Aihe: Tiktak - Ympyrää
1 2
lapio
11.11.2003 08:47:23

Voi helevetti pitänee kai käydä nyt sitten hankkimassa tuo levy.
-Jep olen nähnyt Fireflysin kolmesti livenä.
Prian
11.11.2003 14:21:17
Onko uutukaisella Kyyneleet ja satuprinsessa tyyppistä slowaria, josta "kaikki" lämpenee, kun ne oikein esittää.
Pervari
11.11.2003 14:32:48
Joo kyllä on loistava levy...
Kyllä on tiktak kasvanu, vaikka olihan "jotain muuta"-levylläkin jo viitteitä tulevasta. Rankempaan suuntaan ollaan menty.Ja uskon, että punk-säveltäjä Emilia Suhonen kyllä tekisi vähän erilaisia biisejä ittekseen, jos ei Petri Munkkia päästäisi niitä pilaamaan.
Mutta kyllä esim. Tuulin mättörumpalointi sopii juuri tällaseen muzakiin enemmän ku ekan levyn poppiin, jossa kylläkin rumpujen soitosta vastasikin enimmäkseen Anssi Nykänen. Vaikka kyllähän nytkin on kuultavissa, että Antti Lehtinen soittaa muutamassa biisissä, mutta siitä nyt ei tartte puhua... Loistava levy kuitenki!!!
It's never too late to turn on the heat.
hahuusko
11.11.2003 15:44:38
Onko uutukaisella Kyyneleet ja satuprinsessa tyyppistä slowaria, josta "kaikki" lämpenee, kun ne oikein esittää.

Onhan siinä; tuo aikaisemminkin mainittu "Tuuleksi taivaanrantaan" sekä vielä "Suolaista vettä". Aivan ihania biisejä molemmat. :)
AoA
11.11.2003 16:16:24 (muokattu 11.11.2003 16:17:27)
Tytöt menee sen mukaan mikä on "in".

edit: ei siis millään pahalla mutta tämmöinen fiilis on itselle jäänyt.
Mitähän minä nyt
PuNkKi
11.11.2003 21:57:48
Tytöt menee sen mukaan mikä on "in".

edit: ei siis millään pahalla mutta tämmöinen fiilis on itselle jäänyt.

niin.. ja seuraavaksi ne soittaa sitten jotain kasariheviä... :)
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Uforomeo
12.11.2003 08:33:54
niin.. ja seuraavaksi ne soittaa sitten jotain kasariheviä... :)

No ohan tällä levyllä jo parit heviriffit. Nekin ihan suoraan oppikirjasta. Kutsuisin niitä nimellä "jokaisen soittajan ensimmäinen heviriffi".
Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back
ozz3
12.11.2003 22:47:06 (muokattu 12.11.2003 22:47:16)
TikTakin ensi levystä en pitänyt niin yhtään, "Jotain Muuta" taas oli yllättävätn hyvä rokkis levy, mutta tämä uutuus on vielä parempi! TikTak tulee koko ajan vain paremmaksi, Me Yöhön Huudetaan on silkkaa rautaa!
Bite The Pillow, Make No Sound
KädetönRumpali
13.11.2003 13:15:12
Suunta on oikea.

Jossain vaiheessa olisi suotavaa alkaa tekemään ihan omaakin juttua...
Was?
vexu
13.11.2003 13:20:45

Pisti kyllä levyä kuunnellessa hymyilyttämään, että on ne tuottajat aika tarkasti tiettyjä levyjä kuunnellu ja vaikutteita ottanu muodostaessa tätä levyä. Ei kyllä yhtään aidosti omankuulosta biisiä koko levyllä, mutta josko sitä joku päivä sitäkin tulee. Täyttä erittäin tarkasti tuotettua hittikamaa, mutta ei ainakaan itsellä riitä mielenkiinto kovinkaan suureen kuunteluun.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
MrQ
13.11.2003 15:49:08
Tiktakin musaan on tullut hieman Linkin Park-soundia, huomasin sen tuosta ekasta sinkusta. Hyvä biisi.
Joo, olin katsomassa mtrix3:sta ja siellä ennen trailereit tuli tämä tiktakin uusi kipale...

Olin aina kelannut tiktakin kehityskaaren menevän jotenkin näin: Minttu ja Ville -> yläasteikäisen "ykä on ihana"- valituspoppia, ja muutenkin olevan rokille mehua siinä missä lemmy on viskiä.

Mutta perkele että oli hyvä kappale, josta yllätin toden teolla.
Mimmit rokkasi, ja kovaa rokkasivatkin.
Johnnyk
14.11.2003 21:17:28

No prkl, kai se on sitte pakko hommata.

Aiemmat omistan jo (ekassa levyssä jopa nimmarit, huom! itse pyydetyt;-0 )

nsoi: CMX - Palvelemaan konetta
"Basso on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä." -Faarao Fallos
sikanaama
17.11.2003 13:03:18
Kyllä vaan on ihan hyvä levy, hyviä piisejä taas kerran. Hienot kannet ja kaikkea.
Aveikkapatahelluvanoois!
Timesby
21.11.2003 19:05:43

kuulin just tiktakin tänä yönä taivaaseen...ihan älyttömän kova biisi. pakko käydä kuuntelemassa levykaupassa!
Es gang zum Vituiks!
Dumb
28.11.2003 15:10:15

Tuosta "Me yöhön huudetaan" -kappaleesta (joka on muuten aivan älyttömän kova!) vielä sen verran, että minulle tulee siitä riffistä mieleen Iron Maidenin biisi Be quick or be dead.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)