Aihe: Nickelback
1 2 3 4
Aksu89
17.05.2004 17:06:40
Ihan vitun hyvä bändi!

Et varmaan oo tosissaan
No comments.
JE
17.05.2004 23:40:18
Karsea bändi. Vetivätkö sen paskan "hittibiisin", joku How You Remind Me vai mikä olikaan?

En tiiä, tai en muista, olin aika väsynyt. Mutta oli aika paska biisi, kun vielä unta siinä samalla yritti saada. Tuskaa alusta loppuun. Yleisön reaktio oli sellainen tekojeejeetaputus.
OL NIINGON GOTONAS!
Rattata
18.05.2004 08:09:20
Nickelback on taas niitä bändejä jonka haukkuminen tuntuu olevan oikein muotia. Okei, eihän Nickelback tee mitään elämää suurempaa musiikkia, eikä mitään uutta,mutta ei se niin huono ole mitä yleisesti valitetaan. Joskus jopa ihan menevää ja tarttuvaa musiikkia. En silti levyä ostaisi.
"Kato, tossa!" "Missä?" "Tuossa! Kato!" "No niinpä onkin!"
hamykakka
18.05.2004 09:10:22
Nickelback on käänteinen bändi. Yleensä hyvä musa/levy vaatii useamman kuuntelukerran että kolisee. Ekalla kerralla bändin levy kuullosti hyvältä, tokalla kerralla ihan paskalta. Eli ei kestä kuuntelua, huono homma bändin kannalta.
I never gonna work another day in my life
LaXu
18.05.2004 21:26:01
En pidä Nikkeliselkämyksestä kyllä yhtään. Varsinkin laulajan ääni ärsyttää suuresti, sellainen sorakurkku. Itse biisitkin ovat keskinkertaista keskinkertaisempia. "Turvallista" MTV-roskaa.
chair
18.05.2004 22:51:50
Vähän on munattoman oloista menoa ollut jo sieltä ekasta levystä lähtien. Tasaisen varmaa MTV -rokkia, joka ei yllättämään pääse missään vaiheessa. Ei ole kovin huonoa, mutta ei kyllä kovin erikoistakaan. Tuskinpa enää levyjä ostaisin (aikanaan omistin 2 ensimmäistä lättyä) , mutta kyllä tota radiosta kuuntelee biisin verran ihan helposti. Creedillä puolestaan eka levy on varsin hyvää kamaa ja osiltaan kakkos lättykin, mutta viimeisin on kyllä paria poikkeusta lukuunottamatta surullista kuultavaa.
....?
Peoplez
18.05.2004 23:04:22
Nickelback on taas niitä bändejä jonka haukkuminen tuntuu olevan oikein muotia. Okei, eihän Nickelback tee mitään elämää suurempaa musiikkia, eikä mitään uutta,mutta ei se niin huono ole mitä yleisesti valitetaan. Joskus jopa ihan menevää ja tarttuvaa musiikkia. En silti levyä ostaisi.

No joskus tietyt asiat ovat "muotia" koska niissä on jotain ideaa ja perää. Kuten esim. tämä Nickelback. Bändi on niin käsittämättömän huono mutta silti MTV soittaa ja näyttää juuri tällaisten bändien musiikkivideoita. Se pistää kyllä suoraan sanottuna vituttamaan. Tämäkö on rockin nykytila? Ja nyt ei ole kysymys makuasioista että tää Nickelback ei oo mun tyylistä musaa blaa blaa blaa. Nyt on kyse siitä että Nickelback on oikeasti huono. En jaksa edes perustella.

Ja jos joku Nickelback-fani nyt loukkaantui niin anteeksi,.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Ziggy Bubba
21.05.2004 02:44:38

No joskus tietyt asiat ovat "muotia" koska niissä on jotain ideaa ja perää. Kuten esim. tämä Nickelback. Bändi on niin käsittämättömän huono mutta silti MTV soittaa ja näyttää juuri tällaisten bändien musiikkivideoita. Se pistää kyllä suoraan sanottuna vituttamaan. Tämäkö on rockin nykytila? Ja nyt ei ole kysymys makuasioista että tää Nickelback ei oo mun tyylistä musaa blaa blaa blaa. Nyt on kyse siitä että Nickelback on oikeasti huono. En jaksa edes perustella.

Ja jos joku Nickelback-fani nyt loukkaantui niin anteeksi,.

Minä olen aivan yhtä mieltä, paska on paskaa!

Mitä tuota mitäänsanomatonta skeidaa sen kummemmin haukkumaan. Haluaisin kuulla mitä mahdolliset fanit (onko heitä?) Sanovat tähän.

Bändihän on äärimmäisen huono!
psj
21.05.2004 10:20:43 (muokattu 21.05.2004 10:22:06)
Minä olen aivan yhtä mieltä, paska on paskaa!

Mitä tuota mitäänsanomatonta skeidaa sen kummemmin haukkumaan. Haluaisin kuulla mitä mahdolliset fanit (onko heitä?) Sanovat tähän.

Bändihän on äärimmäisen huono!

