stickyfinger 11.08.2005 15:44:57 (muokattu 11.08.2005 15:45:56) | |
---|
No kylläpäs yllätyin kun tuon uuden Rasmus-biisin radiosta kuulin. Kiistelin pikkusiskoni kanssa ja väitin ettei kappale yksinkertaisesti voi olla The Rasmusta. No olihan se. Yllättävän muovinen tuotanto, mitäänsanomattomat ja hiotut saundit ja normaalisti erottuva Laurin laulu ei meinannut kuulua niin millään. Vaikka bändi ei minua ole koskaan suuntaan eikä toiseen oikeastaan heilauttanutkaan jotenkin aikaisempaa munattommallta tuo biisi kuulosti. Löysää ja entistä lussumpaa. Vaan epäilemättä aika tarkkaan on nuokin saundit mietitty. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
aku.miettinen 11.08.2005 16:32:32 | |
---|
Nyt on joku uus video, tai en tiä kuinka uus se on, mutta siinä noi tyypit näytti ihan hevimiehiltä:D pitkät tukat ja soittotyyli oli sellanen raskaampi. Justiinsa |
Antsa 11.08.2005 19:03:19 | |
---|
Tämä uusi Rasmuksen kappale, mikä MTV:lläkin pyörii, on niin kierrätyskamaa että ei toista. Triljoonaan kertaan käytetty sointukulku yhdistettynä vikisevään lauluun ja kiilotettuun posliinisoundiin. Niin munatonta meininkiä, että huh. Ollaan niin rock. |
Sperm Donor 11.08.2005 19:07:08 | |
---|
Vanhan toistoa ja askel taaksepäin. |
aku.miettinen 11.08.2005 19:13:09 | |
---|
Ootte vaan kateellisia. |
Pluto 11.08.2005 19:39:14 | |
---|
tehkää ite parempia!!11 Dillon, you son of a bitch! |
rockitsb 11.08.2005 19:48:50 | |
---|
hankkikaa ite levytyssopimus!! "RRRRÄÄÄÄÄÄHHHH!!! -> RÄÄÄÄÄÄÄÄH!! -> Rääääääh! -> Räääh! -> Rääh." -Vahvistin
Bella Italia #5 |
Sperm Donor 11.08.2005 20:45:52 | |
---|
Väittääkö joku että Rasmus on nyt tehnyt yhden uransa hienommista biiseistä? |
Cathi777 11.08.2005 20:57:54 | |
---|
Väittääkö joku että Rasmus on nyt tehnyt yhden uransa hienommista biiseistä? Ei. Only pop music can break my heart... |
Basismi 11.08.2005 22:57:03 | |
---|
Hyvää poppistahan tuo on. Viistous helpottaa soittamista! |
jipe 12.08.2005 00:20:01 | |
---|
ainaki muhun tuo no fear on vasta monen kuuntelu kerran jälkeen uponnu.. |
sirdickyj 12.08.2005 09:53:24 | |
---|
Muodollisesti pätevä video muodollisesti pätevään biisiin, sanon mä. Näin on, musta toi on vähän niinkun Titanic-elokuva ja sen pääosan esittäjä Leonardo Di Caprio; kaikki on kohdallaan, mutta siinä ei ole mitään, sisältö puuttuu. Vaikka helppohan se on tässä näytön ääressä kitistä, ku pojat tekee hienoa uraa eikä ite osaa mitään biisejä tehdä. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Tympee Huttunen 12.08.2005 09:58:08 | |
---|
Musta tämä uusi Rasmus on kyllä pettymys vähän joka asteikolla. Ei ole biisi niin tarttuva, kuin Dead Lettersin sinkut. Myös video näyttää yllättävänkin halvalta ja jopa amatöörimäiseltä. Jotenkin tuntuu, että vasta leikkausvaiheessa on huomattu miten rumaa kuvaa on saatu aikaiseksi ja sitä on koitettu "parantaa" lisäämällä venytys yms. efektejä. Tiedä sitten. Ei tuolla videolla ja biisillä kyllä maailmaa valloiteta. Dead Lettersin videoista suurin osa oli visuaalisesti hienoja. Myy minulle polkupyörä! Hinta max. 40e, mielellään Turusta. Ilmoita , jos löydät vihreän T-siipi-merkkisen pyöräni. Varastettu DBTL:ssä 29-30.7 välisenä yönä. |
