Ta Wicked G 10.09.2003 19:26:23 | |
---|
Mun mielestä se on ihan hyvä... yritystä ainakin löytyi, ja olihan sillä äijällä pokkaakin, kun meni vähän kertomaan faktoja Courtney Lovesta siellä "jossain" tilaisuudessa. Ai "Courtney Love is the best f*uck in the world"? Aika paha, mutta eipä äijä paljoo kiemurtele pointissaan! Fuck the reality! I'm going home! |
pitkätukka 04.10.2003 14:59:07 | |
---|
|
juici 06.10.2003 19:04:32 | |
---|
Voisivat kyllä julkaista ihan virallisia VHS ja DVD -versioita niistä keikoista joita Live! Sold Outilla! näkyy. Varmasti niille löytyisi ostajia. Ja kuvalaadulta hyviä olevia keikkoja varmasti löytyisi useampaa DVD:tä varten. "Ei se ole mikään limainen mato, se on vain kuppanen sammakko..." | Bändin kotisivut |
Stain 06.10.2003 20:02:08 | |
---|
Live and loud on tullut katsottua jo niin monesti, on ihan kulunut. Kurt&Courtney on kyllä ihan mielenkiintoinen dokumentti. Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan? |
jannu 06.10.2003 20:18:59 (muokattu 06.10.2003 20:19:42) | |
---|
Onko muuten kellään tietoa mistä saisi hankittua Sonic Youthin 'The Year Punk Broke'-videon? Siinä olisi pari vetoa Nirvanaltakin. Löytyy kyllä Amazonista, mutta ei PAL-versiona. Näin sen jokunen vuosi sitten paikallisessa levykaupassa, mutta joku ehti ostaa sen suurinpiirtein nenän edestä. Yritin sitä sitten tilata sen levykaupan kautta, mutta n. puolen vuoden odottelun ja kyselyn jälkeen sitä ei oltu vieläkään saatu joten luovutin. Niin, kelpaishan siitä toki DVD:kin... |
voltasparta 06.10.2003 20:58:15 | |
---|
courtney vetänyt taas od:T. voi raukkaa. burnin up in speed. lost inside the dreams. of teen machines |
jannu 06.10.2003 22:09:59 | |
---|
courtney vetänyt taas od:T. voi raukkaa. Ei sais sanoa, mutta... Toivottavasti viimeisen kerran... |
juici 07.10.2003 18:51:41 | |
---|
Ei sais sanoa, mutta... Toivottavasti viimeisen kerran... Samaa mieltä minäkin olen. Vetäsis kunnon OD:t ens kerralla ettei enää siitä nousisi. Voisi paremmin Nirvanankin julkaisut lähteä etenemään. "Ei se ole mikään limainen mato, se on vain kuppanen sammakko..." | Bändin kotisivut |
juici 07.10.2003 18:54:22 (muokattu 07.10.2003 18:54:45) | |
---|
Live and loud on tullut katsottua jo niin monesti, on ihan kulunut. Kurt&Courtney on kyllä ihan mielenkiintoinen dokumentti. In Utero kiertueen konsertit eivät minusta ole enää niin hienoja. Julkaisisivat videoita jostain '89-'92 -keikkojen videoista. Sillon kun bändi (tai siis paremminkin Kurt) oli vielä voimissaan. Kunnon soittoa ja riehumista ja kamojen hajoitusta. '89 kiekat voisi olla antoisia kun Cobain saa niitä kuuluisia raivokohtauksia ja heittää kitaransa Chad Channingin rumpuihin. :) "Ei se ole mikään limainen mato, se on vain kuppanen sammakko..." | Bändin kotisivut |
jannu 07.10.2003 20:51:14 | |
---|
Vaikka viimeiseen asti vastustelin, menin ja ostin eilen Nirvanan kokoelman. Onhan se vähän tyyristä maksaa yhdestä biisistä 15 euroo. Tai no kahdesta jos se alternate versio Been A Sonista lasketaan. Nooh, toisaalta halvemmaksi tämä tuli, kuin jos olisi ostanut You Know You're Right-promosinkun joka onkin jo 25 erkin arvoinen... Perkule, pitää hankkia Unplugged ja Muddy Banks... ja pian. |
Stain 07.10.2003 22:02:50 | |
---|
