Aihe: Lisää tällaista..
1 2
rockfly
12.07.2004 19:42:31
Harder to breathe soitettiin aivan viimeiseen lankaan asti radiossa ja tämän This loven kohtalo on kyllä täysin sama. Vielä sitä jaksaa kuunnella, ihan pirtsakka piisihän se :) Mulla tulee paljolti mieleen siitä Matchbox 20, tyylistä ja hiukan laulajan äänestäkin.
Mako
12.07.2004 20:55:24 (muokattu 13.07.2004 16:01:53)

Mitenkäs täällä oletteko havainneet popentialisuutta??

This loven olen kuullut. Outo sekoitus The Rasmusta, pikkupomppuhevikomppia (edit: siis snadisti semmosta takovaa menoa, mutta popin pliisusti) kertsissä ja kummaa ihankuin hispañjalaista groovea. Ei kovin paljoa kestänyt ainakaan minun osaltani kuuntelua. Kolmas kerta ja ääh.

Ihan kelpo ralli ja hyviä soundeja, ei vaan mun juttu.
"Kuka minä on, missä minä on? Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston"
mongoloidi
12.07.2004 21:20:17
Kaks piisiä olen kuullut eikä oikein kolahtanut.
Mielestäni tasapaksua MTV-paskaa.
JeeVes
15.07.2004 09:19:41
Mielipiteitä basso-rumpu-groovesta?
Treemaalla oppii treenaamaan, soittamalla oppii soittamaan. (Albert Järvinen)
Dolmo
07.08.2004 18:28:07
Pitkästä aikaa kuuntelin, kun se tuolla mp3:na lilluu. Kyllä se tulee kuunneltua kun se randomina tulee. Ei tartte silti tulla liian usein.
"Oma tyhmyyteni on minulle tärkeämpi, kuin vieras viisaus"
GuitarMonster
07.08.2004 18:33:19 (muokattu 07.08.2004 18:33:29)
This Love on sinänsä ihan menevä ralli, mutta se toinen biisi on ihan tajutonta p*****
Rattata
07.08.2004 21:31:57
Mun mielestä tää on ihan menevää musaa kun vertaa että pyörii MTV:llä ja radiossa oikein kunnolla. This Love on ihan jees, mutta on soitettu pilalle oikein kunnolla. Se toinen ihan hyvä kanssa. Itseasiassa parempi koska ei oo niin paljon kulutettu puhki kun toi ensimmäinen.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Kassu
08.08.2004 21:40:40
Mun mielestä tää on jotain mistä ei viitsisi edes puhua ääneen.
Mimi
08.08.2004 21:54:39
Mun mielestä tää on jotain mistä ei viitsisi edes puhua ääneen.

Kukaan ei pakota keskustelemaan, saati sanomaan mitään ääneen, jos et pidä. Ole mielummin hiljaa ja anna niitten keskustella, jotka asiasta haluavat jotain viisaampaa sanoa.

Maroon 5:sta vielä, oli sillon alkujaan se Harder to breathkin ihan kelpo ralli, mutta sitäkin tuupattiin liikaa radiosta. Liian monen biisin kohtalo on nykyään tulla soitetuksi radiossa piloille. This Love oli myös ihan kiva veisu, kun en radiota ole kovin usein availlut tässä kesän aikana. Nyt sitäkin on tullut kuultua ihan tarpeeksi usein, ja alkaa kyllästyttämään. Eli tästä voisi vetää johtopäätöksen, että hyvää musiikkia ensimmäisillä kuuntelukerroilla, mutta levyä en valttämättä ostaisi, kyllästyisin siihen liian nopeasti. Sattunnaisesti kuultuna kylläkin toimii... Pitänee kuitenkin yrittää saada se levy lainaa joltain kaverilta, voisi sitten todeta loputkin kappaleet toimiviksi.
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)