Jenka 07.10.2004 10:59:41 | |
---|
Nelosen tekstikanava kertoo ihanan uutisen! The Soundtrack of Our Lives konsertoi Helsingissä Tavastia Klubilla 13.12.2004. Liput tulee myyntiin samana päivänä, kun yhtyeen neljäs studio albumi Origin Vol.1 julkaistaan, eli 13.10.2004. Vittu jes! NO JEEEEEE !! :) Yesterday I woke up sucking a lemon. |
Flashboy 07.10.2004 12:56:19 | |
---|
Mites sen tän iltaisen nettiradiokeikan sais äänitettyä tietokoneelle? Millaisen ohjelman siihen tarvii? Tavastialle on pakko päästä. en ole nähnyt TSOOLin kuin kerran Provinssissa, mutta semmoinen kutina on, että he ovat parhaimmillaan klubikeikoilla. |
Jenka 07.10.2004 22:00:03 | |
---|
Kohta se alkaa!! :) Yesterday I woke up sucking a lemon. |
Kostello 07.10.2004 22:02:53 | |
---|
Jep, ja hyvin kuuluu, ainakin vielä. Tuo Tavastian keikka taitaa valitettavasti jäädä väliin. Kun ei enää saa opiskelija-alennuksia, niin Helsinkiin matkustaminen tulisi tuhottoman kalliiksi. |
Jenka 07.10.2004 22:10:08 (muokattu 07.10.2004 22:11:46) | |
---|
Jep, ja hyvin kuuluu, ainakin vielä. Tuo Tavastian keikka taitaa valitettavasti jäädä väliin. Kun ei enää saa opiskelija-alennuksia, niin Helsinkiin matkustaminen tulisi tuhottoman kalliiksi. Juu, ihan hyvin kuuluu mullakin..niin hyvin kuin huonoilla kajareillani voi kuulua ;) .. olin vähän idiootti ja vasta aloin kokeilla miten tuo toimii..mutta onneksi toimii. Joo, tuo matkustaminen maksaa.. :( En itsekään varmaan lähtisi Ouluun ihan vain katsomaan bändiä vaikka kuinka kovasti tykkäisin ja esiintyisi ilmaiseksi, kun menopaluu olisi sellaiset hurjat 120 euroa! Mikä porvari pitääkin olla (jos ei ole työtön, opiskelija, eläkeläinen tai inttiläinen) jos tahtoo matkustaa Suomen sisällä..eikä välimatkat kuitenkaan loppujen lopuksi ole niin pitkät täällä pienen Suomen sisällä! Otan osaa ja haistatetaan paskat VR:lle.. ja bussiyhtiöillekin toki.. ei ole paljon halvempia hintoja niillä! Yesterday I woke up sucking a lemon. |
Kostello 07.10.2004 22:27:42 | |
---|
Tässä muuten keikan biisilista(osoitteesta tsoolsetlists.tk). Lähetystä on ainakin alusta pätkitty(GG jäi puuttumaan, grr...), toivottavasti loput biisit tulee. Aika lailla sama setti kuin Ilosaaressa, encorena tosin Mantra Slider Nevermoren tilalla. Värmlandsvisan* Galaxy Gramophone Grand Canaria Big Time Just A Brother Independent Luxury Trancendental Suicide Broken Imaginary Time Confrontation Camp Breakdown Dow Jones Syndrome Sister Surround Believe I´ve Found Nevermore |
Janne F 08.10.2004 15:49:04 | |
---|
|
Kostello 08.10.2004 18:06:57 | |
---|
MTVe:llä jäänyt taustatyön tekeminen puoleentiehen. Kevin Rowland ja Paul Simonon eivät nimittäin levyllä soita. Joskus maaliskuussa Ebbot taisi mainita, että muutama suurempi tähti olisi mukana jollain "We Are The World"-tapaisella biisillä. Noiden nimien lisäksi mm. Art Garfunkelin olisi pitänyt olla mukana. Kyseessä oli kuitenkin pieni pila, joka taidettiin ottaa varsin todesta. Ei malta noita biisejä vielä kuunnella, tuskin mun koneella toimisivatkaan. Tosin puolet levyn biiseistä löytyy jo liveversioina. Hyvältä vaikuttanut kaikki, mitä tähän mennessä on tullut kuultua. |
Jenka 09.10.2004 00:10:45 | |
---|
Mä kyllä odotan levyä. En aio kuunnella etukäteen. Ostan levyn joka tapauksessa. On sitten jotain jännää tiedossa. Ensi viikolla sitten jo, jee :) Yesterday I woke up sucking a lemon. |
Heavy Metal Machine 09.10.2004 00:27:21 | |
---|
