Aihe: Bloodhound Gang
1 2
Heissi
21.10.2005 02:12:17
Nää tulee Suomeen.

http://www1.ticketservicefinland.fi … List?eventSubGroupId=FIN8769.788636

Hefty Fine on muuten ihan hyvä.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
aikavaikea
21.10.2005 06:45:25
Nää tulee Suomeen.

http://www1.ticketservicefinland.fi … List?eventSubGroupId=FIN8769.788636

Esiintyvät vaan taas tuolla syrjäkylässä. En tuu! Tilasin Hefty Finen eilen.
On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä.
etnopoju
22.10.2005 15:43:41

Kuulin jonkun uuden biisin mtv:ltä jokin aika sitten. Uskomatonta jumalanhylkäämää paskaahan se tietenkin oli, mutta mitä muutakaan voisi odottaa. Enemmän hämmästyttää miksi tuommoisten lähemmäs nelikymppisten heebojen annetaan mennä studioon tekemään laskelmoitua teinirokkia. Aina se joltain on pois.

jotenkin niidenkin pitää kersojen elatusavut saada maksettua.

jos se musiikki vituttaa, niin ei pidä kuunnella. miten ne siitä musasta rahaa saa, jos ei sitä kukaan kuuntele ja jos ei ne siitä rahaa saa, niin miten ne sitten sitä tekee? painuvatpahan sitten oikeisiin töihin mäkkäriin purilaisia paistamaan.
etnopoju
22.10.2005 15:46:33

Jollain kierolla tapaa hieno bändi ja hyviä levyjä. Äkkiseltäänhän BHG:ia voisi pitää juurikin "uskomattomana jumalanhylkäämänä paskana" mutta juuri se jackass-osaston huumori ja ennenkaikkea ne hyvät biisit iskee ainakin muhun.

selitä mulle miten ne iänikuiset kliseet ja huono kakkahuumori pitää muka mielenkiinnon ylhäällä?

minkä takia kavereille, jotka selvästikään ei panosta koko touhuun lainkaan maksetaan jostakin minkä kuka tahansa osaisi tehdä?

kuka tahansa täällä osaisi tehdä samaa jöötiä, jos vaan vähän jaksaisi nostaa persettä tuolilta ylös.
Fortune
22.10.2005 16:03:17 (muokattu 22.10.2005 16:06:04)
selitä mulle miten ne iänikuiset kliseet ja huono kakkahuumori pitää muka mielenkiinnon ylhäällä?

minkä takia kavereille, jotka selvästikään ei panosta koko touhuun lainkaan maksetaan jostakin minkä kuka tahansa osaisi tehdä?

kuka tahansa täällä osaisi tehdä samaa jöötiä, jos vaan vähän jaksaisi nostaa persettä tuolilta ylös.

Et vain ymmärrä. Musiikki ei ole vakava asia ja Jimmy Popin verbaaliakrobatiaan et mitä ilmeisimmin ole edes Bad Touchia tarkemmin perehtynyt.

Ja edelleen: jos se on niin helppoa, niin nosta se perseesi penkistä ja varmista vähän eläkerahoja.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
mantyla
27.10.2005 17:13:02

"I hope ya flip some guy the bird
He cuts you off and you're forced to swerve
In front of the Beatles' tour bus
A Bookmobile and a Mack truck
Hauling hazardous biological waste
The light turns red you have no brakes
And "Hard Copy" gets it all on tape
So you can see the look on your face

Die die die die die die die

I hope your Pinto begins to spin
Takes out a disabled Vietnam veteran
Mows down a Nobel Peace Prize winner
And maybe some orphans having Christmas dinner
Perhaps even the British Royal Family
And the Rabbi that's clutching the bottle-fed puppy
And we can't forget the newlyweds
And those Jerry's Kids are as good as dead

I hope this helps to emphasize
I hope this helps to clarify
I hope you die

I hope your cellmate thinks he's God
But C.N.N. refer to him as Bowling Ball Bag Bob
Serving time again for abuse of a corpse
Only this time the victim's a Clydesdale horse
While he masturbates to photos of livestock
He does the "Silence Of The Lambs" dance to Christian Rock
Eats feces and quotes from "Deliverance"
And fights with his imaginary playmate Vince

I hope he grins like Jack Nicholson
And forces you to play a game called Balls On Chin
And whatever happens next is all a blur
But you remember fist can be a verb
And when you finally regain consciousness
You're bound and gagged in a wedding dress
And the prison guard looks the other way
'Cause he's the guy ya flipped the bird the other day"

NEROUTTA!

