Cathi777 17.05.2005 13:29:53 | |
---|
Onnea tosiaan! Red Lights, White Lines on soinut mulla tosi ahkerasti ja on erinoimainen kiekko. Joo, kerrassaan mahtava bändi ja tämä uusin levy. Pitäisi tuo ensimmäinen levy kanssa tässä hankkia. Näin bändin Torvessa keikalla ja sen jälkeen olin ihan monttu auki. En voinut uskoa, että näin loistava bändi oli mennyt multa täysin ohi aikaisemmin. Toki siis nimi oli tuttu, mutta musiikkia en ollut kuullut. Levyhän piti mennä heti vedon jälkeen hakemaan ja sitä on tullut kyllä ahkerasti kuunneltua. On se kyllä niin parhautta. Only pop music can break my heart... |
Rattata 17.05.2005 13:39:17 | |
---|
On muuten hyvä livenä. Harmi vaan kun ei tunnu jengi niin hirveesti bändistä tietävän niin ei ole niin messissä kuin toivoisi. muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki |
madu 17.05.2005 13:48:51 (muokattu 17.05.2005 13:50:10) | |
---|
Joo, kerrassaan mahtava bändi ja tämä uusin levy. Pitäisi tuo ensimmäinen levy kanssa tässä hankkia. Näin bändin Torvessa keikalla ja sen jälkeen olin ihan monttu auki. En voinut uskoa, että näin loistava bändi oli mennyt multa täysin ohi aikaisemmin. Toki siis nimi oli tuttu, mutta musiikkia en ollut kuullut. Levyhän piti mennä heti vedon jälkeen hakemaan ja sitä on tullut kyllä ahkerasti kuunneltua. On se kyllä niin parhautta. Mä ostin myös jälkeenpäin tuon ekan levyn eli Ivory towerin ja on se valitettavasti biisimateriaaliltaan, soitoltaan ja soundeiltaan aika paljon heikompaa kuin uusin lätty. Ehkä pitäisi kuunnella vain tuota Ivory toweria enemmän... Jotenkin olin itsekkin tämän bändin missannut täysin ja DE:n lämppärinä kun tuli nähtyä niin yllätti todella positiivisesti. |
Bredius 17.05.2005 14:15:32 | |
---|
Red Lights, White Lines on oikein kiva levy. Kovin ammattitaitoista on poikien meno ihan yleisestikin. Olin katsomassa Tavastialla, kun soittivat Disco Ensemblen ja Lapkon kanssa. Hyvin vetivät, mutta yleisö ei tosiaan ollut juuri yhtään mukana verrattuna noihin kahteen muuhun bändiin, vaikka itse kyllä pidin deeppareista eniten. "Rumors of my demise have been greatly exaggerated." |
Pitkavirta 17.05.2005 15:01:17 | |
---|
Ei Suomessa vaan ymmärretä hyvän musiikin päälle. Jos ei oo edes vähän meikkiä naamassa niin turha odottaa että levyt jotain myisivät.. Kyl mä sanoisin että tossa on promootiollakin osansa; nehän on vetäny keikkaa vissiin enemmän ulkomailla kuin Suomessa, eikä välttämättä siks ettei jengi vois digata täälläkin. Onko kukaan muuten pannu merkille et laulajalla on lähes identtinen soundi kuin Silverchairin laulajalla Daniel Johnsilla? Mutta levyn soundit on kyl kivat, biisit ok. Hep! |
poppamies 17.05.2005 17:59:46 | |
---|
...Toivottavasti yhtye on rumpalinvaihdoksen myötä vahvempi kestämään itse valitsemallaan tiellä. Pooki oli jotenkin liian hyvä ja viaton tien päällä asujaksi... Ai sinäkin Kivi tunnet Pookin. Asia voi hyvinkin olla niinkun sanot. Pooki on muuten joviaali jätkä. Onko kukaan muuten pannu merkille et laulajalla on lähes identtinen soundi kuin Silverchairin laulajalla Daniel Johnsilla? Mutta levyn soundit on kyl kivat, biisit ok. Laulaja on yleensäkin bändin sielu ja tällä bändillä on mahtava sellainen. Myytävänä Alesis Microverb III |
carlos 17.05.2005 20:59:38 | |
---|
Jotenkin olin itsekkin tämän bändin missannut täysin ja DE:n lämppärinä kun tuli nähtyä niin yllätti todella positiivisesti. Aikalailla sama homma. Bändin oon tiennyt jo ennen Ivory toweria, mutta musiikkia en oo pahemmin jaksanu kuunnella. DE:n lämppärinä he yllättyvät minut täysin. Mieleeni tuli Incubus (hyvässä mielessä). Itch on soinut ahkeraan stereoissani, kun sen pystyi fullsteamin sivuilta lataamaan. Täytyy kyllä hankkia ite levy. Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
ten 17.05.2005 23:16:29 (muokattu 17.05.2005 23:18:12) | |
---|
Kävi muuten hauska juttu, kun katoin lätkän MM-kisoja. Jollain oli yleisössä sellanen järjettömän kokonen lakana missä luki Deep Insight. Liekö olleet bändin pojat kattomassa lätkää... EDIT: Ja vielä aiheeseen. Itselleni tuo musiikki ei jostain syystä kolahda, vaikka esim. Disco Ensemblestä tykkään aivan helvetisti! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
