Aihe: Wes Borland takaisin Limp Bizkittiin?
1 2
kingdom
18.08.2004 18:51:03
Minkästakia Wes alunperin lähti?
Hey Bungalow Bill, what did you kill?
gheisari
18.08.2004 19:09:26
Kyllä se ainut ja vähäinenkin musiikillinen kunnianhimo ja taito oli Borlandilla.

Tätä en ymmärrä.

Limb Bizkit on ollut aina sitä kakkosluokan pomppujunkkua. Millä tavalla Borlandin taito on tullut esille? Se on aina sportannut kaikkia hauskoja kasvomaalauksia. Sekö se on?

Seuraavana joku varmaan kutsuu Scott Stappia neroksi...
zorro
19.08.2004 09:37:29
Tätä en ymmärrä.

Limb Bizkit on ollut aina sitä kakkosluokan pomppujunkkua. Millä tavalla Borlandin taito on tullut esille? Se on aina sportannut kaikkia hauskoja kasvomaalauksia. Sekö se on?

Seuraavana joku varmaan kutsuu Scott Stappia neroksi...

Se käyttää mielenkiintoisesti säröjä ja envelopefilttereitä, ja seosaa pyöriä ja soittaa kitaraa samanaikaisesti :)

kuuntele vähän limp bizkittiä niin eiköhän sen kitaran juju sinullekkin valkene.

wes lähti pändistä kuulemma kun ei halunu jumittua tuollaseen pilipali bändiin, siitä kuulema tuli liian kaupallinen ja sitten sitä ei oltais tehty muun kuin rahantakia.
OSTETAAN: Digitech WH1, lace sensor Red
Nixzar
20.08.2004 01:30:14 (muokattu 20.08.2004 01:31:16)
............................
*IHKK #12*
Rautiainen
23.08.2004 14:17:45 (muokattu 23.08.2004 14:18:20)
Fred Durst tulee aina olemaan minulle ärsyttävä karvoihin jämähtänyt kikkare, jota ei edes repimällä saa pois. Myös se Dj jäbä voisi lähteä hevon vittuun!

Muuten John Otto, Sam Rivers ja Wes Borland kolmikko olisivat hyvä perusta jolle voisi rakentaa hyvänkin pumpun.
hymiöt vittuun
Pitkavirta
10.12.2004 08:38:20
Fred Durst tulee aina olemaan minulle ärsyttävä karvoihin jämähtänyt kikkare, jota ei edes repimällä saa pois. Myös se Dj jäbä voisi lähteä hevon vittuun!

Muuten John Otto, Sam Rivers ja Wes Borland kolmikko olisivat hyvä perusta jolle voisi rakentaa hyvänkin pumpun.

komppaan satasella
Velven kuunnelmat [Jos Voisin] [Siteet]
Tympee Huttunen
10.12.2004 09:49:07
Ei Limp Bizkit oikeasti ole niin paskaa mitä kaikki sanovat. Onhan joku Rearranged ihan hieno biisi viettelevine bassolinjoineen.
carlos
11.12.2004 23:15:56 (muokattu 11.12.2004 23:16:41)
Voi ei! Toivottavasti en kuule tuosta bändistä enää ikinä.

Veit asian suustani! en voi siis kuin puhua paskaa.

Harvinaisen kova veto,Limp Bizkit ---> Limp

varmasti jytää.varmasti!

EDIT:okeiokei. on niiltä joku hyvä juttu tullu kuultua. mutta se Fred. ei.
Standin' with the fury that they had in '66
JuniperThree
12.12.2004 10:29:20
Käykääs muuten niiden nettisivuilla... Taustalla soi aika mielenkiintonen biisinpätkä...jos uus levy lähtee tollaseen suuntaan ni minä voisin kyllä tykästyä bändiin uudestaan...
carlos
12.12.2004 11:10:08
Käykääs muuten niiden nettisivuilla... Taustalla soi aika mielenkiintonen biisinpätkä...jos uus levy lähtee tollaseen suuntaan ni minä voisin kyllä tykästyä bändiin uudestaan...

nojaa.turhaa sekamelskaa.
Standin' with the fury that they had in '66
Aerodactev
12.12.2004 13:02:14
Hyi hemmetti Limp Bizkit on iha huano! Hitto siinä on räppiä ja GROOVAAVA KOMPPI! Siis ei saatana, kompissa tulee synkooppeja ja muuta, yrittääkö ne olla jotain progea?
Sitten vielä joku räppi siihen päälle, puhetta rytmissä, helvetti, minäkin osaan puhua rytmikkäästi! Jep, ja mullakin kyl säilyy artikulaatio nopeimmissakin rytmeissä.

Tietysti Rage against the machine on ihan eri juttu kuin Limp Bizkit, koska Limp Bizkit on LIMP BIZKIT (terveisiä Sherlock Holmesille), ja niiden video on näkyny MTV:llä! Sitten vielä yksi lihava ihminen kuuntelee sitä. En minä sentään, minä kuuntelen vaan maailman vaikeinta/ranginta/sofistikoituneinta/parhainta musaa / Britni spiörssii.

Hitaimmaille siellä katsomossa: tarkoituskaan ei ole rimmata, /:t ovat vaihtoehtoja eivätkä säkeen merkkejä.
Long = progressive = good
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)