Mä kyllä odotan levyä. En aio kuunnella etukäteen. Ostan levyn joka tapauksessa. On sitten jotain jännää tiedossa. Ensi viikolla sitten jo, jee :) Näin päätin minäkin tehdä. Tässä on levy sellaiselta bändiltä että levy tulee ostettua joka tapauksessa, oli se levy millainen tahansa. with the sugar sickness you spy the kidnap kid |
Heavy Metal Machine 10.10.2004 12:36:10 | |
---|
Mites noi TSOOL:in aikaisemmat tavastian keikat. Onko ne olleet loppuunmyytyjä? Kannattaako keskiviikkona pitää kiirettä lippujen suhteen, revitäänkö ne käsistä? with the sugar sickness you spy the kidnap kid |
Jenka 11.10.2004 14:41:33 | |
---|
Mites noi TSOOL:in aikaisemmat tavastian keikat. Onko ne olleet loppuunmyytyjä? Kannattaako keskiviikkona pitää kiirettä lippujen suhteen, revitäänkö ne käsistä? No mä oon miettinyt kanssa että tuleeko loppuunmyydyksi hetkessä.. Onko Tsoolilla aiemmin edes ollut keikkaa Tavalla? En ole meinaan alusta lähtien uraa seurannut.. Joka tapauksessa ke:na pitää pitää hoppua! Tuleeko ne liput muuten mihin kellonaikaan ke:na myyntiin? Tuon voisi kyllä tarkistaa Tiketin sivuiltakin... Yesterday I woke up sucking a lemon. |
Janne F 11.10.2004 15:06:32 | |
---|
No mä oon miettinyt kanssa että tuleeko loppuunmyydyksi hetkessä.. Onko Tsoolilla aiemmin edes ollut keikkaa Tavalla? En ole meinaan alusta lähtien uraa seurannut.. On ollu parikin kertaa. Kyllä mä uskon, että toi varmaan loppuun myydään, mutten tiedä miten nopeasti. |
Heavy Metal Machine 11.10.2004 18:01:28 | |
---|
Onko Tsoolilla aiemmin edes ollut keikkaa Tavalla? En ole meinaan alusta lähtien uraa seurannut.. On ne tavalla soitelleet ennenkin. Joka tapauksessa ke:na pitää pitää hoppua! Tuleeko ne liput muuten mihin kellonaikaan ke:na myyntiin? Tuon voisi kyllä tarkistaa Tiketin sivuiltakin... 10.00 aukeaa tiketti ja samaan aikaan alkaa lipunmyynti. with the sugar sickness you spy the kidnap kid |
Jenka 11.10.2004 20:33:05 | |
---|
On ne tavalla soitelleet ennenkin.
10.00 aukeaa tiketti ja samaan aikaan alkaa lipunmyynti. Elikäs heti 10:ltä valmiina varaamaan lippua! Yesterday I woke up sucking a lemon. |
Heavy Metal Machine 13.10.2004 10:59:24 | |
---|
Liput varattu ja kohta pitäis lähtee hakemaan ne tiketistä. Origin Vol 1 tänään kaupoissa. Origin Vol 2 tulee tammikuussa myyntiin. "i'm just another face in the human race i never wanna take your place" ZWAN |
Kostello 13.10.2004 11:09:00 | |
---|
Mistäs tuo tammikuussa-tieto on? Jostain luin eilen, että kakkososa ilmestyisi 11-12 kuukauden päästä. Toivottavasti mahdollisimman pian kuitenkin. Harmittaa, kun tuli tilattua Vol. 1 cdon.com:sta, olisi varmaan saanut levykaupoista nopeampaa. Tulisi nyt edes samassa paketissa tilattu Bigtime-single tänään. |
Jenka 13.10.2004 12:39:42 | |
---|
Liput varattu ja kohta pitäis lähtee hakemaan ne tiketistä. Origin Vol 1 tänään kaupoissa. Origin Vol 2 tulee tammikuussa myyntiin. Montakin lippua tuli tilattua? Mäkin olen tilannut. Olin heti 10:ltä valmiina.. Vois huvikseen tarkkailla tiketistä tilannetta :) Ai että tammikuussakin tulee levy, no jee. Rahaa menee vaan sitten, mutta menköön. Onkos montakin biisiä tuolla 1:llä? Yesterday I woke up sucking a lemon. |
blastoff 13.10.2004 12:46:33 (muokattu 13.10.2004 12:49:23) | |
---|
Jes! Lippu varattu. Reporter: "What do you think of Western civilization?"
Gandhi: "I think it would be a good idea" |
Jenka 13.10.2004 13:05:13 | |
---|
Jes! Lippu varattu. Hyvähyvä:) Yesterday I woke up sucking a lemon. |