In Utero kiertueen konsertit eivät minusta ole enää niin hienoja. Julkaisisivat videoita jostain '89-'92 -keikkojen videoista. Sillon kun bändi (tai siis paremminkin Kurt) oli vielä voimissaan. Kunnon soittoa ja riehumista ja kamojen hajoitusta. '89 kiekat voisi olla antoisia kun Cobain saa niitä kuuluisia raivokohtauksia ja heittää kitaransa Chad Channingin rumpuihin. :) Niin, isot stadionshowt on tylsää katsottavaa. Kunnon clubikeikkoja kehiin. Esim se texasin keikka -91 parempilaatuisena olisi loistava. 89-keikat olis tosiaan paikallaan. Jollain keikalla Kurt oli roikkunut mm. kattokruunussa ja sieltä lörpötellyt yleisölle. Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan? |
FlatOutFucked 08.10.2003 00:38:42 (muokattu 08.10.2003 00:39:57) | |
---|
Tuo Amazonissa ei myytävä LTSO ei ilmeisesti ole virallinen, vaan joku vhs -ripattu bootleggi. toivottavasti geffen tajuaa LTSO:n myyntiarvon ja julkaisee sen vielä virallisena DVD:nä (luulisi olevan vain ajan kysymys). noita keikkojen lataamista olen yrittänyt harrastaa winMX:n kautta, mutta onhan se aikamoista pallon nussimista. Hollywood rockin ja MTV live&loudin olen pitkän kärsimisen jälkeen saanut sieltä, hyviä ovat molemmat. itse tosiaan toivon että noita julkaistaisiin vaikka DVD:llä joskus. ainakin Seattlen halloween -shown (31.10.91) voisivat julkaista, sehän ei vielä ole edes "surfaced" bootlegpiireissä ja sitä pidetään yhtenä parhaimmista Nirvana -keikoista. ainiin, tuosta Dallasin keikasta: olen siitä alkua nähnyt ja on muuten kaoottinen keikka. yleisö riehuu, kiipeää lavalle ja stagedaivailee ilman mitään kontrollia. myöhemmin portsari meinaa hakata Cobain paskaksi. ja vielä tuosta mainiosta Sonic Youthin 1991: year punk broke -rockumentista. ilmeisesti sitäkin ollaan julkaisemassa DVD:nä. http://www.wegotpowerfilms.com/wgp.html sieltä tietoa. "Iggyy, Iggyy, here boy. that´s Iggy Pop. You´re fuckin´ harsch man, Outrageous". Saatana, että tuli sekava postaus. |
pitkätukka 08.10.2003 16:06:04 | |
---|
Vielä ei tiedetä onko tuo aito, kun ei ole kuulunut vahvistusta mistään. Mutta eihän he piraattiä myisi ja tuo DVD on listattu jo monissa muissakin suurissa kaupoissa. |
Stain 08.10.2003 16:27:51 | |
---|
Tuo Amazonissa ei myytävä LTSO ei ilmeisesti ole virallinen, vaan joku vhs -ripattu bootleggi. toivottavasti geffen tajuaa LTSO:n myyntiarvon ja julkaisee sen vielä virallisena DVD:nä (luulisi olevan vain ajan kysymys). noita keikkojen lataamista olen yrittänyt harrastaa winMX:n kautta, mutta onhan se aikamoista pallon nussimista. Hollywood rockin ja MTV live&loudin olen pitkän kärsimisen jälkeen saanut sieltä, hyviä ovat molemmat. itse tosiaan toivon että noita julkaistaisiin vaikka DVD:llä joskus. ainakin Seattlen halloween -shown (31.10.91) voisivat julkaista, sehän ei vielä ole edes "surfaced" bootlegpiireissä ja sitä pidetään yhtenä parhaimmista Nirvana -keikoista. ainiin, tuosta Dallasin keikasta: olen siitä alkua nähnyt ja on muuten kaoottinen keikka. yleisö riehuu, kiipeää lavalle ja stagedaivailee ilman mitään kontrollia. myöhemmin portsari meinaa hakata Cobain paskaksi. ja vielä tuosta mainiosta Sonic Youthin 1991: year punk broke -rockumentista. ilmeisesti sitäkin ollaan julkaisemassa DVD:nä. http://www.wegotpowerfilms.com/wgp.html sieltä tietoa. "Iggyy, Iggyy, here boy. that´s Iggy Pop. You´re