-memmu- 07.09.2004 14:04:31 | |
---|
elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
Mortus 23.02.2005 15:33:07 | |
---|
Ja täytyypä taas kehua, jotta hienoa musiikkia ja kaksi harvinaisen mahtavaa keikkaa menneenä viikonloppuna sekä. Molemmat, sekä Tampereella ja Helsingissä tuli nähtyä ja kovasti vaikuttunut olen. |
Kirjoitus virhe 23.02.2005 16:15:07 | |
---|
Gloriassa näin bändin. Eipä suuri koskettanut mihinkään suuntaan. Voihan tietenkin johtua siitä että olin suruajasta niin mehuissani etten jaksanut edes sitä kunnolla kuunnella.. Tai sitten johtu hurjasta humalasta. Kautta Super Marion tulikukan |
JKantonen 23.02.2005 16:22:29 (muokattu 23.02.2005 16:22:41) | |
---|
Ääni Iconcrashille täältä. No oli se Varjokin juu'uu.. |
Antiharras 23.02.2005 22:12:10 | |
---|
Varjo vetäisi Gloriassa kyllä parhaan yhtyeen tähänastisista näkemistäni keikoista! Tuli pogottua hiki päässä, kun alkufiilistelyistä päästiin. En ensin sietänyt koko bändiä juuri tuon väistämättä mieleen tulevan Cure-vertauksen takia (sen verran kova bändin fani olen), mutta sitten kun sain ensimmäisen levyn käsiini ja kuuntelin tarkemmin niin onhan se paljon enemmän kuin pelkkä kopio. Pidän edelleen enemmän debyytistä, vaikka esim. vokalisti on selkeästi kehittynyt PALJON Paratiisissa-lättyyn mennessä. Parhaita kotimaisia, mutta kyllä Iconcrash ja Viola ovat kirimässä pahemman kerran ohi... vaikka eivät ihan samassa kategoriassa painikaan. Iconcrashin debyyttiä odotellessa! -...there are brighter sides to life
And I should know, because I've seen them
But not very often...- |
Henko 24.02.2005 17:27:10 | |
---|
Kyllä Varjo teki aika näyttävän paluun keikkarintamalle. Ilmeisesti melkeen kaikki biisit oli uusia. Uus rumpali (Kailis mm. Kuudes Tunti) myllytti tomikomppeja aika rankasti. Muusikoiden netin sääntöjen mukaan heviä ei voi soittaa yksikelaisilla mikeilä. |
Beowulf 24.02.2005 18:46:03 | |
---|
"Kuka korvaa poistetun sydämen" on kyllä hyvä levy. "Korvaamaton", "Maailmanpyörä" ja esim. "Ikuinen Romanssi" ovat hienoja kappaleita. Toista levyä en ole kuullut ollenkaan ja se kaivelee vähän. Mutta kyllä minä sen vielä joskus ostan. Kerran olen nähnyt livenä Tavastialla ja kyllä se toimi hyvin. *Ei hyvää päivää* |