Aihe: Hanoi Rocks
1 2 3
mikko1
17.07.2003 22:12:32 (muokattu 17.07.2003 23:18:35)
Kertoo paljon kyseisen vähemmistön älynlahjoista. Ensin pompitaan epäkäytännöllisellä lankunpätkällä ihmisten haittana ja sitten valitaan suosikkimusiikki sen perusteella, minkä orkesterin nimi löytyy jonkin lätyskän pohjasta. Hiphei!

Miksi muuten rullalautailijat menevät terrorisointipaikoilleen julkisilla kulkuneuvoilla, eikö sillä laudalla pitäisi voida liikkua paikasta toiseen, eihän siinä vehkeessä ole mitään mieltä muuten?

Edit: Laitan jo tänään ku tuli uutta puhtia kun muistin että hanoin ukot ovat itekkin joskus skeitanneet ja noihin sun kommentteihin.
No niin eli ensinnäkin rullalauta on erittäin käytännöllinen vehje jos sitä osaa käyttää. Toisekseen miten niin ihmisten haittana, haitta tuntuu olevan kadulla kävelevien ihmisten liian iso ego.
Ja toi "terrorisointi paikoille" meno on siitä jee juttu että potki siinä sitten espoosta helsinkiin rullalaudalla ja siis itse skeittaus ei ole lähes ikinä sitä että mennään paikasta toiseen vaan sitä, että rullitaan ympäriinsä ja mahdollisesti tehdän hienoja "liikkeitä" ja nautitaan siitä itse tunteesta mitä ei kukaan "ei rullalautailija" voi ymmärtää . Siksi sinun mielipiteesi perustui _Todella_ väärälle pohjalle. Okei nyt sataa paskaa niskaan mutta sanoinpa sanottavani.
"We don't care what you say, fuck you!" The Germs - Fuck You
Deg
17.07.2003 23:37:12

Toisekseen miten niin ihmisten haittana

Otinpa lauseen pois kontekstistä, mutta: Niistä saatanan lankuista lähtee niin perkeleenmoinen meteli että päätähän siinä rupeaa särkemään. Ja aika hyvin entisen yläasteeni tenniskentät muuttuivat sovituista asioista huolimatta sellaiseksi kaatopaikaksi että ei siellä voinut enää tennistä pelata. Ja se oli sentään yksi harvoista ilmaisista tenniskentistä. Hyvin siinä olisi ollut tilaa molemmille lajeille, mutta ei.
Sexual Chocolate, Baby!!
Fortune
18.07.2003 19:44:18
Toisekseen miten niin ihmisten haittana, haitta tuntuu olevan kadulla kävelevien ihmisten liian iso ego.

No on se saatana, kun ei Sanomatalon ohitse voi edes normaali ihminen kävellä ilman että jokin lökäpöksy lähes törmää 100 km/h vauhdissa kylkeen. Silmiä niillä ei ainakaan ole päässä.

ja siis itse skeittaus ei ole lähes ikinä sitä että mennään paikasta toiseen vaan sitä, että rullitaan ympäriinsä ja mahdollisesti tehdän hienoja "liikkeitä" ja nautitaan siitä itse tunteesta mitä ei kukaan "ei rullalautailija" voi ymmärtää .

Niin, todella hienolta se näyttääkin. 15 kertaa peräkkäin otetaan hirveät vauhdit, rynnätään kohti kiveystä ja potkaistaan lauta jonnekin huitsin Nevadaan lautailijan itse jäädessä heiluttelemaan neekerimerkkejä huppu korvilla.

Äh, kasvattakaa pitkä tukka ja ostakaa Jopo.
"Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori.
Härski
18.07.2003 20:35:00

Hei, tää oli loistava! Saanko laittaa sen mun allekirjotukseks? Tietysti A Fortune In Liesillä varustettuna?
Fortune
18.07.2003 21:49:05
Hei, tää oli loistava! Saanko laittaa sen mun allekirjotukseks? Tietysti A Fortune In Liesillä varustettuna?

Pistä pois.
Härski
18.07.2003 23:09:41
Pistä pois.

Kiitti. Tsekkid aut, nau jou mään rispekt!
AoA
18.07.2003 23:47:17
Onpas negatiivista rullalautailusta. Kusipäitä kyllä riittää sielläkin mutta ei missään tapauksessa pidä yleistää että jos on rullalautailija on röyhkeä ja paskamainen. Sieltä kyllä löytyy ihan asiallisiakin tyyppejä jotka eivät halua muuta kuin harjoittaa vapaasti harrastusta ympäriinsä ja nauttivat siitä, tosin joillekin se on haitaksi mutta se on osa rullalautailua eikä sille mitään mahda. Tulee myös aina olemaan. Itse olen harrastanut joten tiedän mistä puhun.
Easy Comes Easy Goes
Gypsy
19.07.2003 00:33:02
Mitäs vikaa rullalautailussa on? ihan siisti juttuhan se on. ite en lautaile mutta onhan rullalautailu nyt järkevämpää kun istua himassa leikkimässä tietokoneilla muusikoiden netissä, ja vielä tällä ilmalla. Jos mulla ois oma talo ja iso piha niin pistäisin asfaltin pihaan ja rakennuttasin parit rampit ja sais tulla kaikki mun pihaan skedeen. Rullalautailu on siisti juttu
Härski
19.07.2003 09:19:19
Jos mulla ois oma talo ja iso piha niin pistäisin asfaltin pihaan ja rakennuttasin parit rampit ja sais tulla kaikki mun pihaan skedeen.

