No, mulla on kans Lennyn kaikki levyt ja tykkää_myös_niistä kahdesta viimeisestä. Huippumatskua! Sitä mä vaan, että on niin helppo kärjistää et: "ihan paskaa, hanurista, perseestä ja jööttiä". Ei johda yhtään mihinkään. Ärsyttää vaan muita. Semmoiseen en kyllä pyrkinyt. Kyllähän 5-albumilta löytyy Fly Away joka on kova ja sitten siltä kokoelmalta löytyy Again joka on myös kova biisi. Mutta muuten on aika tasapaksua noiden kahden viimeisimmän levyn materiaali. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Kyllä Lennyn koko tuotanto on aika tasaisen vahvaa ja laadukasta, ei sieltä pahempia notkahduksia löydy. Kaksi ensimmäistä ovat tietysti ylitse muiden ja jo klassikoita mutta seuraavaksi vahvimmaksi levykokonaisuudeksi nostaisin kyllä 5 -levyn, esim. biisit Live, Supersoulfighter, Black Velveteen, Straight Cold Player kaikkea muuta kuin nössöilyä, rauhallisemmista parhaimpana erottuu hieno It´s Your Life ja Delfonics -henkinen I Belong To You. Kaikilla levyillähän on aika tasaisesti sekä rokkaavia että slovareita ja myös uusimmalta löytyy hyvää rokkia kuten Dig In, If I Could Fall In Love, Pay To Play, Battlefield Of Love, Bank Robber Man eikä pelkästään slovareita. Huonoimpana levynä kokonaisuutena pidän erittäin kaksijakoista Are You Gonna Go My Waytä, jolla loistavien sinkkubiisien lisäksi on eniten heikompia biisejä, oikeastaan puolet levystä on aika turhaa täytekamaa. Ei siitäkään ole kuin muutama vuosi kun Lenny teki loistavan version Guess Whon American Womanista. |
No, kyllä ainakin minä olen sitä mieltä, että monienkin ihmisten pitäisi maailmassa kiinnittää edes jonkun verran ulkonäköönsä ja hygieniaansa. Mun mielestä tyylikkyys (tai vaikka tyylittömyyskin, jos se on tehty tyylikkäästi) tai hyvännäköisyys ei ole ollenkaan pahasta. Juu, ei siinä mitään vikaa ole, että haluaa näyttää hyvältä. Jotenkin vaan liika on aina liikaa. Sitä vaan törmää yhä useammin jopa sellaisiin miehiin, jotka viettää tunnin peilin edessä, ennen kuin ne kehtaa edeä lähikaupassa mennä käymään. Sitä vaan pidän hieman huolestuttavana ilmiönä. No joo, mutta Lenny onkin tietty STARA, ja sen pitää näyttää hyvältä. Onhan se näin... |
Kävin divarista Let Love Rule ja Mama Said albumit. Upeeta mahtavaa. On sittenkin vielä musiikkia, joka yllättää positiivisesti ja kolahtaa kerta heitolla. Nyt kyllä alkoi se uusi Kravitz levykin kiinnostamaan, jos mies kerta palaa takaisin "perusasioihin". Let the be funk, groove and rock 'n roll. Kaikkea (musiikkia) pitää kokeilla aina(kin) kerran. |