Aihe: Säälittävimmät Rock-kuolemat.
1 2 3 4 5 6
Brian May jr.
06.09.2003 10:50:51 (muokattu 06.09.2003 10:53:15)
Jimi Hendrix tuli heti ekana mieleen kun katoin otsikkoa, sitten toinen on Stevie Ray Vaughan, mutta myös todella kismittää tuo Freddie Mercuryn kuolema. Siis kyllä oli paska mäihä kun sai aidsin.

Tällä vuosituhannella turhin on John Entwhistlen kuolema.

Eikös John Entwhistlen ollu The Whon basisti? Todella kova, tosiaankin.
Metal up yer ass or I'll do it for ya!
Vimpo
06.09.2003 11:17:42

Mulle tuli mieleen sellainen ei niin rock tapaus kuin N.W.A:n Eazy-E, joka kuoli aidsiin. Ottaen huomioon biisien lyriikat se oli aika säälittävää.
Sammakko
06.09.2003 15:07:04

Petri walli hyppäs/tippui kirkon katolta.
Pitää on fjongaa et on Stüldt Håjttii...
J.Granö
06.09.2003 15:18:52 (muokattu 06.09.2003 15:20:22)
Ehdottomasti John Lennon olisi kiva ollut pitää elävien kirjoissa...no saipa yläkerran orkesteri ainakin hyvän lauluntekijän.

Bonhamin kuoleminen omiin laattoihinsa (vai miten tarina tiesi kertoakkaan) on lähinnä naurettavan säälittävä.
Veikko
06.09.2003 15:20:58
Noh, Vaikkapas Stevie Ray Vaughania kuljettaneen helikopterin törmääminen keinotekoiseen laskettelemisrinteeseen. Mäkin olen ollut aina sitä mieltä, että urheilu voi olla vaarallista. "Mihinä vitus ne porkat taas on ?"

pidä huoli, ettei ne sinne laukeuksille alja kasaan mitään laskettelumäkeä. PRO SRV, keinotekoisia mäkiä vastaan.
Veikko on paras! (Sanni 5-vuotta)
Ernesti
06.09.2003 15:28:37
En laittais pahakseni että jos Mark Sandman eläis vielä..Sais lisää Morphinee.
Minä olen valmis!!
krushing
06.09.2003 15:53:11

Mulle tuli mieleen sellainen ei niin rock tapaus kuin N.W.A:n Eazy-E, joka kuoli aidsiin. Ottaen huomioon biisien lyriikat se oli aika säälittävää.

Mies ns. eli niinkuin opetti.

En laittais pahakseni että jos Mark Sandman eläis vielä..Sais lisää Morphinee.

En minäkään. Hieno yhtye.
Velko
06.09.2003 18:47:55
Jimi Hendrix tuli heti ekana mieleen kun katoin otsikkoa, sitten toinen on Stevie Ray Vaughan, mutta myös todella kismittää tuo Freddie Mercuryn kuolema. Siis kyllä oli paska mäihä kun sai aidsin.

Freddien loppuaikojen teksteistähän käy selvästi ilmi, että kaveri tiesi pitkän aikaa että lähtö on lähellä. Siellä on sellasta testamenttia että heikompaa hirvittää.

Sitten ehkä se kaikkein ironisin biisi on nimeltään Too Much Love Will Kill You...
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
fender-mies
06.09.2003 22:20:01
Moi!

Eikös näitä ns."rock" kuolemia oikein lavastettu Suomessa 70-luvulla että saatais levyjä kaupaksi.
Mikäs se oli sen mies laulajan nimi?
Nyt ei tule mieleen.
Siitä kai se J.Karjalainen:kin vittuilee siinä yhessä biisessä jossa laulaa:" Ei pysynyt pinnalla Karjalainen mä nään jo otsikon,
siis uransa aallonpohjassa lavastanut hukkumakuolon"
masaz
06.09.2003 23:34:55
Jeff Buckley kuoli hukkumalla. Miksi, oi miksi?

