Henkshu 28.09.2004 13:06:32 | |
---|
mainitsemasi helmi biisit on kyllä loistavia, mutta enemmän pidin kokonaisuutena tota trouplegummia parempana. maku asia niin noh, troublegum ja semi-detached on molemmat pirun hyviä levyjä. Troublegum on se mistä kaikki kyseisen bändin muistaa ja minkä levyn rahoilla jäbät varmaan elää vieläki (?). Onhan se mahtava levy täynnä vihaista irlantilaista. Hankala sanoa mut silti Semi... |
Henkshu 28.09.2004 13:11:58 | |
---|
stay happy on kyllä therapyn?:n parhaita biisejä. livenä tosin olen pettynyt pahasti bändiin. kai pienemmillä lavoilla jossain klubeilla bändi toimii paremmin kuin festareillä joissa ole bändin nähnyt. jos vielä aukeaa mahdollisuus niin kannattaa tsekata kyl bändi pienemässä paikassa esim. klubissa. Olin pari vuotta sitten tampereen Tulliklubilla tsekkaan ja viime vuonna Tavastialla ja kyllä se perkele toimii...äijät on omalla tavallaan niin sympaattisia ja yleisöystävällisiä et ei voi olla diggaamatta. |
Robospock 29.09.2004 12:22:56 | |
---|
Nyt kun on ehtinyt enemmän pyörittämään sitä levyä soittimessa, niin on pakko todeta, et ei siitä uudesta luultavasti klassikkoa tule, mut se on silti ehdottomasti hyvä levy...ehkä niinku suicide pact, että sen koukut on siellä,mut ne pitää vaan kopata. Joo klubibändinähän T? on tosi hyvä(olin kans tampereella ja tavastialla kattoo)...uuden levyn multimedia-ekstrat(vain siinä limited editionissa?) on aika hyvät. Huomaa et se Neil alkaa sopeutuu bändiin. Aika varman oloinen jäbä...anyway toivottavasti tulevat taas pian tänne...edellinen keikka minkä oon käynyt kattoo oli toukokuussa leatherface lutakossa ja siitä jos jostain jää live-kitkut. |
Robospock 29.09.2004 12:30:19 | |
---|
Jos kiinnostaa niin käykää tsekkaa Therapyn? kotisivuilla, miten Cairns on innoissaan uudesta levystä...se on kirjoittanut usean päivän ajan kotisivujen päiväkirja-osioon ja niitä on mukava lueskella...taitaa jäbää vähän jännittää...Ja niin ku sanoin et ei uudesta klassikkoa tule niin pakko korjata,et "dead"- biisistä tuli heti ekalla kuuntelukerralla allekirjoittaneelle sellainen... |
Meester Henk 30.09.2004 15:36:12 | |
---|
No okei huonot soundit oli Nursella. Levy on silti täynnä uskomattoman hienoja biisejä. Ehkä parhaiten kestää kuuntelua juuri tuo levy ja sehän se on tärkeintä. |