Aihe: Bitch Alert
1 2
Kapane
20.09.2004 12:24:32 (muokattu 20.09.2004 12:24:48)

Biisit on "vähän" pökkelöitä mutta rumpali on aivan v-un hyvänkönen. Joistain biiseistä tykkään, mutta aika kauraa loput. Tuskin levyä ostaisin.Hauskahan se olis, jos ottais kunnolla tuulta alleen.
zeplin song
28.01.2005 19:47:22
Bitchit ovat hyviä. :> tykkään.
cry,baby,cry.
FlatOutFucked
28.01.2005 20:34:37
Olen jo maininnutkin tyttörokkifiksaatiostani. Kai minä Bitch Alertista jonkin verran pidän. Veikkaan, että jos nyt olisi vuosi 91 tai 92, niin Bitch Alert olisi yksi suomen vientikelpoisimpia bändejä (tosin ovathan ne nytkin), tai sitten ne leimattaisiin keskinkertaiseksi Babes in Toyland rip-offiksi.

Heinie on aivan helvetin kova laulaja, ainakin levyllä.
How many of you out there think the system sucks!? How many of you out there think anarchy is better!?... You´re STUPID!! YEAH! You are STUPID!!! Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! ...You´re stupid...
nikomati
29.01.2005 17:29:26

Yhen keikan nähneenä ja kahta viimisintä albumia kuunnelleena täytyy sanoo et kyllä mä dikkaan.
Musiikkia enemmän ehkä asenteesta ja rumputytöstä.
"Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu"
Walrus
29.01.2005 17:36:28
Ihan kelpo bändi ja ah, se Marjatta, suomen kaunein rumpali.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
nikomati
29.01.2005 22:14:28

Aah..!
wewwie
30.01.2005 13:17:18
kuunteleehan tuota mutta BA on mielestäni jotenkin koominen bändi. Heinie on teiniangstin henkilöitymä. ei oikein uppoa minuun...
ei se ole helppoa olla näin älykäs...
hanhjelm
30.01.2005 16:38:25

Mä sainkin siltä mahaan nimmarin! Siinä oli sellanen vihjaileva nuoli.... se taitaa olla vähän rakastunut muhun.
Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia?
Walrus
31.01.2005 00:50:12
Mä sainkin siltä mahaan nimmarin! Siinä oli sellanen vihjaileva nuoli.... se taitaa olla vähän rakastunut muhun.

Ny oon kade!!!
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
nikomati
31.01.2005 08:49:37

Hahaa, taisin olla mukana tuolloin..!

Mulla ei ollu vaa pokkaa pyytää, ku en ollu humalas, toisin kun tää sankari! Se nimmari kesti vissiin kuluu pois joku viikko...
hanhjelm
31.01.2005 10:12:59
Hahaa, taisin olla mukana tuolloin..!

Mulla ei ollu vaa pokkaa pyytää, ku en ollu humalas, toisin kun tää sankari! Se nimmari kesti vissiin kuluu pois joku viikko...

Joo, oli siinä työtä saada sitä pois! Olin sen verran huumaavassa tilassa ettei tullut nimmaria pyytäessä mietittyä sen enempää. Se oli joku saatanan kulumaton supertussi!
Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia?
Inga
31.01.2005 11:01:27
Olen kuullut joitain hajabiisejä, mutta ihan oon tykännyt. En ehkä kuitenkaan niin paljon, että ryntäisin tästä levykauppaan metsästämään levyä. Sandy kuulosti kyllä kivalta korvaan, Heinin laulu on yksi suuri syy miksi pidin biiseistä.

Kyllä sitä vois mennä kattoo, jos joku keikka tulis vastaan.
"Mä oon aika helvetin tyhmä jätkä muijaks" ~Kitaristi
jemina
05.02.2005 23:37:19
heinie on huippu ku se oikeasti raivoaa eikä vaan nalkuta jotain tyypillistä "miksi oot niin ilkee tulee paha mieli"
Walrus
06.02.2005 00:25:53
Heini näyttää muuten lavalla joskus aika pelottavalta, jopa hieman skitsolta :)
Ozba
06.02.2005 00:46:24
Sen verran vihasen olosia narttuja että enpä haluis joutua lähelle... Tommosta hieman parempaa punkrokkia kai se sitten ois.
olen sanaton
Bonham
07.02.2005 13:19:49
Juuri toi posti At the cinema ep:n, hyvää matskua!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)