mr_b 12.08.2005 20:56:52 | |
---|
Musta tämä uusi Rasmus on kyllä pettymys vähän joka asteikolla. Pakko on olla samaa mieltä. Biisissä on pientä tarttuvuutta, mutta kyllä se aika rivitavaraa on. Yhtyeen habituskin näyttää jotenkin täysin identtiseltä edellisen levyn suhteen (kyllä, näilläkin on merkitystä), jäin ihan pohtimaan että onkos tämä nyt joku vanha pätkä. Tällä ei ehkä kauheasti uutta faniporukkaa kerätä, mutta varmaan silti vanhat pidetään, ei se nyt niin huono ole. Vähän vaan laimea. I had a Commorde, 64, had to score. |
Mimi 12.08.2005 21:11:34 | |
---|
Nyt on joku uus video, tai en tiä kuinka uus se on, mutta siinä noi tyypit näytti ihan hevimiehiltä:D pitkät tukat ja soittotyyli oli sellanen raskaampi. Tätä mä olen pelännyt. Siinävaiheessa kun tuo muuttuu heviksi, ni meikäläinen lopettaa levyjen ostamisen. Tähän mennessä ilmestyneet löytyy, uusimmasta en tiedä. Toisaalta houkuttaa, ei tuo sinkku nyt ihan paskimmasta päästäkään ole... mutta voi niitä aikoja, kun ei vielä poikien tarvinnut pukeutua mustaan... Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja... |
Kapane 13.08.2005 12:09:28 | |
---|
Tätä mä olen pelännyt. Siinävaiheessa kun tuo muuttuu heviksi, ni meikäläinen lopettaa levyjen ostamisen. Tähän mennessä ilmestyneet löytyy, uusimmasta en tiedä. Toisaalta houkuttaa, ei tuo sinkku nyt ihan paskimmasta päästäkään ole... mutta voi niitä aikoja, kun ei vielä poikien tarvinnut pukeutua mustaan... Siinä vaiheessa kun hevi muuttuu tuoksi, ni meikäläinen lopettaa levyjen ostamisen kokonaan. Täytyy myöntää, että aika hampaaton veto tuo on. In Goth We Trust! The 666 Club #555 |
nikomati 13.08.2005 15:31:45 | |
---|
perus-rasmusta. No ei kymmenest gepardist tuu edes känniin! |
Muovinen 13.08.2005 15:42:39 | |
---|
Mä en yksinkertaasesti kestä tuota sointukulkua enää!! Ja se kertsi on pikkasen ykstoikkonen... Hitti se kuitenkin on. Laurin äänestä mä oon kyllä aina tykänny. Time is like a bruise on my face tonight |
Mimi 13.08.2005 18:09:36 | |
---|
Siinä vaiheessa kun hevi muuttuu tuoksi, ni meikäläinen lopettaa levyjen ostamisen kokonaan. Täytyy myöntää, että aika hampaaton veto tuo on. Ei se hevi siitä miksikään muutu ellet niin itse halua... Perusbiisihän tuo No Fear on, ihan yhtä tuotetun kuuloista kuin ennenkin. Kuuntelen kyllä, ei tartte kääntää radiota pois päältä biisin pärähtäessä soimaan. Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja... |
HaloOfFlies 23.08.2005 11:29:27 (muokattu 23.08.2005 11:36:01) | |
---|
Tuota uutta singleähän ei tulla sisällyttämään levylle. Tämmöistä luin CDONin uutiskirjeestä. Tulee mieleen ajat jostain 60-luvun lopulta/70-luvun alusta jolloin tämmöinen oli hyvinkin yleistä. En kyllä tiedä mitä Rasmukselle on tapahtunut. Bändi on nykyisellään kaukana siitä yhtyeestä joka teki Peepin ja Hellofatesterin kaltaiset huippulevyt jotka kestävät kuuntelua tänäkin päivänä. Kumma muuten miksi sitä materiaalia ei soiteta radiossa... Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |