Aihe: Levykokoelman noloin levy?
1 2 3 4
GuitarMonster
27.07.2004 17:23:41
Tämä on niin noloa.

Multa löytyy muutama levy pikkukovis-ajoilta:

LEVYT:
Limp Bizkit - New old Songs
Fintelligens - (se eka levy, en muista nimee)
Avain - Punainen tiili
Bomfunk mc's - (ekat 2 levyy, en muista nimiä)

SINGLET:
Eminem - Without me
Limp Bizkit - My Way

Kaikki ajattelin lähiaikoina myydä, kun ne kerran on kaiken lisäksi hyvässä kunnossa.
Kapane
27.07.2004 17:48:16

Ozo - saat haluamaan sinkku. Flopahtanut suomalainen poikabändi 95 vuoden tienoilta. sisko saanut tuonkin ilmaiseksi ja antanu mulle.
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 Britneyn Playboy kuvat!

paranoid android
27.07.2004 18:30:59
Minulla on yksi Apulannan levy, kolme Kornin levyä ja Whitesnaken levy. Ne kyllä hävettää.
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
Mimi
27.07.2004 18:42:31
Joku niistä Gregorian levyistä. Siis hittejä mieskuorolaulettuna. Siinä on mm. Himiä ja olikohan joku Elton Johninkin veisu? Sit mulla on se Titanic soundtrack, sen tunnarin takia piti ostaa joskus kirpparilta. KissFm hits vuodelta kivi ja keihäs, sekin löyty kirpparilta, pari hyvää biisiä hinta 50cnt... Bon Jovin live, myöskin kirpparilta, ei sinänsä muuta noloa, mutta kun sattuu olemaan joku venäjäntuliainen. Kaikki nuoruusvuosien Aquat, A-Teensit ja Spaissarit on jo lahjotettu siskontytöille, kun en kokenut enää tarpeelliseksi pitää niitä homehtumassa hyllyssä...
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
Pedroz
27.07.2004 19:07:55

Levyjä löytyy Sepulturasta ja Dream Theaterista Apulantaan ja Ultra Brahan, mutta mitään niistä en häpeä. Jokseenkin turha on tosin joku Beatlesia pan-huilulla -tyyppinen levy, mutta ei kai sitä mihinkään myytyä saa.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Jenka
27.07.2004 19:19:44

Minulla ei ole noloja levyjä hyllyssä. Dr. Bombaysta ja Aquasta olen jopa ylpeä! Nih.

No mä en niinkään ole tuosta Dr. Bombaysta ;),, enkä mä poltetuistakaan kovin ylpeä ole,mutta..
Jenka
27.07.2004 19:24:27

Hanson - Middle Of Nowhere

Serkuilta sain synttärilahjaksi aikoinaan. Nolointa onkin, että taisin jopa haluta sitä... :|

No hitsi, tuo oli loistava levy silloin muutama vuosi sitten! Sittemmin ei ole enää kuulostanut niin hyvältä. Mutta mä en häpeä tuota levyä! Siinä on nostalgiaa! Vaikken sitten enää kuuntelisi ikinä...
konehes
27.07.2004 19:41:59
New Kids On The Blockin joululevy. Se on samalla myös levyhyllyni ylpeys.
Chemo
28.07.2004 08:28:11

Kaksi aivan erityisen noloa:

1. Yngwie Malmsteen's Rising Force (se eka levy)
2. Joe Satriani: Surfing With The Alien

Kelatkaa. Tiluttelulevyjä mun kotonani! Ja tätähän ei ollenkaan helpota se, että mulla on molempiin levyihin myös nuottikirjat. Muistoja 80-luvulta ovat nämä...
Ramalamadingdong.
Dead Star
28.07.2004 09:23:46

Ehkäpä nämä poltetut:
RATM - Battle of L.A.
ja
YUP - Normaalien Maihinnousu

Hyi hyi.

Sitten löytyy Crazy Townin enzimmäinen levy, mutta puolustukseni voin sanoa, että se eksyi hyllyyni vuotta ennen kuin siitä Butterflysta tuli hittibiisi. Levy on kyllä aika huttua, mutta jopa pari hyvää biisiä löytyy...

