Aihe: Kiss: The Elder / Unmasked
1 2
aikavaikea
04.11.2003 10:16:25 (muokattu 04.11.2003 10:17:47)
Elderistä tulee mieleen teinivuodet. Siinä oli muistaakseni sellainen instrumentaali kuin "Escape from the island", jonka päälle kaverini kanssa lauloimme (pääasiassa minä) Dead Kennedysin "Plastic surgery disasters" -levyn mukana olleelta suomennetulta sanoitusviholta Buzzbomb-biisin sanoituksen. ...surisija, surisija nauhota lujaa, sinistä pissaa sun tuulilasissa... Oli se aivan vitun hauskaa sitten uskotella sitä teinitytöille c-kasetilta "meidän bändin" tuotokseksi. Off-topic, mutta kiitos muiston herättämisestä.
"World without heroes" on muistaakseni aika loistava biisi Elderiltä. Vaan kun en enää tuota levyä omista.

EDIT: Muistanko väärin, vai oliko Elder tarkoitettu jonkun leffan soundtrackiksi?
There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear.
ozz3
04.11.2003 11:20:25 (muokattu 04.11.2003 11:20:38)
Muistanko väärin, vai oliko Elder tarkoitettu jonkun leffan soundtrackiksi?

Elderin piti olla soundtrack elokuvalle jonka Kiss filmaisi myöhemmin, mutta eipä tuota sitten filmattukkaan...
"Lyhýý-se-hee(r)" -Ace Ventura-
PekkaM
04.11.2003 12:50:42
Minulla on The Elder vinyylinä, sääli etten omista soitinta. A World Without Heroes on hieno kappale, eikös Cher tai joku tehnyt siitä coverin joskus?
Osta JEM77BFP!
ozz3
04.11.2003 18:38:39
A World Without Heroes on hieno kappale, eikös Cher tai joku tehnyt siitä coverin joskus?

Teki, ihan mukiin menevä versio se on...
Deuce
04.11.2003 21:40:54
hyviähän nuo molemmat levyt ovat. minä en itseasiassa löydä yhtään huonoa kiss levyä..
Kiss määrää!
ozz3
05.11.2003 09:36:06
hyviähän nuo molemmat levyt ovat. minä en itseasiassa löydä yhtään huonoa kiss levyä..

Niin, kyllä Kiss on kaiken kaikkiaan parasta musaa mitä löytyy, mutta jos huonoimmat levyt on poimittava niin ne ovat Peter Criss ja Dynasty....molemmat erittäin keskinkertaisia!
D-Kay
05.11.2003 14:30:57

Samaa mieltä. Itse pidän kaikista KISSin eri vaiheista. Tosin alkupään materiaali toimii Alive I ja II levyillä paremmin, kuin alkuperäisillä studiokiekoilla. Vasta 80-luvulla alkoi KISS toimia kunnolla studiolevyillä.
MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi, Halvalla!
Zikk_83
05.11.2003 14:48:03

Joo sama täällä.
Kattelin tossa Live materiaalia Unmasked-kiertueelta ja
siellä ainakin "Talk to me to" toimi hemmetin hyvin livenä.
Täältä löytyy muuten lisää infoa noista soittajista Kissin levyillä: http://www.kissfaq.com
"We are Roctum, the ugliest men in the universe and we have come to rock like FUCK!!!." http://roctum.cjb.net
ozz3
05.11.2003 16:48:38
Kattelin tossa Live materiaalia Unmasked-kiertueelta ja
siellä ainakin "Talk to me to" toimi hemmetin hyvin livenä.

Kyllä toimii. Toimi Unmasked kiertueella ja tämän "jäähyväis" kiertueella Japanissa ja Uudessa Seelannisa toimii TODELLA hyvin....
jansu
06.11.2003 21:30:22
Niin, kyllä Kiss on kaiken kaikkiaan parasta musaa mitä löytyy, mutta jos huonoimmat levyt on poimittava niin ne ovat Peter Criss ja Dynasty....molemmat erittäin keskinkertaisia!

