Aihe: Tehosekoitin
1 2 3 4 5
Kosminen
13.08.2003 23:37:53

Parhaita. Lähes koko tuotanto löytyy aina vuoden -92 treeninauhaa myöten. Paras levy on Rock'n'Roll Monster Movie Show ja bändi on kyllä vaikuttanu minuun tosi paljon. Rock'n'Roll löytyy vinyylinä.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
The Duke
13.08.2003 23:41:31
En edes oo kateellinen! Ettet vaan haluis joskus myydä? ;)

...jos hinnasta sovitaan.

Ai, en sanois enää niin teinibändiksi.

...sarkasmini ei tainnut toimia.
It's not another state of mind..It's another mind of state...
Tupuna
14.08.2003 11:23:14
Joku sanoi täällä, että tyttöjen ja amiksien musaa?

Ja paskat, kenenkään amiksen en ole kuullut soittavan autostereoissaan Tehosekoitinta - sinne kuuluu Yö, Daze, 2unlimited, Popeda ja muut paskat. Tehosekoitinhan on musiikillisesti aivan mahtava, ei siitä mikään aivoton erkki mitään ymmärrä.
PekkaRii
14.08.2003 11:27:02
Hieno liveorkesteri, kuuluu taas kategoriaan; levyjä an halua kotiini, mutta keikoilla käyn.

Sama homma.

Tosin, Provinssissa soittavat jotenkin hiljaa ja ehkä siinä soitossa vois olla vähä enemmän "tiukkuutta". Ehkä....tai sitten se oli toi keikka.
Pitää olla maha tai selkäranka näkyy
Pahisguy
14.08.2003 12:18:39 (muokattu 14.08.2003 12:18:53)

Ja paskat, kenenkään amiksen en ole kuullut soittavan autostereoissaan Tehosekoitinta...

Tuu mun autoon, sitte kuulet;)
"Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972
ozz3
14.08.2003 14:32:21
Aikalailla semmoinen O.K. bändi
"Live fast, die young I guess."
Tellervo
14.08.2003 14:51:23
Tyttöjen ja amiksien musaa.

Ilmankos minä sitten tykkään! Olen nimittäin "tyttö" ja henkinen amislainen - jälkimmäisen totesimme yhden toisen henkisen amislaisen kanssa. Kyseisestä ominaisuudesta on merkkinä mm. se, että tykkää Peer Güntistä. On se hyvä tietää mihin kastiin kuuluu. :)
Tomppeli
14.08.2003 16:10:30
Ilmankos minä sitten tykkään! Olen nimittäin "tyttö" ja henkinen amislainen - jälkimmäisen totesimme yhden toisen henkisen amislaisen kanssa. Kyseisestä ominaisuudesta on merkkinä mm. se, että tykkää Peer Güntistä. On se hyvä tietää mihin kastiin kuuluu. :)

Heh, ehdottomat suosikkibändini ovat PG ja TS. Vaikka en kyllä henkisesti amislaiseksi koe itseäni.

Braindamagen kysymykseen vastauksena yhdyn moneen jo esitettyyn mielipiteeseen, eli sekä levyllä että livenä TS on Suomen parhaita. Hauskaa on, että levyt ja live on aivan eri asioita. Levyllä mieltä hiveltää ihan eri asiat kuin livenä.

Tämän vuoden keikoilla on pojilla ollut todella hauskaa - niin myös yleisöllä. On hauska katsoa esiintymisestä nauttivia soittajia, jotka kuitenkin painaa keikkaa aika tavalla ympäri Suomea ja Englantia.

Itse pidän nykyisen viisihenkisen bändin livesoundista ihan järjettömästi - parempi kuin Arskan aikainen tai taannoinen nelihenkisen bändin soundi.
HulluSimo
14.08.2003 16:13:17

Ja paskat, kenenkään amiksen en ole kuullut soittavan autostereoissaan Tehosekoitinta - sinne kuuluu Yö, Daze, 2unlimited, Popeda ja muut paskat. Tehosekoitinhan on musiikillisesti aivan mahtava, ei siitä mikään aivoton erkki mitään ymmärrä.

Samaa mieltä tästä.
...or still alive! Katsokaa wanted!
Mia
14.08.2003 16:42:14
Kuten jo monesti mainittu, Tehis on mieletön livebändi. Musassa ei oo rahastuksen maku, kuten niin valitettavan useassa tapauksessa nykyään.

Bändiin on valikoituneet hyvät persoonat. Lavakarismaa riittää. Vaikka biisit ei teknisesti olis ihmeellisiä niin kyllä ne silti vaan saa puntin väpättämään.
In the world where you can be anything-be yourself.
-J
14.08.2003 17:24:14
Itselläni kolahti ensimmäisenä Tehiksen Köyhät Syntiset -levy ja siitäpä olen seurannut bändin vaiheita tähän päivään asti. Kieltämättä live-soundi hieman laimeni Arskan jätettyä bändin, mutta hyvinpä näyttää setti pysyvän kasassa siitä huolimatta.

Uskallan jopa väittää, että kyseinen bändi on Hurriganesin, Popedan, Peer Güntin, jne. manttelinperijä tietyllä saralla.
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois!
HulluSimo
14.08.2003 17:29:35
Pakko mainostaa tänne näitä Tehis-fanisivuja:

http://www.tehosekoitin.net/

Ja tuolta löytyy myös sitten aika hyvä foorumi, jos ketään kiinnostaa.
Tupuna
15.08.2003 00:53:36
Uskallan jopa väittää, että kyseinen bändi on Hurriganesin, Popedan, Peer Güntin, jne. manttelinperijä tietyllä saralla.

Nyt meinasi tulla jo paha mieli. Ei kai nyt sentään Popeda. Millä saralla Tehosekoitin on Popedan työn jatkaja? Muuta yhteneväisyyttä en löydä, kuin Oton ja Paten kiharat tukat. Mutta onhan sekin tietty manttelinperimistä, kun 80-luvulla kiharista hiuksistaan tunnetaan Mustajärven Pate, myöhemmin Grundströmin Otto.

Mutta ethän koskaan enää vertaa Tehosekoitinta Popedaan, sen verran parempaa musiikkia Tehis tekee :)
Tellervo
15.08.2003 11:11:17
Nyt meinasi tulla jo paha mieli. Ei kai nyt sentään Popeda.

Kieltämättä en minäkään löydä kauheasti yhtäläisyyksiä, jos ei nyt sitten joku yleinen rokkimeininki. Popedaa en kylläkään ole koskaan livenä nähnyt enkä juuri muutenkaan kuunnellut. Ehkä ennemminkin mieleen tulee Melrose, samanlaista tyylikästä retroa molemmat, vaikka ihan eri tyylilajia.
GothicMajKarma
16.08.2003 19:03:28
Teharit on todella hyvä bändi..
En ole amistyttö, olen goottityttö ja silti Tehareista tykkään, repikää siitä huumoria.
Teharit on ihan huippu lavalla. Otolla näytti ainakin olevan hauskaa, kun välillä lauloi englanniksi ja sitten naureskeli.
Sitä se kaljan juominen teettää.
Varjoissa minä synnyin, varjoissa minä elän, ja varjoissa minä kuolen...
Deep Shadow
16.08.2003 22:29:43
Minäpä olin todistamassa aikanaan kun Otto sai valkolakin päähän! Piti vielä hienon puheenkin...
~Duurisointu on fantasiaa, mollisointu on realismia~
Hellacopter
17.08.2003 04:18:25
Täytyy myöntää,että meikäläinenkin tekee virheitä.
Ei ole niistä ajoista kauan,kun hyppelin tasajalkaa tehosekoittimen levyjen päällä,mutta voi helvetti kun screamin' stukasin lahjaksi sain!!loistava levy,josta lähti tutustuminen tehosekoittimeen,enkä päivääkään oo katunu.
Nämä jätkät kuuluu aivan samaan kastiin flaming sideburnsien kanssa,ja livenä pesee fs:n mennen tullen.Suomen ehdotonta eliittiä.

V**tuttaa vaan myöntää joskus erehtyneensä.

Vois samantien kysästä,että mitä mieltä ootte tästä Screamin' Stukas-jutusta. Omasta mielestäni biisit toimii loistavasti enklanninki kielellä,ja innolla odotan jatkoa.

Kiitän ja kumarran,tässä kaikki mitä halusin sanoa
HulluSimo
17.08.2003 11:10:27
Vois samantien kysästä,että mitä mieltä ootte tästä Screamin' Stukas-jutusta. Omasta mielestäni biisit toimii loistavasti enklanninki kielellä,ja innolla odotan jatkoa.

Mä tykään paljonkin myös Stukasista. Se on vaan harmi, että niitä on vaikea nähdä keikoilla, kun Suomessa rundaa vaan Tehiksenä. Ja hyvinhän niillä on tuolla Englannissa ja Saksassa kai mennyt.
GothicMajKarma
17.08.2003 12:47:37
Se on vaan harmi, että niitä on vaikea nähdä keikoilla, kun Suomessa rundaa vaan Tehiksenä.

Niin on, olen samaa mieltä, mutta Oton parin kaljanjuonnin jälkeen ei oikein tiennyt, laulaakko englanniksi vai suomeksi..
Varjoissa minä synnyin, varjoissa minä elän, ja varjoissa minä kuolen...
him666
10.09.2003 12:19:08
livenä festareilla vielä parempi...:) tunnelma on jotai nii upeeta ja laulut osaa kaikki ulkoa ja on mukava jammailla mukana....:) teharit rulettaa...:)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)