Leppis 08.06.2003 14:30:29 | |
---|
Kyllähän punkkia ja punkrockia kuuntelee mielellään. Etenkin No Shame kolahtaa minulle. Niiden live keikoissa on fiilistä :) *onhan se ihan söpö mutta se kusee kädelle* |
Kjukka 11.06.2003 12:47:16 | |
---|
Kaipa se musiikki mitä kuuntelen ja soitan jonkinnäköseks punkiks lasketaan. -juki |
Bonham 11.06.2003 12:50:12 | |
---|
Kyllähän punkkia ja punkrockia kuuntelee mielellään. Etenkin No Shame kolahtaa minulle. Niiden live keikoissa on fiilistä :) No Shame on hieno orkesteri ja melko pitkän matkan ukot on jo tehneet valitsemallaan tiellä. Hatunnosto heille! Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan) |
da_Punk 18.06.2003 16:51:23 | |
---|
niinkuin sanotaan punk is dead but, punks not dead.........tai jotain . . Jokainen meistä on alasti, vaatteidensa alla |
Aegis 18.06.2003 17:11:51 | |
---|
Misfits ja Sex Pistols jyrää. -"Osaatko soittaa Stairway to heavenin?"
-"En, enkä muitakaan Metallican biisejä." |
tuomo 19.06.2003 09:29:05 | |
---|
Punk oli aikansa nu-metallia. Parinkymmenen vuoden päästä näkyy säälittäviä vanhoja pipopäitä jotka todistelee kaikille et nu-metal elää. Höpöhöpö ... Ohan noita kunnon vanhoja punk-bändejä vieläkin hengissä kasapäin tekemässä uskomattoman kovia levyjä. Kuuntelusuositteluni on ehdottomasti The Exploited - Fuck The System. En menisi sotkemaan näitä GreenDay/NoFX orkkia tarkoittamaani punk-osastoon, näen ne muotivirtausbändeinä eikä monikaan niiden biiseistä ehkä kestä ajan hammasta. Jokunen kappale voi kyllä jäädä elämään, kyllähän niitä toimiviakin juttuja esim. noilla oli/on. Saas nähdä miten Limp Bizkit, Crazy Town, Linkin Park, Korn jne. pitää pintaansa 20 v:n päästä. Voihan olla että yllätymme kovastikin, mutta epäilen suosion kantavuutta. T. |
DoThePop 22.06.2003 18:18:06 | |
---|
Kyllähän tuota punk musaa tulee edelleen kuunneltua säännöllisesti.Esimerkiksi Damned.Mc5,Adverts,Misfits ja Ramones pyörii säännöllisesti vinyylisoittimessa.Eikä siinä mitään nostalgoimista ole,kyl ne edelleen kuulostaa tuoreilta jutuilta...ainakin mun korvissa. Aikoinaan joskus vuonna kivi ja nuija luki tuolla Koivukylän aseman seinässä-Punk´s not dead!No olihan joku irvileuka saanut idean ja spreijannut siihen alle että-But they smells funny... |
Härski 22.06.2003 20:41:18 | |
---|
Bizkit, Crazy Town, Linkin Park, Korn jne. pitää pintaansa 20 v:n päästä. Voihan olla että yllätymme kovastikin, mutta epäilen suosion kantavuutta. Uskaltaisin sanoa, että jo 5 vuoden kuluttua noista bändeistä ei kukaan muista mitään. |
Kossu 25.06.2003 10:15:00 | |
---|
Mä kuuntelen Kätyreitä. Ja diggailen. Onko se sitten punkkia, en tiedä. jee..... ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
Mr.Freeze 25.06.2003 14:32:20 | |
---|
En menisi sotkemaan näitä GreenDay/NoFX orkkia tarkoittamaani punk-osastoon, näen ne muotivirtausbändeinä eikä monikaan niiden biiseistä ehkä kestä ajan hammasta. Jokunen kappale voi kyllä jäädä elämään, kyllähän niitä toimiviakin juttuja esim. noilla oli/on. Niin eihän tuo Nofx ole kestänyt ajan ham,masta kuin noin 20 vuotta... ...my bass up your ass |
waukku 25.06.2003 22:10:41 | |
---|
ehdin jo huolestua että eikö kukaan mainitse misfitsiä... ihanaa leijonat ihanaa! |
Anarkiapurilainen 25.06.2003 23:21:01 | |
---|
Niin eihän tuo Nofx ole kestänyt ajan ham,masta kuin noin 20 vuotta... Eikä Green Daykaan ihan junnubändi ole, kuitenkin 1987 eka 7" ilmestynyt. Muotipunk? Älä viitsi. "Free your mind and your ass will follow" |
Freddie Mercury 26.06.2003 11:55:53 | |
---|