En kyllä mikään suuri fani ole mutta mielestäni Nickelbackillä on muutama hieno biisi. Nuo sinkkubiisit kyllä on olleet aika paskoja yleensä kyseisellä yhtyeellä. Mutta on Nickelbackillä loistobiisejäkin kuten Leader of men, Flat on the floor ja Throw yourself away. En oikein ymmärrä mikä siinä Nickelbackissä on niin vastenmielistä.
filter
21.05.2004 14:06:33
Nickleback on kauhea bändi. tylsä kuin mikäkin...ovat pojat jämähtäneet paikalle..

ja vastustan vahvasti "teoria" siitä että creedin laulaja olisi jonkinlainen eddie vedder+scott weiland hybriidi. Jopa se että lausuu kaikki kolme laulajaa samassa lauseessa on jo liikaa...jospa nyt kaikki muistame mikä on quolity stuff ja mikä on complete crap!

Kittos ja hyvää kesän jatkoa! :)
If the phone rings today, water it.
Viceroy
21.05.2004 16:04:08

Ihan jees - ei enempää eikä vähempää.

How You Remind Me on todella hyvä, mutta Someday sitten taas rimanalitus. Kyllä Nickelbackia aina mieluummin radiosta kuuntelee kuin Jore Marjarantaa.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Kre-per
21.05.2004 17:24:08
Mun puolesta menee samaan sakkiin Linkin Parkin kanssa. MTV -scheissea. Sielläkin VOISI soittaa parempaa musakkia, mutta kun ei. Esim. Foo Fighters on hyvä esimerkki MTV:n toiminnasta. Ainoot biisit, mitä siellä on soitettu, on tyyliin Learn To Fly ja All My Life, noin todella kärjistettynä. Pois on jätetty kaikki hiemankin poikkeava. Murhh.

Mutta palatakseni aiheeseen, on mielestäni turhaa alkaa ihan noin paljon haukkumaan Nickelbackia. Kaukaa ei tarvitse hakea huonompaa bändiä.
No shit?!?! You really think so?
madu
21.05.2004 19:48:15
Niin no eihän kukaan voi väittää että nickelback on puhdasta scheissea kyllähän siellä on genreensä uppoavaa ihan hyvin tehtyä musaa. Mutta ei kaiken tarvi olla niin sisäsiistiä musiikka. Jotenkin semmoinen steriili, kulmat hiottu versio Pearl Jamista jne. Toisaalta joku The Calling jne. on nickelbackiin verrattuna vielä kauheampaa.

Ja laulaja on kuitenkin äänensä persoonattomuudesta (Eddie Vedder goes Scott Weiland) huolimatta erittäin pätevä livenä. Kyllä se laulaa osaa siitä ei voi kiistää. Mutta tosiaan liian sliipattua minun makuun.
Explorer
21.05.2004 22:00:57
Kyllä nämä Nickelbackit ja muut mitkälie-MTV-radio-wannabe-rokkarihevarit ovat täyttä paskaa.
Rust in peace.
JE
22.05.2004 00:28:22
Kyllä Nickelbackia aina mieluummin radiosta kuuntelee kuin Jore Marjarantaa.

Komppaan!
OL NIINGON GOTONAS!
G-mies
22.05.2004 01:05:04
Kyllä Nickelbackia aina mieluummin radiosta kuuntelee kuin Jore Marjarantaa.

Vedit kyllä aika pahan vertailukohdan, toki Joreen verrattuna vaikka Anita Hirvonen on kova sana.

Nickelbackin ongelman kiteyttänee se että Chad Kroegerin paras biisi on Santanan Shaman-levyllä oleva "Why Don't You & I" eikä sekään mikään ihmeellinen ole...
Main screen turn on.
reino
22.05.2004 11:06:02
Nickelbackissa ei suoranaisesti ole mitään muuta vikaa kuin se, että se on niin tappavan tylsää musiikkia. Ei yhtään mitään uutta tai jännitävää. Tasapaksua mylvimistä vammaisella asenteella biisistä toiseen (tai ainakin ne biisit mitä olen kuullut, koko tuotantoon en ole tutustunut). Rockin ostos-tv.
W00t?
Huevos
22.05.2004 11:26:25

helevetin kova bändi. varsinkin se laulaja, joka näyttää ihan kirahville. nickelbäkillä on rankka sanoma...ne kertoo elämästä ja elämän tuskasta. siitä millasta on olla kova jätkä tässä karussa maailmassa.
Mimi
22.05.2004 21:22:06 (muokattu 22.05.2004 21:22:18)

On kai niitä sentään fanejakin.. En tosin laske itseäni mukaan em. joukkoon, vaikka musiikista pidänkin ja omistankin kaikki levyt... Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Oot sitä mieltä että Nickelback on paskaa, joten minä pidän sitten ilmeisesti paskasta, kuuntelenhan Rasmustakin, joka on monen mielestä sen verran syvältä että huhhui =)... No mutta, on Nikkelillä kieltämättä huonojakin biisejä, mutta oletko koskaan kuunnellut kokonaista levyä? Löytyy joukosta hyviäkin veisuja...
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Denzo
23.05.2004 00:50:55 (muokattu 23.05.2004 00:53:30)

Silver Side Upilla on vallan mainioita biisejä (kuten kaikkien rakastama How you remind me), tulee mieleen 70-luvun rehellinen amerikanrokki sekä hieman southern-osasto. Ja helvetin hyvä rock-soundihan tällä laulajalla on. Uusin (jolla tämä Someday on) ei enää jaksanut säväyttää.

Enpä tätä ole ikinä grungebändinä pitänytkään, tai edes sellaisena joka yrittäisi sitä olla. Grungen kun käsitän parhaiten Mudhoneyn Touch me I'm Sick -biisin muodossa.
http://esa.emvg.net
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)