Aihe: Mitä tapahtui Manboylle?
1 2
Tapani L
22.05.2007 06:05:03 (muokattu 22.05.2007 06:08:27)
Mun mielestä on erikoista, että bändiä morkataan 'hitaasta startista' samalla kuin one-hit-wonderit ja Gimmelit sun muut tuomitaan myös kaikkien wanna-be-muusikoiden toimesta. Minkälainen se pitäisi olla se bändin elinkaaren alku, että se sitten kelpaisi?

Enpä tiedä, mutta mua kyllä tosiaankin kummastuttaa se, että miksi ihmeessä Manboysta ei tullut tuon ekan levyn avulla jotain suunilleen yhtä isoa juttua kuin esimerkiksi Coldplay, joka mun mielestäni suhteellisen samantyylisellä musiikkiaineksella (joskin huonommalla) valloitti maailman ja myi vitisti. Tai no, ehkäpä levy-yhtiöllä saattoi ainakin olla jotain vaikutusta.

Tykkäsin ekan levyn ilmestymisen aikoihin A Bore -hitistään, mutta levyä ei tullut silloin hankittua. Nyt vähän aikaa sitten löysin kyseisen (Stretch Your Religion) levyn kirjastosta ja enpä ole juuri muuta sen jälkeen kuunnellutkaan. Aivan loistavaa kamaa sisältääpi se ja sopii tosi hyvin tähän vuodenaikaan. Tulee kuunnellessa sellainen kivan kesäinen festarifiilis. Lainasin nyt myös sen kakkoslevyn (nimeä en muista), mutta en siihen ole pahemmin ehtinyt perehtyä - tosin mainioltahan sekin vaikutti puolihuolimattomalla kertakuulemalla ainakin.

Kaikenkaikkiaan mainio bändi ja olisi kiva livenäkin nähdä.

EDIT: Tuon masterthatin mainitseman myspace-sivun lisäksi musiikkia pystyy kuuntelemaan myös täältä: http://www.manboy.org/?page=media (löytyy myös vanhempia kappaleita).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)