vanttera 12.02.2004 14:22:22 (muokattu 12.02.2004 14:22:53) | |
---|
Nyyh... Soittivat aika mahtavan keikan Provinssissa viime vuonna. Itseasiassa SOITTI, kirjaimellisesti. Ei silti mitään instrumenttia. Kuuntele "I was a teenage hand model". Knoppitietous kunniaan! niin, ja lähde: www.theprp.com Juu, näino. Mutta Bog Log III käyttää puhelintakin instrumenttina. Ja, soittivat pari vuotta aiemmin paremman, IMO. Ja, onkos tuo lähde Pieni rumpalipoika? Lennu teki omakuvan. Tänks. |
parinc. 12.02.2004 18:21:27 | |
---|
Juu, näino. Mutta Bog Log III käyttää puhelintakin instrumenttina. Loistava poiminta! Eipä muuten olekaan Screaming Trees -herrat tulossa QOTSAan. MTV:n toimittaja mokannut isosti... Oliveri kyllä lähdössä, muusta ei tietoa. Myy mulle lippu Monster Magnetiin 8.3.2004! |
doolittle 12.02.2004 18:30:37 | |
---|
Nhäjäääh paskanmarjat! Oliveri on muutekin niin tasapainoinen herra että eiköhän se mielipide kerkiä pariin otteeseen vielä venxlautua hälläkin. Ei se mihkään hajoa tai sitten hajoan minäkin. "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
Exhausted 13.02.2004 13:35:42 | |
---|
en usko että QOTSA hajoaa vaikka Nick ja Mark lähtevät...onhan siinä bändissä ennenkin jäsenet vaihtuneet. Ja eihän kumpaakaan Oliveria eikä Lanegania ollut vielä ekalla levyllä mutta monet pitävät sitä bändin parhaana. |
Anarkiapurilainen 13.02.2004 15:13:05 | |
---|
Desert Sessionien perusteella se on ihan sama kuka on Hommen kanssa soittamassa, laadukasta materiaalia tulee kuitenkin. Mikä juttu se Eagles of Death Metal on, onko joku kuullut? |
parinc. 13.02.2004 15:27:21 | |
---|
en usko että QOTSA hajoaa vaikka Nick ja Mark lähtevät...onhan siinä bändissä ennenkin jäsenet vaihtuneet. En usko minäkään että hajoaa, mutta ehkä olisi parempi että hajoaisi jos Oliveri lähtee. Homme oli ja on QOTSAn primus motor, mutta koko konsepti on vuosia rakentunut ainakin mun silmissä Homme/Oliveri -dynamiikkaan. Ehkä olis parempi, että Homme starttaisi uuden projektin mahdollisimman pikaisesti... Oliveri ei kuitenkaan ollut pelkkä basisti, vaan aika v***n iso osa QOTSAn identiteettiä. Myy mulle lippu Monster Magnetiin 8.3.2004! |
Janne F 13.02.2004 15:30:03 | |
---|
|
Anri8000 14.02.2004 11:20:21 | |
---|
Ni! No eipä tuo uutinen ainakaan mun maailmaa kaada vaikka qotsa rokkaakin mun maailmaa.Aika pirun paljon on bändi muuttunut matkan varrella,joten eiköhän mahdollinen miehistön muutos ole osa luonnollista kehitystä. Apropoo,jos miettii ketä "alkuperäisiä" kunigattaria bändissä enää on, niin eipä niitä kauhiasti taida löytyä...Maailma muuttuu,Eskoseni. ps.Scott Reeder ois aika messevä paikkaaja N.O.:lle....eikö....? Elämä on vain osa jalkapalloa. |
vanttera 14.02.2004 12:49:21 | |
---|
ps.Scott Reeder ois aika messevä paikkaaja N.O.:lle....eikö....? Sanoo ny vielä että Garcia laulaan? Minä olisin paras valinta tuurariksi. Lennu teki omakuvan. Tänks. |
rockitsb 14.02.2004 16:23:21 (muokattu 14.02.2004 16:23:33) | |
---|
Veikkaan että Kyuss lämmitellään uudelleen pystyyn. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Exhausted 14.02.2004 20:00:53 | |
---|
Veikkaan että Kyuss lämmitellään uudelleen pystyyn. en usko, vaikka se mukavaa olisikin |
Cathi777 14.02.2004 23:25:44 | |
---|
No eipä hirveästi oli vakiokavereita bändissä ollutkaan, että niin kyllähän se saattaa jatkua, vaikka porukka vaihtuukin. Veri on vettä sakeampaa |
vanttera 15.02.2004 14:05:04 | |
---|
Veikkaan että Kyuss lämmitellään uudelleen pystyyn. karssia ja homme ei tu toimeen, ei tuu tapahtumaan. Lennu teki omakuvan. Tänks. |
gorak 17.02.2004 12:56:50 | |
---|
Vaikea uskoa QOTSA:n hajoamista. Eikös se aina oo toiminu vähän kuin kollektiivipohjalta. True sailing is dead. |
hamykakka 17.02.2004 13:26:07 | |
---|
karssia ja homme ei tu toimeen, ei tuu tapahtumaan. Siihenkö Kiuas hajosi? I never gonna work another day in my life |
Huevos 17.02.2004 15:08:44 | |
---|
eka levy oli kevyesti paras. toka oli liian löysää ja kolmas oli paska. |
vanttera 17.02.2004 23:16:48 | |
---|
Siihenkö Kiuas hajosi? Kyläkylä. Kaikkien muiden kanssahan on tehty jäläkeenpäinkin yhteistyätä. Lennu teki omakuvan. Tänks. |
lug 19.02.2004 11:09:06 | |
---|
Soneraplazasta löytyi tämmönen... Jenkkibändi Queens Of The Stone Age on vaihtanut nimensä Queens Liteksi. Ainakin jos on uskominen yhtyeestä kenkää saaneeseen basisti Nick Oliveriin. - Kuulin, että Queens Of The Stone Age on nykyään Queens Lite... Oli miten oli niin suosikkiyhtyeeni on kuollut, Oliveri toteaa lakonisesti projektiyhtyeensä Mondo Generatorin sivuilla. Queens Of The Stone Agen Josh Homme on puolestaan kertonut olevansa Oliverin kanssa "mieluummin pelkkä kaveri kuin bändikaveri". Huhujen mukaan Oliveri sai kenkää bailattuaan liikaa tien päällä, erityisesti Queensin edellisellä rundilla Australiassa. - Vedän silloin tällöin itseni heikkoon kuntoon, mutta en mokaa keikkoja koskaan, basisti puolustautuu. Josh Homme aikoo aloittaa seuraavan Queens-albumin työstämisen keväällä. Kiekon julkaisu saattaa tapahtua jo loppuvuoden aikana. http://www.weebls-stuff.com/toons/21/ |
vanttera 19.02.2004 11:39:33 | |
---|
- Kuulin, että Queens Of The Stone Age on nykyään Queens Lite... Oli miten oli niin suosikkiyhtyeeni on kuollut. Lennu teki omakuvan. Tänks. |
Deg 19.02.2004 16:28:00 | |
---|
Vallan ikävää uutista kantautuu. Kyllähän Oliveri ja Lanegan tärkeitä osasia olivat, mutta kyllä se Homme pystyy tekemään hyvän levyn ilman heitäkin. Tähän minä ainakin uskon. Ja kerkesinpä nuokin äijät viime vuonna Provinssissa näkemään. Onneksi. Sexual Chocolate, Baby!! |