Päissäänkö?
etnopoju
27.10.2005 18:39:13

Et vain ymmärrä. Musiikki ei ole vakava asia ja Jimmy Popin verbaaliakrobatiaan et mitä ilmeisimmin ole edes Bad Touchia tarkemmin perehtynyt.

joo, bloodhound gang on maailman vaikeatajuisin bändi. tottakai; huumori on hyvä asia, mutta sanan "kakka" mainitsemisesta lyriikoissa ei ole järkeä maksaa, koska sitähän voi hokea ihan yksinäänkin ja ILMAISEKSI!

Ja edelleen: jos se on niin helppoa, niin nosta se perseesi penkistä ja varmista vähän eläkerahoja.

mua ei kiinnosta astua joidenkin sählytukkien eteen tekemään jonglööraustemppuja. mä teen mielummin sellaista musaa, josta itse pidän.
Henga
27.10.2005 18:58:22
hahah, sählytukka. toi olikin jo unohtunut
etnopoju
27.10.2005 19:09:01

...ja ennen kuin saan taas noin 5 sivua haukkuja bloodhound gang faneilta, jotka kutsuvat minua "negatiiviseksi kusipääksi" jne. jne., niin haluan vain todeta sen, että teitä ei suolata kuopion läänissä.
aikavaikea
27.10.2005 19:20:00
...ja ennen kuin saan taas noin 5 sivua haukkuja bloodhound gang faneilta, jotka kutsuvat minua "negatiiviseksi kusipääksi" jne. jne., niin haluan vain todeta sen, että teitä ei suolata kuopion läänissä.

Toinen sivuhan tässä on menossa vasta ylipäätäänkin, joten miten niin taas? Ja mikä ihmeen "suolaus kuopion läänissä"?

Mun puolesta saat olla niin paljon kuin haluat tykkäämättä ko. bändistä. Mä tykkään. Enkä yleensä käy edes tsekkaamassa ketjuja, joissa on kyse jostain bändistä, joka ei mua kiinnosta. Sä oot aika ihq kylläkin just tollasena ku oot.
Kaikki jotka eivät pidä hevimusiikista, ovat poikkeuksetta fiksumpia ja älykkäämpiä ihmisiä kuin ne, jotka siitä edes jossain määrin pitävät.
etnopoju
27.10.2005 19:30:12

Toinen sivuhan tässä on menossa vasta ylipäätäänkin, joten miten niin taas? Ja mikä ihmeen "suolaus kuopion läänissä"?

sitäpä sietääkin miettiä...

Mun puolesta saat olla niin paljon kuin haluat tykkäämättä ko. bändistä. Mä tykkään. Enkä yleensä käy edes tsekkaamassa ketjuja, joissa on kyse jostain bändistä, joka ei mua kiinnosta. Sä oot aika ihq kylläkin just tollasena ku oot.

en mä tarkoittanutkaan, et bloodhound gang fanit yrittää own4at4 mut. tool- fanit ja smässäri- fanit on sitten luku erikseen.
aikavaikea
04.11.2005 19:40:12

Valitettavasti vain ihan hyvä. Kyllä tää hiukan pettymys on, varsinkin kun edellisestä levystä on niin kauan. Liian vähän tavaraa, liian monta tylsää biisiä, liian vähän loisto-oivalluksia. Mitä se Pop on hommannut nää vuodet? Vaan onhan siellä Additional Talent Ville Valo. Ja hienosti Ville vetääkin (Something Diabolical -biisi, kertsit ja loppuvärssyt: "Tonight Belongs To Him..."). Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss tosin jo yksinään pelastaa melko paljon.

No reason to live but we like it that way.
Siis ihan hyvä levy. Ei enempää. Ain't my job to fuck you on your birthday anymore.
All in all you're just another dick with no balls.
JCM
04.11.2005 21:57:51

Mä en itse bändistä hirmusti tiedä, mutta muistelen eräässä haastattelussa herrojen ihmetelleen isoon ääneen sitä kuinka heidän musiikkinsa menee ihmisille kaupaksi.

Ei siinä, ihmettelen minäkin, mutta kun kaupaksi menee niin antaa mennä vaan.
RS
10.01.2006 12:40:47
oon nähny yhden keikan joskus muinoin Provinssirockissa ja oli kyllä todella viihdyttävä keikka. Silloin se oli kova bändi, mutta nykyään se sama vitsi puuduttaa jo pahasti...
MV
10.01.2006 17:55:19
Oliko joku nosturissa katsomassa?
"Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista.
ozz3
10.01.2006 18:34:33
Oliko joku nosturissa katsomassa?

Oli kuulemma ollut aika roisia menoa.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
nikomati
11.01.2006 18:55:45

ankassa pojat näin esiintymässä 04 ja kovin tylsältä vaikutti meno.. varsinkin encorena vetästy liki kymmenminuuttinen coveri outkastin hey ya-biisisistä vei hieman jo maun esityksestä.. mutta ihan hassuja kavereita vaikuttavat kuitenkin olevan.
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)