaa tosissaan. joo sori moi hoi Tool esittää asiansa vakuuttavasti ilman niitä pirun goottivaikutteita. Nahkaliivit paukkuu. |
Pedroz 27.09.2004 19:38:44 | |
---|
Toolista puheen ollen: onko olemassa jotain tietoa uuden levyn mahdollisesta valmistumisaikataulusta? *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Dr. Muff 27.09.2004 19:53:34 | |
---|
Onhan toi APC vähän tyttöjen musiikkia, jos Tooliin vertaa, mutta on se silti kaikkeen nähden melko hyvää. Paljon parempaa kuin moni muu (huonompi). Toolista puheen ollen: onko olemassa jotain tietoa uuden levyn mahdollisesta valmistumisaikataulusta? Ei ole kellään tietoa. Eka täyspitkä tuli -93, toinen -96 ja kolmas-01. Jos mennään ton kaavan mukaan sitä on turha odottaa vielä muutamaan vuoteen. Live DVDkin piti tulla ulos tammikuussa 2002. I Smell Urine |
MrQ 28.09.2004 12:56:21 | |
---|
Ei ole ollenkaan sama asia. No, sanotaan että APC soittaa "synkistelymetallia" jota en voi ottaa tosissaan. Moni JD:n ja APC:n kappale on yhteneväinen... sama pätee new orderiin... Ainakin fiilikseltään. Mutta tämä goottailu... Mä assosioin sen kyllä suoraan joihinkin ihan oikeisiin goottirok/punk bändeijihin, Uudemmasta aallosta esim. HIM tai Evanescensce jotka molemmat on vitusta. Ja niillä mä en taas nää mitään yhtänäisyyttä APC:n kanssa. Siksi ihmettelen. |
marke- 28.09.2004 13:59:29 | |
---|
Olen kuullut ensimmäisen levyn ja kaikki biisit olivat ihan perusbiisejä, ja tuommoinen jonkinlainen goottirock kuulostaa korvaani lapselliselta.... En oikeen tiedä miksi. Mutta onneksi radiohead on kunnon aikuiseen makuun No chiefs, all indians. |
marke- 28.09.2004 14:00:12 (muokattu 28.09.2004 14:02:55) | |
---|
No Apc:stä sen verran ettei odotukset oo edellisen jälkeen hirveän korkealla, mutta katsotaan. Onhan niillä oma juttunsa. No chiefs, all indians. |
sepeli 28.09.2004 14:18:23 | |
---|
Toolista puheen ollen: onko olemassa jotain tietoa uuden levyn mahdollisesta valmistumisaikataulusta? Danny Carey sanoi ainakin jossain välissä että albumin pitäisi olla julkaisukunnossa tämän vuoden loppupuolella, mutta voi kuitenkin olla että sitä ei lasketa liikkeelle ennen kuin alkuvuodesta 2005, "to avoid being lost in the Christmas shuffle." You have not seen a gay action movie shot until you've seen Chuck look back over his shoulder as he dispatches an enemy with his devastating tailpipe. | IMIK #22 |
voltasparta 28.09.2004 14:31:42 | |
---|
jeeea :) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
zernobyl 28.09.2004 18:12:01 | |
---|
Toi Imagine on kyllä aivan saatanan kova. Hakkaa alkuperäisen mennen tullen. Mä pelkäsin ensin jotain ikävää alamaailman vasarat tyylistä epävireisyyttä, koska tältä bändiltä ei koskaan tiedä mitä odottaa, mutta tää on niin vitun helvetin hyvä biisi että alta pois. Hitusen melodramaattinen kenties...? Samaa mieltä. Piti kuunnella jotain sata kertaa putkeen tuo. Nyt on helvetin haikea olo. Tie sitten, että tajutaanko me koskaan lakata tappelemasta ja keskittyä johonkin tärkeämpään. |
MrQ 28.09.2004 18:17:50 | |
---|
Mulla sama. Huomasin samoin, että perkele, Sä oot varmaan ainoa täällä joka tuntee Hill Bicksin... Eli Bill Hicksin. Mahtava koomikko ja henkinen oppi-isäni. |
zernobyl 28.09.2004 18:20:27 | |
---|
Mulla sama. Huomasin samoin, että perkele, Sä oot varmaan ainoa täällä joka tuntee Hill Bicksin... Eli Bill Hicksin. Mahtava koomikko ja henkinen oppi-isäni. En ole ainoa, oli joku muukin. Bill Hicks on mullekin hyvin tärkeä henkilö. Auttaa näkemään vähän enemmän maailmasta, mitä se tahtoisi näyttää. Ja vielä huumorin kera, saatana. |
MrQ 28.09.2004 18:36:28 | |
---|
Jottei asia olisi täysin offtopikkia niin sanottakoon että Kyseinen herra on juurikin ja sama kuin se mies, jota muistettiin sanoin "another dead hero" Toolin Aeniman kansiteksteissä. Mutta olen samaa mieltä. Olin yllättynyt nähdessäni että maailmassa on joku muukin joka käyttää samanlaista kerrontaa ja kyynisyyttä sarkasmilla höystettynä kuin minäkin. |
blastoff 28.09.2004 18:46:07 | |
---|
"Go back to bed America, your government is in control" - Aika selviä Hicks-yhteyksiä olin löytävinäni myös tuolta Counting bodies -videolta. Reporter: "What do you think of Western civilization?"
Gandhi: "I think it would be a good idea" |
zernobyl 28.09.2004 18:53:11 (muokattu 28.09.2004 18:59:12) | |
---|
"Go back to bed America, your government is in control" - Aika selviä Hicks-yhteyksiä olin löytävinäni myös tuolta Counting bodies -videolta. "So there, we have figured out, go back to bed America, your government has figured out how it all transpired. Go back to bed America, you government is in control again. Here, here's American Gladiators. Watch this, shut up! Go back to bed America, here's American Gladiators. Here's 56 channels of it. Watch these pituitary retards bang their fuckin skulls together and congratulate you on living in the land of freedom. Here you go America, you are free, to do as we tell you, you are free, to do as we tell you." Vaihdoin oman ontuvan quoten tohon oikeeseen. Ja Billin ajatusten, vaikkakin olivat sillon vähän eri jutuissa kiinni, pitäisi taas olla ajankohtasia. Ja ainakin Maynard sen tietää. |
sepeli 28.09.2004 20:56:38 | |
---|
En ole ainoa, oli joku muukin. No helvattu kyllä minä ainakin. You have not seen a gay action movie shot until you've seen Chuck look back over his shoulder as he dispatches an enemy with his devastating tailpipe. | IMIK #22 |