Noh noh... Sain just eilen Dynastyn itelleni ja tuli tänään kuunneltua se läpi n. 5 kertaa :-) Totesin, että ei se nyt ihan kauhea levy ole, vaikkakin saundit on kyllä aika kököt. Olin yllättyny lähinnä siitä, että Ace tuntui olevan biisintekijänä ihan mukavassa iskussa. Hard Days ja Save Your Love ois rankemmilla saundeilla aika tykkibiisejä.
Tässä ei lue mitään.
HaloOfFlies
07.11.2003 10:35:14

Noh noh... Sain just eilen Dynastyn itelleni ja tuli tänään kuunneltua se läpi n. 5 kertaa :-) Totesin, että ei se nyt ihan kauhea levy ole, vaikkakin saundit on kyllä aika kököt. Olin yllättyny lähinnä siitä, että Ace tuntui olevan biisintekijänä ihan mukavassa iskussa. Hard Days ja Save Your Love ois rankemmilla saundeilla aika tykkibiisejä.

Omiin suosikkeihini Dynastyltä kuuluu tuo Save Your Love, siinä Ace pistää yhden parhaista kitarasooloistaan ikinä. Charisma, Magic Touch, Sure Know Something... kyllä tuolla levyllä riittää helmiä.
"It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley
ozz3
07.11.2003 10:43:38
Ace on todellakin Unmaskedilla ja Dynatylla vedossa, mutta kyllä nuo kaksi ovat esimerkiksi Destroyeriin verratunna aika kökköjä, mutta eivät toivottomia....kyllä niiltäkin helmiä löytyy!
kiss
21.11.2003 15:19:13
Kulkaas ihmiset....kissin biisejä on enemmän kuin liikaa jossa simmons ei soita.....en tiedä mix....
ANyway,aluksi vihasin UNMASKEDIA mutta jossakin vaiheessa pelästyin sitä aikani kuunnellen kun aloin hyräilee noita disco pop biisejä.......eli voin sanoa rehellisesti ainakin joistakin tuon levyn biiseistä pitävän....esim...
IS THAT YOU
NAKED CITY
WHAT MAKES THE WORLD GO AROUND(en muista tarkkaan tuota nimeä)
TALK TO ME ja moni muukin menettelee
mutta ELDER....noh,tavallaan kova albumi vaikka onkin vähän tylsähkö.....mutta paras biisi on ehdotomasti I
sekä THE OATH.....ja mikäs se acen biisi nyt siinä olikaan(vittu kun ei muista nimiä)niin se on hyvä........olix se DARK LIGHT tai jotain.....
mutta paskin biisi on ehdottomasti UNMASKEDILTA SHANDI....
huh,anteex vaan teille jotka tuosta dikkaatte niin en kyllä ikinään henk.kohtaisesti ole pystynyt sietämään tuota kammottavaa tzipaletta......mutta muuten ELDER/ja UNMASKED on liian aliarvostettuja kohtalaisen toimivia levyjä.....
kiss
21.11.2003 15:22:58
tuli mieleen että jotka kehuitte ACEn toimivuutta ainakin DYNASTY albumilla ja UNMASKEDILLA niin voin sanoa että noiden levyjen soolot suurimmax osax soittaa PAUL STANLEY.....ja sen tarkemmin acen sooloja kuunnellut huomaa......eikä ACE soita ainuttakaan kitara juttua CREATURES levyllä....sekä sen juttuja on pahasti feidattu elderiltä....ja tilalla on paljon enemmän paulin juttuja.....
Medication
21.11.2003 15:28:04
The Elder todellakin on loistava levy, hyvä pidän Unmaskediakin.

Joku täällä sanoi pitäneensä KISSiä "rock n roll and party every day"-bändinä, mutta en kyllä allekirjoittaisi tuota. KISSin parhaista biiseistä on mielestäni suuri osa Genen kevyempi poppikipaleita tai balladeita, kuten See You Tonite tai Elderin A World Without Heroes.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)