Ylpein olen Rednexin, Babylon Zoon ja Anoukin levyistä.
Dinsdale? IMIK #14
aldebaran
28.07.2004 09:46:19

Mulla on pari levyä Klamydiaa.

öh, mulla on jotain 20 klamydiaa!

klamydia oli kovaa kamaa joskus kasilla ja ysillä. enää ei niin jaksa iskeä. niin, ja on mulla paita ja yks videokin.

joo, niitä oikeesti noloimpia, mun levyhyllystä löytyy turos hevi geetä ja lapinlahden lintuja..ja tietty dingon parhaat kokoelma...nolouden huippu!
sub zero
28.07.2004 11:18:25
öh, mulla on jotain 20 klamydiaa!

Onks sulla Munkki -biisi? Sehän on se paras.
What's there to live for? Who needs the peace corps?
salmivaara
28.07.2004 12:18:28

Piti oikein tarkkaan miettiä.. Mitään supernoloa ei löydy, esim. joitan käppäsiä roskalevyjä, mitä avuliaat treidaajat ovat kysymättä pistäneet kaupantekijäisiksi löytyy muutamia mutta eipä nuokaan nolota.

Mutta tuo J. Karjalaisen & Mustien lasien kokoelma kyllä tuntuu olevan väärän ihmisen hyllyssä. Ankkurinappi & Doris olivat kuulemma natiaisena mun suosikkibiisit eli löytyskö siitä selitys? Isäntä tuon mulle joskus toi tuliaisiksi. Kuulemma markan maksoi.

Limahlissa ei sitten ole mitään noloa!
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
JuniperThree
28.07.2004 15:44:47
Itse en ole onneksi sortunut kuin yhteen kokoelmaan... Pure Rap! Ostin jostain anttilasta ja maksoi silloin kymmenen markkaa, älytöntä sontaa!!! Luulin, että tää ois oikeen jotain UG:tä mut sehän oli täynnä 80-luvun hiphoppia... =( Lahjoitin sen sitten ystävälleni kiusaksi.

Bomfunk emsiissin In Stereo on aika nolo tapaus... Paitsi kyllähän freestyileristä ja b-boys&fly girlsistä tulee niin nämä etelä-pohjanmaan rakkaat nuorisoseurat mieleen... Aika kultaa muistot... R.I.P. Halkosaari.
jarkkkk
28.07.2004 15:50:25
Static-X:n pari ekaa levyä. Uhh...Tämmöistä kuuntelin ennenkuin aloin todella kiinnostua musiikista. Suunnitelmissa on viedä nämä lätyt vaihtoon.

eikun noista kuuluu olla ylpeä!
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
jazzy
28.07.2004 15:50:46

Ei oo totta! xD Tuo on kyllä jo aika hyvä!
Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa.
Nightwish
28.07.2004 17:59:56
Aikakone.Eikä siitä sen enempää.
Seasons don't fear the reaper Nor do the wind, the sun or the rain
Aerodactev
28.07.2004 20:19:29
Kasariheviä hyllystä löytyy jonkun verran, ei tuo nolota, kesämusiikkia on. Bogart Co. on oma perversioni, ei hävetä.

Yleensä suurin osa huonoista levyistä menee camp-huumorina alas. Jos nyt joku levy niin oiskohan tuo Paper Lace:n Best of. Oli niin siistin näköisiä herroja kannessa, että oli pakko ostaa tietämättä yhtään musiikkityyliä. Niin, nämähän on ne, jotka tekivät alkuperäisen version "Kun Chicago kuoli" - biisistä. Aika mitäänsanomatonta jeejee-poppia.
Long = progressive = good
Flow
28.07.2004 20:23:05

Mulla on tämä kasettina. Joskus ala-asteella vielä halusin sen...

Noloin levy voisi vaikka olla Titanicin soundtrack.
"Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11
Stain
28.07.2004 21:02:02
Isän levypinossa kummittelee yksi Jaakko Tepon levy. Tekisi mieli tuhota se salaa. Minkäpä ihminen voi "musiikki"maulleen.
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)