No onnea vaan sullekkin.
mikko1
19.07.2003 10:37:25
Mitäs vikaa rullalautailussa on? ihan siisti juttuhan se on. ite en lautaile mutta onhan rullalautailu nyt järkevämpää kun istua himassa leikkimässä tietokoneilla muusikoiden netissä, ja vielä tällä ilmalla. Jos mulla ois oma talo ja iso piha niin pistäisin asfaltin pihaan ja rakennuttasin parit rampit ja sais tulla kaikki mun pihaan skedeen. Rullalautailu on siisti juttu

that's the spirit...
Deg
19.07.2003 15:12:09

Jos mulla ois oma talo ja iso piha niin pistäisin asfaltin pihaan ja rakennuttasin parit rampit ja sais tulla kaikki mun pihaan skedeen.

Sitten vaan tarkkuuskiväärin kanssa parvekkeelle ja *pum*
Sexual Chocolate, Baby!!
AoA
19.07.2003 15:39:48
Jaa no turhapa täällä on mitään puolustella kun jengiä ei kiinnosta eivätkä edes yritä tajuta jotai asiaa....
Easy Comes Easy Goes
rude
20.07.2003 20:51:42

miten niin ei nykynuorisolle kolahda, minä ainakin pidän.

Ja minä.
Kommentoisin vaan tuota niiden uutta musavideoo ja musta se on täys paska. Jos se ois ollu pelkkä livevideo se ois ollu siisti mut miks ne skeittarit?? Musta ei ainakaa oikee sovi kuvaan. Ne koittaa varmaan vaan kalastella nuorempaa yleisöö. No ei siinä mitää mä oon ite 15 ja hyvin kolahtaa ilman skeittareitaki :DD
Ja sitä paitsi mun mielestä Obscured on levyn paras.
"Don't give me lip, I've got enough of my own"
Iso D
20.07.2003 23:02:42
Video oli ihan OK. Keskivertoa parempi video. Vähän halvan näköinen oli, mutta mitäs se haittaa. itse biisihän on kerrassaan erinomainen. Säkeistöstä tulee vähän mieleen Scorpionsin Make It Real.
mikko1
20.07.2003 23:38:48
Ja minä.
Kommentoisin vaan tuota niiden uutta musavideoo ja musta se on täys paska. Jos se ois ollu pelkkä livevideo se ois ollu siisti mut miks ne skeittarit?? Musta ei ainakaa oikee sovi kuvaan. Ne koittaa varmaan vaan kalastella nuorempaa yleisöö. No ei siinä mitää mä oon ite 15 ja hyvin kolahtaa ilman skeittareitaki :DD
Ja sitä paitsi mun mielestä Obscured on levyn paras.

mut eikös se ollu kuvattu siellä proskatessa missä ne esiinty...
sormunen
21.07.2003 00:19:22
No on se saatana, kun ei Sanomatalon ohitse voi edes normaali ihminen kävellä ilman että jokin lökäpöksy lähes törmää 100 km/h vauhdissa kylkeen. Silmiä niillä ei ainakaan ole päässä.

Jaaha, ihme juttu, mutta mulla ei ole ollu koskaan mitään vaikeuksia. Edes jopolla ohi ajaessa. Vissiin mä en sitten ole normaali.

Kaupungissa pruukkaa olla ihmisiä. Helsingissä vielä toudella harvassa verrattuna vaikka Roomaan tai Amsterdamiin.
kassu_90
21.07.2003 11:40:21
Ehkä andy on outo jouppo

Andy on täyshörhö narkkari.

Hyvää musaa.
HaloOfFlies
21.07.2003 22:30:16

Whoa, uusi levy myynyt Japanissa jo moninkertaista platinaa. Se, jos mikä on kova juttu! Ja jenkkilässäkin on yhä kiinnostus Hanoita kohtaan tallella. Hanoi Rocksista tulee vielä yksi maailman suurimmista.
Giggeli
22.07.2003 11:55:19

Niin, todella hienolta se näyttääkin. 15 kertaa peräkkäin otetaan hirveät vauhdit, rynnätään kohti kiveystä ja potkaistaan lauta jonnekin huitsin Nevadaan lautailijan itse jäädessä heiluttelemaan neekerimerkkejä huppu korvilla.

No voi pientä, jos pahat lökäpöksypojat on kiusannut.. Hoh hoijaa! Lähes 30-vuotta kestäneen elämäni olen stadissa asunut, ilman että olisi ollut noista skeittareista mitään ongelmaa. Itse en moista ole koskaan harrastanut, mutta antaa muiden harrastaa jos siitä nauttivat. Sitä suvaitsevaisuutta...
Fortune
22.07.2003 13:22:03 (muokattu 22.07.2003 13:22:42)
No voi pientä, jos pahat lökäpöksypojat on kiusannut.. Hoh hoijaa! Lähes 30-vuotta kestäneen elämäni olen stadissa asunut, ilman että olisi ollut noista skeittareista mitään ongelmaa. Itse en moista ole koskaan harrastanut, mutta antaa muiden harrastaa jos siitä nauttivat. Sitä suvaitsevaisuutta...

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/siv/sanats.html#satiiri

Skeitatkaa vain :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)