Aihe: Disco Ensemble
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
arancia
09.09.2005 22:13:37
Ihan tajuton livebändi. On pitänyt ostaa levy jo aikoja sitten, mutta aina päässyt unohtumaan.

Komppaan, livenä tosiaankin aivan mahtava bändi. Levyn ostaminen jäänyt minultakin vielä ajatuksen tasolle.
Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen
Mulkero
09.09.2005 22:20:38
Näin muistaakseni kyseisen bändin kerran livenä. Jostain syystä siitä jäi hieman tylsähkö ja mitäänsanomaton maku, tai sitten olin vain siinä mielentilassa, että en jaksanut kuunnella kovin tarkasti ja keskittyä kappaleisiin. Menköön häiriköinnnin piikkiin tämäkin viesti.
bonsaicat
11.09.2005 16:19:24
Vähän nyt näyttäis siltä, että pojista on tulossa uusi The Rasmus...Vai mitä tuumaatte?
"I enjoy looking like a tart and thinking like a politician" -Pj Harvey
hanhjelm
11.09.2005 16:30:48
Vähän nyt näyttäis siltä, että pojista on tulossa uusi The Rasmus...Vai mitä tuumaatte?

Vähän se siltä vaikuttaa.
Eihän sen mitään pitäis vaikuttaa omaan kuunteluun.. mutta syöhän se miestä ku naapurin tyttö kuuntelee samaa musaa!

No ehkä pojat tekevät jonkunlaisen kaupallisen itsemurhan seuraavalla levyllään.. :)
Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin.
Hra. Kinnas
11.09.2005 17:26:48
Ruisrockissa näin nämä hemmot ensimmäisen kerran. En tiedä olisiko bändi vaatinut vähän aiempaa tutustumista mutta niin täälläkin joku aiemmin totesi: vähän tylsähkö ja mitään sanomaton. Ihan hyvä meininki pojilla mutta yksikään melodia ei jäänyt mieleen puhumattakaan siitä että kaikki biisit lopetettiin jumalattomaan ja ylikäytettynä tylsään lautasten ja tuplien mäiskimiseen.
Get me out of this air-conditioned nightmare
n-oise
11.09.2005 19:36:49
No ehkä pojat tekevät jonkunlaisen kaupallisen itsemurhan seuraavalla levyllään.. :)

toivotaan niin :). kyllä DE on yksi suosikkibändeistä, Viper Ethics ja Ghostown Effect ep on loistavia ja pyörineet levysoittimessa pitkän aikaa, First Aid Kitiin oon jo melkein kyllästynyt :/. livenä aina hyvä :>.
olet surrealisti, eikö niin...
carlos
11.09.2005 19:54:56

Rasmukseenhan noita yhdistää vain ne woo-oo-oo-oo huudot :)
On se kauheeta, ku pitäis kuunnella salaa DE:tä nytten, ku jotku teinitytöt on siitä innostunu..
Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi keskuskeittiö: Kitaristi soittaa aina omiaan toinen kitaristi ei osaa mitää et siinä on hyvä bändi __
JuniperThree
11.09.2005 22:20:30
Joku vois selvittää tähän väliin, että mitä kitarakamoja Jussi käytti Black Euron livebiisien nauhotuksissa... Monsteri tais olla käytössä jo sillon? Ainakin provinssissa oli pari kuukautta myöhemmin... Mut kiinnostaa kovasti tuo efektipuoli, sieltä kuuluu läpi sellanen mukava vinkunaulinachorus tai joku... Erittäin mielenkiintoselta kuulostaa kyllä! =)
Exhausted
11.09.2005 22:24:49 (muokattu 11.09.2005 22:29:51)

Joku vois selvittää tähän väliin, että mitä kitarakamoja Jussi käytti Black Euron livebiisien nauhotuksissa... Monsteri tais olla käytössä jo sillon? Ainakin provinssissa oli pari kuukautta myöhemmin... Mut kiinnostaa kovasti tuo efektipuoli, sieltä kuuluu läpi sellanen mukava vinkunaulinachorus tai joku... Erittäin mielenkiintoselta kuulostaa kyllä! =)

