waldemarx 15.08.2003 16:10:37 | |
---|
Onkohan tästä bändistä jo tällanen keskustelu? Noh, aloitetaan kuitenkin. Tässä tänä vuonna olen aika paljonkin innostunut kyseisestä bändistä ja sitten näinkin tänä kesänä jo kaksi keikkaa ja tykkäsin! Mitäs muut tykkäätte Hellacoptersista ja mitkä ovat lempilevyt? Itelläni se ois High Visibility tai By The Grace Of God. Onhan sillä hyvii biisei, mut en mä pahemmin diggaile tollast munarokkii, mut you are nothin' on tiukka raita. waldemarx |
Ussr 15.08.2003 18:55:40 | |
---|
Yksinkertaisesti, helvetin kova bändi. Kaikki levyt löytyy, eniten olen diggaillut Payin' The Duesia, koska se nyt oli ensimmäinen Koptereiden levy, jonka hankin. Muut levyt eivät ehkä ole niin tasaisia paketteja. Livenä olen äijät nähnyt tämän kesän Ruisrockissa, missasin kyllä muutaman biisin alusta mutta meininki oli hienoa. BTW, eikös Hellacoptersilta ole tulossa joku DVD:kin..? |
HulluSimo 15.08.2003 22:21:11 (muokattu 15.08.2003 23:24:55) | |
---|
BTW, eikös Hellacoptersilta ole tulossa joku DVD:kin..? Tällasta oon kuullut. Joku vois tarkentaa? Edit: Olikin näköjään tullut tonne Hellacoptersin sivuille tietoa tosta dvd:stä.
...or still alive! Katsokaa wanted! |
KooAa 16.08.2003 11:39:54 | |
---|
Hassusti Helsinki on kirjoitettu Hellsinki siellä kotisivuilla ... syystä ehkä ? Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Tinmo 16.08.2003 15:35:35 | |
---|
Hassusti Helsinki on kirjoitettu Hellsinki siellä kotisivuilla ... syystä ehkä ? Hesa on Helvetin Syntinen paikka (Hell Sin) Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa |
KooAa 16.08.2003 16:35:39 | |
---|
Hesa on Helvetin Syntinen paikka (Hell Sin) Annettakoon uudeksi nimeksi Hellsinkinky. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Dunga 18.08.2003 14:06:38 | |
---|
Ehdottomasti meikän lempparibändi. Levyistä löytyy Supershitty, Payin the dues, Grande rock, High Visibility, By the grace of god ja Cream of the crap. Eli tietääkseni kaikki "viralliset" LP-julkaisut, japanissa ja muissa huitsin nevadoissa julkaistuja plättyjä en ole jaksanut alkaa metsästää. Paras biisi löytyy ehdottomasti Cream of the crapiltä eli Crimson Ballroom, jumalauta se rokkaa. Mainioita covereita pojat on myös väsännyt, parhaina jäänyt mieleen MC5:n American ruse ja rollareiden Gimme Shelter. Ei silti fleimarit paljoa jää länsinaapureista huonommaksi. Porin taannoinen fleimarikeikka räjäytti tajuntani lisäksi kuuloni... "You tried to turn me off, But you couldnt even turn me down"
--Kyuss:Thumb-- |