madu 18.05.2005 12:09:32 | |
---|
Aikalailla sama homma. Bändin oon tiennyt jo ennen Ivory toweria, mutta musiikkia en oo pahemmin jaksanu kuunnella. DE:n lämppärinä he yllättyvät minut täysin. Mieleeni tuli Incubus (hyvässä mielessä). Itch on soinut ahkeraan stereoissani, kun sen pystyi fullsteamin sivuilta lataamaan. Täytyy kyllä hankkia ite levy. Kannattaa hankkia kyllä Red Lights, White Lines ehdottomasti. Itch ei ole lähelläkään levyn parhaita biisejä. Mm. Three-ring circus Red tape ja Failsafe ovat loistavia kipaleita. |
not_my_day 18.05.2005 16:18:00 | |
---|
Kyl mä sanoisin että tossa on promootiollakin osansa; nehän on vetäny keikkaa vissiin enemmän ulkomailla kuin Suomessa, eikä välttämättä siks ettei jengi vois digata täälläkin. Kyllä ne hyvät bändit nyt pitäis löytää, promotaan niitä tai sitten ei. :) "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
Notefix 18.05.2005 21:27:06 | |
---|
Uusi levy oli varsinkin soundeiltaan ja sovituksiltaan hyvää maailmanluokkaa, Jep, juuri noin! :) Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
eino mutku 20.05.2005 14:43:32 | |
---|
Täytyy rehellisesti sanoa, en olis ikinä uskonut että Jontesta tulee ulkomailla keikkailevan rokkiyhtyeen kitaristi. Siinä on esimerkkiä siitä miten unelman eteen tehdään töitä sitkeästi. Tietysti monet tähdetkin ovat olleet kohdallaan, mutta silti. Että plussaa siitä. Multa on mennyt tuo uus levy ihan ohi, mutta kyllä kai se täytyy vielä hankkia. Bändille vaan kuumia riffejä ja kylmää päätä jatkossakin... kalamies#23 >-)))>
-"Ihminen katuu vanhana vain kahta asiaa: tehtyjä ja tekemättömiä" |
kede 20.05.2005 18:55:38 | |
---|
Pitkään miettiny, että onko tää sama bändi joku joskus 5v sitten tunnettiin nimellä Deep Inside? Oli jossain Jyrki hit challengessakin joskus. |
waldemarx 21.05.2005 21:04:02 | |
---|
Pari biisiä oon kuullu, eikä kyl vakuuttanu. |
waldemarx 21.05.2005 21:18:40 | |
---|
Nyt kun kävi kuunteleen noita uudempia biisejä, nii kuulosta itse asiassa paljon paremmalta. |
Juuso. 31.05.2005 23:58:27 | |
---|
Yksi parhaista livebändeistä mitä oon nähnyt... Hyvä meininki, tarttuvia biisejä ja laulaja on uskomattoman lahjakas. I wish you a broken heart and a happy new year. |
Rattata 28.06.2005 13:40:55 | |
---|
THV-klubi #8 |
Jenka 28.06.2005 13:58:48 | |
---|
Ohoh. Aikamoinen yllätys tuo Deep Insight sinkkulistan ykkösenä. Hurricane Season on siis uusi sinkku ja pomppasi suoraan kärkeej. http://www.yle.fi/top40/singlet.shtml Oho. No, ei kai se väärin ole. Jotain Schnappia ykkösenä en jaksaisi tajuta. "And so I have simply decided to dislike you now" |
Epik 27.09.2006 23:12:54 (muokattu 27.09.2006 23:13:31) | |
---|
Tämähän pitäisi nyt saada ylemmä, kun pojat ovat taas uutta levyä julkaisemassa. 20. syyskuuta julkaistiin sinkku "New day" jonka videon voi kattoa esim. www.myspace.com/deepinsight Ite ainakin odotan kovasti tulevaa "One Minute Too Late" albumia joka julkaistaan 18. lokakuuta. Sinkkubiisi on mukavan menevä ja edellinen lätty Red lights white lines oli sen verran kovatasoinen että odotuksen on kovat tällekin. Saa nähdä mihin on DI mennyt soittaja- ja levy-yhtiövaihdosten myötä. Onpa Suomen kiertuekin luvassa. Lutakkoon oon ite ainakin menossa kattomaan kun en oo vielä kertaakaan tätä kehuttua livebändiä elävänä nähnyt. Joko siis Suomikin heräisi ja tajuaisi että perhana nää jätkät on hyviä vetään rokkia :) |
Cathi777 28.09.2006 13:37:49 | |
---|
Ite ainakin odotan kovasti tulevaa "One Minute Too Late" albumia joka julkaistaan 18. lokakuuta. Sinkkubiisi on mukavan menevä ja edellinen lätty Red lights white lines oli sen verran kovatasoinen että odotuksen on kovat tällekin. Edellinen levy tosiaan loi aikamoiset odotukset tätä uutta levyä kohtaan. Tuo sinkkubiisi nyt ei ole erityisemmin vakuuttanut, mutta silti jaksan uskoa, että levyllä on sitten niitä helmiä. Ei oikein lähden mihinkään tämä sinkkubiisi. On turhan perus-Deep Insightin kuuloinen huonolla kertsillä varustettuna. Only pop music can break my heart... |