_Mazi_ 21.02.2005 19:14:32 | |
---|
Sietääkin ottaa pannuun, jos tuolla oli lähellekään yhtä hyvä meininki kuin Ilosaaressa 2002 Musen keikalla:) Tuo bändi on aivan käsittämätön livenä, jätkät jaksaa heilua ja soundit on paljon raskaammat kuin levyllä. Oon netistä ladannu noita live-esityksiä ja pitää kyllä sanoa, että enpä ole hetkeen nähny näin mahtavaa lavaesiintymistä. Kaveri heiluu siististi ja saundit ja soitto pysyy kasassa. Nyt pitää vaan toivoa että tulis ens kesänä suomeen. Oliskohan mahollista? |
jarkkkk 22.02.2005 16:46:34 | |
---|
loisto orkesteri kyllä.. pidän valtavasti. |Vanha kettu on parempi kuin pussillinen muusia| |
aleksi 22.02.2005 18:47:18 | |
---|
Tuli jokin aika ostettua tuo levy. Levyllä on muutama oikein hyvä biisi (mm. Apocalypse Please ja Time Is Running Out), mutta valitettavasti loput ovat aika lailla huonompia. Musella on oikeastaan jokaisella levyllä ollut tähän mennessä selvästi muutama erikoisen hyvä biisi ja loput vähän keskinkertaisempia. Kai näiltä voisi jonkun Best Of:n ostaa, kun sellainen ilmestyy. "open hands to the wind" |
carlos 22.02.2005 22:07:20 | |
---|
Musella on oikeastaan jokaisella levyllä ollut tähän mennessä selvästi muutama erikoisen hyvä biisi ja loput vähän keskinkertaisempia. Kai näiltä voisi jonkun Best Of:n ostaa, kun sellainen ilmestyy. Kyllä niitä hyviä biisejä on enemmän levyä kohden, kun huonoja :) Standin' with the fury that they had in '66 |
numb000 24.02.2005 17:32:49 | |
---|
Tuli jokin aika ostettua tuo levy. Levyllä on muutama oikein hyvä biisi (mm. Apocalypse Please ja Time Is Running Out), mutta valitettavasti loput ovat aika lailla huonompia. Musella on oikeastaan jokaisella levyllä ollut tähän mennessä selvästi muutama erikoisen hyvä biisi ja loput vähän keskinkertaisempia. Kai näiltä voisi jonkun Best Of:n ostaa, kun sellainen ilmestyy. ja paskat. mulla on kaikki musen levyt ja voin sanoa että kaikki kappaleet on hyviä paitsi sunburnillä muutama keskinkertainen. Mutta ehkä kaikkia ei voi miellyttää... bad artists always admire each other's work (Oscar Wilde) |
aleksi 24.02.2005 20:53:40 | |
---|
ja paskat. mulla on kaikki musen levyt ja voin sanoa että kaikki kappaleet on hyviä paitsi sunburnillä muutama keskinkertainen. Mutta ehkä kaikkia ei voi miellyttää... Olen minäkin ne kaikki levyt useampaan otteeseen kuullut, mutta kuten totesit, eivät ne kaikkia voi yhtälailla miellyttää. "open hands to the wind" |
jigsore 25.02.2005 00:13:45 | |
---|
Tiukka on pändi. Ihastuin tähän aikoinaan nähtyäni Blissin videon MTVltä, mutta se jäi sitten siihen kun piti kuunnella vähän rangempaa.. Mutta kun sain taannoin inttikaverilta Origin Of Symmetryn lainaan niin kylläpä taas iski! Kaikki biisit on aivan mainioita, ja mitä oon Absolutionia kuullut niin hyvältä vaikuttaa sekin. "The cherry pie is a miracle!" IHKK #8 |
ganesha 25.02.2005 16:19:20 | |
---|
hyvä levy. hyvä bändi. vaikkakin ilmeiset Radiohead-vaikutteet kuuluvat pahasti läpi, niin eipä se meininkiä haittaa - varsinkin kun eivät kaipparit onneksi ole ainakaan vielä astuneet siihen samaan tekotaiteellisuuden miinaan, mihin idolinsa. ainoa miinus Absolution-levyssä on, että siinä on liikaa niitä hissutteluja. enemmän vain rokkia kehiin. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
bigbadwolf 25.02.2005 18:51:19 | |
---|
Loistava levy loistavalta bändiltä. Snowbiz ja Orgin Of Symmetry on myös loistavia. |
dictatorsh*t 25.02.2005 23:14:48 (muokattu 25.02.2005 23:15:01) | |
---|
En muuten ole koko bändiä kuullut kuin Absolution levyn verran ja on kyllä mielestäni aivan loistavaa kamaa! Ja näin rumpalina ekana tuli mieleen, että soittaapa hienosti toi hiiren näköinen rumpali. |