Risto Mustalisä 23.07.2004 09:44:35 (muokattu 23.07.2004 12:06:11) | |
---|
En mä tiiä, mun mielestä tää Läntisen tylytys, jota varsinkin täällä Mnetissä harrastetaan, on kasvanut aivan naurettaviin mittoihin. Annetaan äijän tehdä omaa musaansa. Outoa on minustakin.Kuten myös Yön mollaaminen.Bändejä/Artisteja jotka kuitenkin tekee omia biisejä,keikkoja ja ilmeisen kovasti näkevät vaivaa menestyksensä eteen.Ja ovat puurtaneet kunnioitettavan pitkään. Ei minusta Suomessa menstyvälle tarvitse kateellinen olla varsinkin jos on puurtanut pitkään menestyksen eteen kuten em.ovat tehneet.Kyllä itse arvostan molempia artisteja vaikken musiikkinsa ylin ystävä olekaan. Se etten pidä jostakin ei tarkoita ,että se olisi huono. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Michi 23.07.2004 11:59:41 | |
---|
Anyhoo, Via Dolorosa rocks! -Up The Irons!- |
lxi 23.07.2004 12:19:37 | |
---|
Ei minusta Suomessa menstyvälle tarvitse kateellinen olla Se etten pidä jostakin ei tarkoita ,että se olisi huono. Se, etten pidä jostakin, ei tarkoita että olisin kateellinen. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Risto Mustalisä 23.07.2004 12:25:00 | |
---|
Se, etten pidä jostakin, ei tarkoita että olisin kateellinen. Enpä näin väittänytkään. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
ajomies63 24.07.2004 16:13:08 | |
---|
Tommi Läntisen kohdalla on pakko mainita toinen täällä Mnetissa vihattu kaveri eli Jore Marjaranta. Molemmat entisiä rokkivokalisteja jotka sitten hyppäsivät crossover-junaan. Jore Marjarannasta ei saa rokkilaulajaa tekemälläkään. Tommi sen sijaan osaa vetää rankastikin. Kuunnelkaa Boycottin levyjä, niin huomaatte. Kuunnelkaapa Guitar Slingersin biisejä, Jore inisee niinkuin mikäkin hinttari ja aksentti on Kotipelto-luokkaa. Läntisen suomenkielisiä biisejä ei jaksa kuunnella putkeen levyllistä, mutta helmiä löytyy niiltäkin.Onhän se Tommin vibra välillä aika raastavaa. "If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway." |
Edward 27.07.2004 08:09:19 (muokattu 27.07.2004 08:09:49) | |
---|
Olipa kerran huora, joka oli tatuoinut kumpaankin sisäreiteensä kuvat; toinen esitti Bill Clintonia ja toinen Boris Jeltsiniä. Se asiakas, joka tunnistaisi nuo kummatkin entiset presidentit saisi panna ilmaiseksi. Ensimmäisenä päivänä tuli venäläinen. Hän tunnisti Jeltsinin, mutta ei Clintonia: joutui maksamaan. Toisena päivänä tuli jenkki. Hän tunnisti Clintonin, muttei Jeltsiniä. Hänkin joutui maksamaan. Kolmantena päivänä tuli suomalainen. Hän katsoi pitkään naisen sisäreisillä olevia kuvia ja totesi sen jälkeen: "Emmä tiedä ketä noi tossa sivuilla on, mutta tossa keskellä on ainaki Tommi Läntinen!" haha. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
sub zero 03.11.2014 20:55:42 | |
---|
Vehkeet on levällään, sen kanssa eletään, sen kanssa edetään |
haisu 03.11.2014 22:20:07 | |
---|
|