Aihe: Ketkä kuuluisat kitaristit soittaa Orangella?
1 2 3
Ussr
27.01.2004 14:38:29

Meidän (kahden) bändin kitaristi. Löytyy täältä nimimerkillä Jackie.
Are You Ready For Some Darkness?
-Turbojugend Imatra-
Halldor
27.01.2004 15:16:06
Ainakin Teemu Brunilalla ja Manic Street Preachersin laulaja/kitaristilla (en muista nimeä) olen Orangea nähnyt.
D-Kay
27.01.2004 15:50:29

Eipä taidakaan olla. Creamsoundeilla, Voxilla ja Fenderillä ovat vedelleet jo iät ajat.

Kun kerran joku tämän kaivoi esiin... Jossain vanhassa Riffissä oli juttua Egotripistä ja yhdessä kuvassa oli Orange. Kuvatekstissä taidettiin sanoa, että Orange ja Tubescreamer toimivat simppelinä settinä pikkukeikoilla tms.
Keefster
27.01.2004 15:57:56
Eipäs kun Creamsound!
Tulin kun melkein kutsuttiin !
Hassusatan
27.01.2004 18:26:59
Siis mitä!! Kukaan ei oo vielä sanonu Omar Rodriguez-Lopezia... Mars Voltan ja At the drive-inin poikaa. ON muuten yks tyylikkäimmistä kitaristeista mitä oon kuullu! Eikä se lavameinikikään ihan turhaa oo... (nyt kaikki dream theater fanit murhaa mut..)
AoA
27.01.2004 18:33:19
Hellacoptersin kitarasankarit käyttää Orangeja.

Minulla on semmoinen kuva että ainoastaan toinen ja sillä toisella (laulajalla) on ihan marsut. Ainakin vielä viime ruisrockissa oli.
-Anssi
AoA
27.01.2004 18:34:59
Hieman off-topic.....onko orangessa joku tietynlainen soundi josta sen tunnistaa vaikka verrattuna voxeihin tai fendereihin tai johonkin muuhun? tästäkun ei paljoakaan tietoa ole...
-Anssi
KooAa
27.01.2004 20:57:47
Minulla on semmoinen kuva että ainoastaan toinen ja sillä toisella (laulajalla) on ihan marsut. Ainakin vielä viime ruisrockissa oli.

Taitavat välillä vaihdella, ehkä rahtihommien takia. En siis tiedä mutta arvailen. Joissain kuvissa kaikilla basistia myöten on Oranget.
Luolamiesrochia avaruusajan teknolokialla. Sool. -arva
mr_b
27.01.2004 21:49:39 (muokattu 27.01.2004 21:52:28)

Olisi muuten hauskaa ostaa Orangen kaapit, maalata ne violeteiksi ja vaihtaa sen logotekstin paikalle samalla fontilla "Violet". Tai vaaleanpunaisiksi ja "Pink". Tai jne. jne... :-)
And that's the way it is. Even when we're pissed.
Gypsy
27.01.2004 22:30:23
Painakaa vaan sitä miinusta
salmivaara
28.01.2004 10:46:34

Oulussa oli Ruisrockia edeltävänä päivänä pelkkää Orangea.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
SamPpaa
28.01.2004 12:10:17
jossain videossa näin että hellacoptersin basistillakin ois ollu joku orangen nuppi(onko niitä bassollekkin?) mutta sit fenderin rantasauna alla...

samassa videossa myös kummallakin kitaristilla on orange... ja tosiaan tais olla oulussakin.. mutta ei kai ne oo niillä aina soittanu...
Kertokaa nyt!
Exhausted
28.01.2004 13:06:09

sillon kun minä näin hellat keikalla 2001 niin kummallakin kitaristilla oli oranget
Exhausted
28.01.2004 13:06:40

Siis mitä!! Kukaan ei oo vielä sanonu Omar Rodriguez-Lopezia... Mars Voltan ja At the drive-inin poikaa. ON muuten yks tyylikkäimmistä kitaristeista mitä oon kuullu! Eikä se lavameinikikään ihan turhaa oo... (nyt kaikki dream theater fanit murhaa mut..)

katos perhana unohtu. omar on kova jätkä
HC-Audio
28.01.2004 15:42:37

jossain videossa näin että hellacoptersin basistillakin ois ollu joku orangen nuppi(onko niitä bassollekkin?) mutta sit fenderin rantasauna alla...

samassa videossa myös kummallakin kitaristilla on orange... ja tosiaan tais olla oulussakin.. mutta ei kai ne oo niillä aina soittanu...

on ainaki usein ollu niin että basistilla orange tai ampeg ja toisella kitaristilla JMP-marsu ja nickellä samanmoinen. On tosin ollu orangejakin paljon.. ja kerran oli jollaki fenderin kombo.
"It's My duty to please that booty"
KooMikko
28.01.2004 15:48:20

Flaming Sideburnsin toisella kitaristilla taisi Orangen pömpeli.
coffeemaker
29.01.2004 00:02:05
Ihan kun olisin nähnyt livemateriaalia jossa Alkaline Trion Matt Skiba käyttää Orangea.
'I am too lazy to live and too afraid to die'
Hyla
29.01.2004 18:51:11

Epäilemättä murhaa. Sinäkään et näemmä ole vielä ymmärtänyt, että se on tämän fyysisen todellisuuden rajoissa lavashown huipentuma, kun herrat kikkelöitsijät päättävät vähän huikennella, ja soittaa Simpsonien alkutunnuksen, ja huom! - ihan paikallaan seisten!;)
Prian
03.02.2004 10:15:04
Myöskin Jimmy Page taisi käyttää joskus Orangea. The Song Remains The Same videolla taitaa ainakin yksi nuppi näkyä. Mut mene ja tiedä sitten kaikista modauksista jne...Jep, jep!
Page käytti Orangea vain theremin- laitteen kanssa, kitarasaundit lähti Marshallista.
__
carlos
04.02.2004 14:42:45
Ite en tiiä tästä pätkääkään,mutta eräs paikallinen legenda kitarasankari J.H kysyi multa,että kuka käyttää orangea. Vastasin,että Hellacoptersista joku ainaki.
"Jaa,mä tarkotin,että AC/DC" J.H tokaisi takaisin.

ehe ehe ehe
In Russia We Trust One.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)