arancia 07.11.2004 11:51:14 | |
---|
Aivan mahtava bändi, jotkut biisit iskevät niin lujaa ettei voi muuta kun laittaa silmät kiinni ja kuunnella. Without you im nothing on mielestäni yhtyeen paras levy, mutta eivät muutkaan levyt jää kovin kauas ko. albumista. Jokin siinä Brianin äänessä ja musiikin tunnelmassa viehättää. |
Rattata 07.11.2004 13:04:53 | |
---|
Ohoh! Tsekkasin cdonista tuota live DVD:tä ja maksaa 11,95! Ei paha, täytyy ehottomasti hankkia. |
voltasparta 07.11.2004 16:11:12 | |
---|
Special K Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
ANNII 07.11.2004 16:24:40 | |
---|
Ihan loistava bändi, tykkään paljon. Bändi tekee ihan ittesä kuulosta musaa ja Molkolla älyttömän kaunis ääni. Tajusin bändin vasta tänä vuonna ja kaikki levyt on tullu hommattua, joista ei pysty sanomaa parasta. UUs biisi Twenty Years on söpö. sing with the tempest & rock like a hurricane |
hörhö 07.11.2004 18:40:06 | |
---|
En ole huomannut tämän bändin vaikuttaneen minun emotionaaliseen elämään;) "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
muumuu 07.11.2004 20:55:08 | |
---|
Kyllä, kyllä. Kolme ekaa albumia löytyy, mutta uusimpaan ei ole ollut vielä varaa. Kaikista levyistä olen pitänyt. Black Market Music on kuitenkin ehkä eniten soinut. Without you I'm nothing on myös upea. Ensimmäinenkin on aika kova, mutta soundeiltaan aika laimea verrattuna noihin muihin. Suosikkibiiseinä mm. 36 degrees, Nancy Boy, Masquerade, Special K, Passive aggressive, Without you, Allergic, Haemoglobin jne. Jotenkin se Molkon androgyynimeininki vetää puoleensa. Jätkässä on munaa (ja pillua, mutta sopivassa suhteessa). |
Robospock 09.11.2004 12:15:00 | |
---|
Törmäsin siihen ekan levyn aikoihin, kun näin nancy boyn videon jossain alternative nationissa tai jossain...frendi osti sen levyn ja ihastuin siihen. Bruise Pristine ja I know ovat edelleen parhaita Placebon biisejä ever...never...ikuisesti. Mut kaikki levyt on hyviä. Minä tykkään! |
late_levis 02.02.2005 17:11:26 (muokattu 09.04.2005 14:47:21) | |
---|
Ihan kiva bändi... Sleeping With Ghosts ainakin kolahtaa, muita en ole kuullut. legendaarista |
jarkkkk 02.02.2005 21:10:08 | |
---|
Jotenkin se Molkon androgyynimeininki vetää puoleensa. Jätkässä on munaa (ja pillua, mutta sopivassa suhteessa). |Vanha kettu on parempi kuin pussillinen muusia| |
qfleax 03.02.2005 00:50:47 (muokattu 03.02.2005 10:21:08) | |
---|
No mua ei kyllä androgyynimeininki vedä puoleensa niinkuin joitain edelläolevia kirjoittajia, mutta sen sijaan kyllä Placebo musiikillisesti toimii aivan täysillä. Yksi parhaista bändeistä. Jos jollekin uusi tuttavuus, niin kannattaa tsekata varsinaisten älppäreiden lisäksi mm. Where is my mind at coveri.. biisin nimi ei ehkä menny oikeen kun oon väsyny. sori. |
waukku 03.02.2005 20:05:51 | |
---|
Melkein oikein, biisin nimen lopusta At pois...Pidän kyllä enemmän alkuperäsestä Pixiesin versiosta...Daddy cool oli aika kauhea coveri. Voitaisiinko analysoida biisien lyriikoita? Itselle ei oikeen aukea nuo lyriikat, esim. tuo hitti Every me every you. Tai sitten olen vaan tyhmä. How can it mean anything to me if I really don't feel anything at all? |
jarkkkk 03.02.2005 20:20:24 | |
---|
|Vanha kettu on parempi kuin pussillinen muusia| |
jarkkkk 31.07.2005 20:15:55 | |
---|
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla
THV-klubi #35 |
toby 03.08.2005 10:50:09 | |
---|
Soulmates never die on kyllä kova dvd.. hankinnan arvoinen |
Jenka 08.08.2005 21:12:32 | |
---|
Soulmates never die on kyllä kova dvd.. hankinnan arvoinen Jep. Myös Once more with feeling on katsomisen arvoinen. |
Zeni 11.08.2005 15:20:31 | |
---|
Menee TOP-3:seen bändeissä. Erään naikkosen kautta tutustuin tuohon Sleeping With The Ghost levyyn. Tossa olen noita levyjä pikkuhiljaa ostellut. Ei noita kappaleita voi oikein järjestykseen laittaa kun on niin monta hyvää. Siitä mielenkiintoinen bändi, että osa kappaleista on tosi hyviä ja osa täysin paskoja. Tuo Soulmates Never Die DVD on kyllä ehdoton, monet kerrat olen kattonut alotellessa. Brian on mielestäni sympaattinen kaveri. |
jipe 12.08.2005 00:24:56 | |
---|
minkä maalainen yhtye tämä on.millaista musaa tekee? |
hitchhiker 14.08.2005 23:00:53 | |
---|
Ihan mahtavaa musaa. Kolahti täysillä heti ensi kuulemalta ja Special K on varsinki ihan loistava. "How quick the sun can drop away?" |
jarkkkk 14.08.2005 23:05:18 | |
---|
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla
THV-klubi #35 |
Tempura 15.08.2005 08:56:37 (muokattu 15.08.2005 08:58:29) | |
---|
Ostin vaistolla joskus Black market music-levyn tietämättä bändistä mitään. Ensivaikutelma oli : jotain hyviä juttuja, ärsyttävä laulaja, jotain huonoja juttuja. Vaikutelma parin kuuntelukerran jälkeen : muutamia tosi hyviä biisejä ja oikeanlaista fiiliksenluontia musiikissa, muutama keskinkertainen juttu ja vähän vielä joku ärsyttää. Vaikutelma Sleeping with ghostsin kuuntelun jälkeen : ei perkele, olkoon klisettä tai mitä hyvänsä, tämä on ihan saatanan hienoa. Laulajaan tottui ja bändin tyyliin, ärsyttävät asiat tuntuivat enää pelkästään neutraaleilta ja hyväksyttäviltä erilaisuuden merkeissä, ja parhaat asiat hienoimmilta. Vaikutelma nyt : Kuuntelin BMM-levyä reippaammin, paljon on hyvää musiikkia siinä levyssä, mikä käsittääkseni ei edes ole orkesterin parhaimpia. Tajuan hyvin miksi bändi ärsyttää joitakin, itse annoin itselleni luvan avautua ja pudottaa ennakkoluulot, ja hyvin kävi. Hienoa musiikkia perkele! (tosin en ihan itse ollut vastuussa siitä, että annoin itselleni luvan avautua, vaan kyllä bändin musiikki oli siinä osallisena. Sleeping with ghosts on vaan niin saatanan upea. Siihen vielä Special needs ja Scared of girls...noita on aivan vitusti. Välillä huomaa miten omat kyyniset ennakkoluulot melkein tuhoaa hyviä mahdollisuuksia nauttia hyvästä musiikista. Syytän kyynisyydestäni kaikkia paskoja artisteja) THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |