FatSam 05.08.2003 23:34:34 | |
---|
Vilkkumaassa on munaa, joka puuttuu 95% kotimaisilta mieslaulajilta. Hienoja biisejä, hurahdin pari kuukautta sitten totaalisesti tuotoksiinsa. No, pienet pojat pelkäävät vahvoja naisia, kyllähän Gimmelin sliipattu ja pastellisävyinen musiikki on paljon turvallisempaa häilyvälle miehisyydelle ;) Maija on kyllä harvinaisen munakas nainen. Oon tykännyt jo pidempään. Ja aina hyviä kitaristeja. No, Marzi on Marzi, mutta tää Kosonen on kans ihan kunkku. Suoraan keppi vaan styrkkariin ja se on siinä. Mutta Gimmel on ihq: niil on kaikki koreograffat ja kaikki :) I rulez 4eva!!111 T: mä |
Bluesmies 05.08.2003 23:37:23 | |
---|
Mun mielestä toi Väärin biisi on kyllä aivan paska. Kyllä mä joistakin vilkkumaan biiseistä kyllä tykkään, mutta aika harvasta tolla uudella levyllä. Kitara on tyhmä!! |
totaali 06.08.2003 23:13:25 (muokattu 06.08.2003 23:26:13) | |
---|
Mun mielestä toi Väärin biisi on kyllä aivan paska. Kyllä mä joistakin vilkkumaan biiseistä kyllä tykkään, mutta aika harvasta tolla uudella levyllä. No ei ne ookaan mitään bluesia, jos kerran jonkun musiikkimaku on noin rajottunu yhteen genreen... :-P Mielenkiintoista musta on se, että Vilkkumaa herättää joissain (kovin nuorissa?) miehissä niin älytöntä raivoa. Eikö sanoitukset mene perille vai onko oikea naisenergia liian pelottavaa? Pitääkö meizin nyt sitten vihdoin uskoa, ettei ole enää "kovin nuori", kun mieheydestäni huolimatta Vilkkumaa ei herätä minussa raivoa, vaan ylitsepursuavan suunnatonta ihailua? Vai miten tätä pitää tulkita? Ikuinen aloittelija, mutta joskus vielä alan treenata kunnolla... |
Pekkatapio 07.08.2003 07:19:49 | |
---|
Pitääkö meizin nyt sitten vihdoin uskoa, ettei ole enää "kovin nuori", kun mieheydestäni huolimatta Vilkkumaa ei herätä minussa raivoa, vaan ylitsepursuavan suunnatonta ihailua? Vai miten tätä pitää tulkita? Sun olis pitänyt uskoa se jo parikymmentä vuotta sitten, kun tässäkään iässä ei minkäänlaisia raivokohtauksia tule. Ainoastaan leuka nyrjähti hämmästyksestä, kun Vilkkumaata livenä kuulin. Jä Väärin on just hauska rallatus, ei ehkä paras biisi, mutta kuunneltavapa hyvinkin. |