Tai Layne Staley. Mies ehti jo mädäntyäkin ties kuinka kauan ennenkuin edes löytyi.
leather rebel
07.09.2003 03:05:14 (muokattu 12.09.2003 17:12:11)
Jimi, SRV, Randy Rhoads, Freddie Mercury...
Heitetään nyt vielä jokerina Skinny Puppyn Dwayne Goettel. Eikä Frank Zappakaan ehtinyt kovin vanhaksi elää.
Only the good die young...

Joku liimanhaistelija-kurt kokkeli taas ei voisi vähempää kiinnostaa.

EDIT : Myös Jason Beckerin halvaantuminen vituttaa aika urakalla. Ei mies kuollut ole, mutta kitaraa hän ei enää tule soittamaan.
EDIT : Ja Chuck Schuldinerkin unohtui. Dementia vaivaa?
esko
07.09.2003 09:11:00
Jimi Hendrix vois tosiaankin elää vielä. Eihän se kuollu kun joskus 28vuotiaana, eli ei kovinkaan vanhana.
J.Granö
07.09.2003 11:05:55
Joku liimanhaistelija-kurt kokkeli taas ei voisi vähempää kiinnostaa.

Näin on, surkea loppu surkealla äijällä.
Shaft
07.09.2003 11:13:28
Sitten ehkä se kaikkein ironisin biisi on nimeltään Too Much Love Will Kill You...

Näitä sanoituksia ei kannata kuitenkaan tulkita liikaa. Ko. biisi on itseasiassa alunperin Brian Mayn soololevyltä, eikä ainakaan ensisijaisesti kerro Freddien tilanteesta.

Elvis on mielestäni kyllä aika korkealla näissä turhimmissa rock-kuolemissa. Tietysti melkein kaikki päihteiden väärinkäyttöön liittyvät kuolemat ovat turhia.
Härski
07.09.2003 13:14:22
Freddien loppuaikojen teksteistähän käy selvästi ilmi, että kaveri tiesi pitkän aikaa että lähtö on lähellä.

No siis Freddiehän sairasti HIV:tä aika vitun pitkään, ja eiköhän KAIKKI tienny, miten siinä tuli sitten käymään.

Ei muuta.
diibadaaba
07.09.2003 17:33:05
-Janne Ödner kuoli pahoinpitelyvammoihin poliisiputkassa
-Ronnie Österberg oman käden kautta vaikean diabeteksen uuvuttamana
There will come a time when you can even take your clothes off when you dance.
Brian May jr.
07.09.2003 17:56:48
No siis Freddiehän sairasti HIV:tä aika vitun pitkään, ja eiköhän KAIKKI tienny, miten siinä tuli sitten käymään.

Ei muuta.

Itse asiassa Freddiehän ilmoitti aidsistaan päivää ennen kuolemaansa, sillon maailma vast sai tietää et sil ylipäätään oli ollu se. Sit seuraavana päivänä kuoli. Ja vaikka teksteistä saakin vihiä, niin se tajuttiin luultavasti vasta jälkeenpäin.
Metal up yer ass or I'll do it for ya!

07.09.2003 23:13:18

Kalevalan Matti Kurkinen odotti bussia pysäkillä treenien jälkeen, kun kuorma-auto peruutti hänen päälleen.

The Byrdsissä soittanut Clarence White jäi auton alle roudatessaan kamoja.

Zeesus,, voiko näinkin siis käydä?? surkuhupaisaa......

Niin ja pannaan vielä listalle pyssysankari U. Mononen ja juomasankari R. Somerjoki .Molemmat hoiti pestinsä loppuun saakka...??
"Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen
-J
07.09.2003 23:23:16
Kurt Kobain pasautti haulikolla aivonsa pellolle. Voi toista.
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois!
Marlowe
07.09.2003 23:52:24
Eikös näitä ns."rock" kuolemia oikein lavastettu Suomessa 70-luvulla että saatais levyjä kaupaksi. Mikäs se oli sen mies laulajan nimi?

Kristian. Laulaja jäi suomalaiseen pophistoriaan lähinnä tuon naurettavan tempauksensa ansiosta. Oliko lööpin tekaissut lehti Suosikki vai joku muu, sitä en jaksa muistaa.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)