fuckin´ harsch man, Outrageous". Saatana, että tuli sekava postaus. Joo, mäkin olen ladannut kazaalla ja winmx:llä. Löytyy viimeistä keikkaa -94, readingia -92, haastatteluja, TODELLA hyvälaatuinen clubikeikka -91, joku rooman keikka -91, texasin keikka -91, rotterdam -91, mtv studios -92, unplugged, live and loud, past present&future dokumentti, keskeneräisiä keikkoja vuodelta -89 ym. Mulla on tuo halloweenkeikka bootlegina. Ei ole kovin ihmeellinen, äänenlaatu on tosin hyvä. Texasin keikka on kaoottinen tosiaan, siinä tapahtuu kokoajan. Kurt potkii tyyppejä perseelle "schoolin" aikana kun crowd-surfaajat kaatavat mikkitelineen vähänväliä. Hajoitettiin siinä yksi mustangikin "Pollyn" lopuksi. Niin ja jaguar lensi rumpusettiin :) Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan? |
pitkätukka 08.10.2003 17:38:24 (muokattu 08.10.2003 17:40:29) | |
---|
Se monitori, minkä Kurt pisti paskaksi, kuului sen järjestysmiehen kaverille. Sitten keikan jälkeen se järjestysmies palasi kavereidensa kanssa kostamaan. Nirvanan jäsenet kuitenkin juuri pääsivät taksiin, joka juuttui ruuhkaan. Sitten ne järjestysmiestyypit ehtivät vielä pistää taksista ikkunan paskaksi, ennen kuin se kaasutti tiehensä. |
Stain 08.10.2003 18:15:09 | |
---|
Se monitori, minkä Kurt pisti paskaksi, kuului sen järjestysmiehen kaverille. Sitten keikan jälkeen se järjestysmies palasi kavereidensa kanssa kostamaan. Nirvanan jäsenet kuitenkin juuri pääsivät taksiin, joka juuttui ruuhkaan. Sitten ne järjestysmiestyypit ehtivät vielä pistää taksista ikkunan paskaksi, ennen kuin se kaasutti tiehensä. Mistäs sä tuon tiedät? Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan? |
FlatOutFucked 08.10.2003 20:55:37 | |
---|
Mistäs sä tuon tiedät? Melody Makerin (24.4.1993) haastattelusta. Ja tuosta Halloween keikasta, että ainakin digitanirvana.netin ja livenirvana.comin video-oppaissa sanotaan vielä, että se keikkavideo ei olisi "surfaced" (kuvattu se varmasti on). ovatkohan sitten vanhentuneet? Soundboard -boottihan on ilmestynyt. Meni pilkunraiskaamiseksi tämäkin. |
1960-1980 08.10.2003 21:42:07 | |
---|
Jostain syystä en ole ennen Nirvanaa noteerannut mutta nyt Michael Azerradin Our Band Could Be Your Life kirjan innoittamana lainasin From The Muddy Banksin ja aijai kun kuulostaa hyvältä. Tuo The Year Punk Broke olisi varsin mukava saada DVD:lle. |
Stain 08.10.2003 21:48:57 | |
---|
Jostain syystä en ole ennen Nirvanaa noteerannut mutta nyt Michael Azerradin Our Band Could Be Your Life kirjan innoittamana lainasin From The Muddy Banksin ja aijai kun kuulostaa hyvältä. Tuo The Year Punk Broke olisi varsin mukava saada DVD:lle. Onhan siinä joitain hyviä live-vetoja, mutta kyllä parempiakin löytyy.. Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan? |
juici 09.10.2003 07:45:02 | |
---|
ainiin, tuosta Dallasin keikasta: olen siitä alkua nähnyt ja on muuten kaoottinen keikka. yleisö riehuu, kiipeää lavalle ja stagedaivailee ilman mitään kontrollia. myöhemmin portsari meinaa hakata Cobain paskaksi. LTSO:lla se näkyy kun Cobain hyppää yleisöön kesken Love Buzzin ja kun järjestys vetää Kurtia hiuksista, tämä lyö tätä kitaralla päähän. Ja sehän ei riitä vaan...no loput tiedättekin. "Ei se ole mikään limainen mato, se on vain kuppanen sammakko..." | Bändin kotisivut |