Kevätkiertueella oli käytössä Hughes & Kettnerin Duotone-nuppi Marsun kaapin kanssa. Monsteri tuli vasta kesällä. En tiedä miksi Jussi Duotoneen kyllästyi, on meinaan vallan mainiosaundinen nuppi. Ehkä oli sitten liian hevi. Pedaalipuoli rakentuu pitkälti Line6 sinisen ja vihreän mötikän ympärille, sieltä se choruskin tulee, kuin myös tremolo (Human Cannonball) ja ring modulator (This is my Head Exploding). Tarkempaa tutkiskelua aiheesta muuten löytyy mun DE-tabulatuurisivustolta: http://www.kolumbus.fi/heikki.loponen/tabs/de
Zeni
12.09.2005 12:17:58
Mun mielestä on yksi kovimmista live esiintyjistä ellei kovin. Rasmukseen on turha verrata kun pojilla on selviä ideoita ja oma tyylinsä, rasmus on taas perus poppia johon lisätään välillä vähän uskottavuutta rankemmalla säröllä. Noi biisit on kiertänyt samaa kehää jo pidemmän aikaa.
psj
12.09.2005 13:36:04
Mun mielestä on yksi kovimmista live esiintyjistä ellei kovin. .

Kyllä näin on. Qstockissa näin ja räjäytti tajunnan. Ehkä paras näkemäni keikka ikinä. First Aid Kitin - joka oli minulle iso pettymys - biisit iski ihan eri tavalla livenä kuin levyltä.
"Toivon löytääksemme olemme syntyneet"
Mufasa
19.09.2005 12:13:59 (muokattu 19.09.2005 12:14:32)
Musiikki on ihan kivaa rokkia. Ei nyt niin hirveesti levyltä nappaa, mutta jumalauta mikä meininki livenä! Ilosaaressa näin ja ei voinu muuta kun ihmetellä sitä energian määrää mikä oli lavalla ja yleisön seassa.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
ydinaukio
19.09.2005 13:04:26
Minä näin Trail of deadin lämppärinä eikä kyllä lähtenyt yhtään.
carlos
19.09.2005 17:20:09
Minä näin Trail of deadin lämppärinä eikä kyllä lähtenyt yhtään.

No meneehän se niinkin. Kuulin taas muutaman henkilön mielipiteet, ja he olivat sitä mieltä, että DE soitti paljon tiukemmin ku trail of dead...
Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi keskuskeittiö: Kitaristi soittaa aina omiaan toinen kitaristi ei osaa mitää et siinä on hyvä bändi __
ydinaukio
19.09.2005 20:24:14
No meneehän se niinkin. Kuulin taas muutaman henkilön mielipiteet, ja he olivat sitä mieltä, että DE soitti paljon tiukemmin ku trail of dead...

Kyllähän ne soittaa osasivat, mutta ei niillä kunnon biisejä ollut. Siis DE:llä.
justjoo
19.09.2005 21:29:04
Kyllähän ne soittaa osasivat, mutta ei niillä kunnon biisejä ollut. Siis DE:llä.

Samaa mieltä olen, vaikka en juuri kyseistä keikkaa nähnytkään.
Erittäin hyvää soittoa, mutta biisit uupuvat.
Mortal Jane
20.09.2005 11:23:32
Ei hitto mikä keikka Tampereen klubilla lauantaina (+Sweatmaster, Hikidisko 17.9.).

Joudun tunnustamaan itseni faniksi, oli sen verran tiukkaa soittoa. Ja onhan noita aika jees biisejäki, noin niinku esimerkkinä vaikka This Is My Head Exploding.

Meen kyllä heti uudelleen kattoon ku kykenee. Ehkä jo ens viikonloppuna Lutakkoon. Hyvin ne veti Sweatmasterki, mut DE vei minusta potin.
"Klassinen ratkeaminen, siinä konttaa myös etevä" -Tulenkantajat-
Rattata
20.09.2005 11:27:18
Ei hitto mikä keikka Tampereen klubilla lauantaina (+Sweatmaster, Hikidisko 17.9.).

Joudun tunnustamaan itseni faniksi, oli sen verran tiukkaa soittoa. Ja onhan noita aika jees biisejäki, noin niinku esimerkkinä vaikka This Is My Head Exploding.

Meen kyllä heti uudelleen kattoon ku kykenee. Ehkä jo ens viikonloppuna Lutakkoon. Hyvin ne veti Sweatmasterki, mut DE vei minusta potin.

Oli kyllä todella loisto keikka, jälleen kerran. Sweatmaster teki vaikutuksen myös, ja pitihän se levy mennä sitten ostamaan.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
nikomati
20.09.2005 17:22:46

Samaa mieltä olen, vaikka en juuri kyseistä keikkaa nähnytkään.
Erittäin hyvää soittoa, mutta biisit uupuvat.

Ei todellakaan jää kyllä biiseistä kiinni, aivan loistosettiä!
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
touni*
20.09.2005 18:52:46 (muokattu 20.09.2005 19:34:22)
*edit* väärä otsikko *edit*
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)