No...en oo ikinä punkia kuunnellu mut sitä mitä mä olen kuullut niin en usko että se nyt ihan viimevuosisadalle kuuluu et kyllä sitä nyt vielä kuuntelee ku löytää oikeet paikat mut levyjä en oo pitkään aikaan nähny levykaupassa siis ihan hyvää musaa se varmaan on mut taidan pysyy tuolla rockin ja hevin puolella. |
Bonham 26.06.2003 11:58:57 | |
---|
No...en oo ikinä punkia kuunnellu mut sitä mitä mä olen kuullut niin en usko että se nyt ihan viimevuosisadalle kuuluu et kyllä sitä nyt vielä kuuntelee ku löytää oikeet paikat mut levyjä en oo pitkään aikaan nähny levykaupassa siis ihan hyvää musaa se varmaan on mut taidan pysyy tuolla rockin ja hevin puolella. Hieman pilkkuja ja pisteitä, kiitos. Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
tuomo 26.06.2003 14:41:56 | |
---|
Eikä Green Daykaan ihan junnubändi ole, kuitenkin 1987 eka 7" ilmestynyt. Muotipunk? Älä viitsi. nii ... '87. Vertaa esim. Black Flaggiin Ramonesiin, Misfitsiin ja Stoogesiin. T. |
Anarkiapurilainen 26.06.2003 15:00:40 | |
---|
nii ... '87. Vertaa esim. Black Flaggiin Ramonesiin, Misfitsiin ja Stoogesiin. T. Montakohan vuotta Misfitskään kerkesi Glennin kanssa soitella? Black Flag ei ollut koossa kymmentäkään vuotta, että en tajua pointtiasi. Musiikin laatu ei ole mitenkään suhteessa siihen, miten vanhaa se on, tai kuinka pitkään sen tehnyt ryhmä on ollut/oli yhdessä. "Free your mind and your ass will follow" |
Blenderhead 26.06.2003 18:16:09 | |
---|
Montakohan vuotta Misfitskään kerkesi Glennin kanssa soitella? Black Flag ei ollut koossa kymmentäkään vuotta, että en tajua pointtiasi. Musiikin laatu ei ole mitenkään suhteessa siihen, miten vanhaa se on, tai kuinka pitkään sen tehnyt ryhmä on ollut/oli yhdessä. Jep. En oikein mitään järkevää sanottavaa tai selitettävää tähän keksi, mutta samaa mieltä olen silti. On muuten helvetin hyvästä levystä tuo Avataris. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
chico_miguel 26.06.2003 21:11:39 | |
---|
On muuten helvetin hyvästä levystä tuo Avataris. Joo ja se toinen samantyylisen nimen omaava levy on myös helvetin hyvä. ;) "Eres tú cabron hijo de puta" |
Anarkiapurilainen 26.06.2003 21:57:39 | |
---|
On muuten helvetin hyvästä levystä tuo Avataris. Kiitti vaan, käytin pari tuntia etsiessäni hyviä valmiiksi skannattuja levynkansia netistä joista saisin uuden avatarin napattua. Ja tuoltahan niitä löytyikin: http://www.punkunited.terriblesin.com/alphabet.php (Ja viestin liittyminen aiheeseen jälleen aika marginaalista..) "Free your mind and your ass will follow" |
tuomo 27.06.2003 08:20:26 | |
---|
Montakohan vuotta Misfitskään kerkesi Glennin kanssa soitella? Black Flag ei ollut koossa kymmentäkään vuotta, että en tajua pointtiasi. Musiikin laatu ei ole mitenkään suhteessa siihen, miten vanhaa se on, tai kuinka pitkään sen tehnyt ryhmä on ollut/oli yhdessä. Oisko Gleni ollu mukana tommoset 5 - 6 vuotta Misfits central tietää varmaankin tarkemmin(ja kyllä Misfits tekee vieläkin mulle uppoavaa musiikkia, helvetti Descending Angel, millovaan) Sen postaukseni idea olisi selvinny jos oisit lukenu mun edellisen postin kokonaisuudessaan. Selvitän hieman käsitystäni esilletuomastasi ikä/laatu jutusta ... mielestäni kappaleen (ei musiikin yleensä) laatu on hyvinkin verrannollinen teoksen kestävyyteen ja henkilökohtaisen (ei yleisen) mielenkiinnonsäilymittämiskykyyn erilaisten muotivirtausten vaihtuessa. Esim:(IMO) vuonna '94 tulleista "hiteistä" Danzigin "Brand New God" toimii helvetisti vieläkin mutta Stiltskinin "Inside" ei pahemmin enään soi. Väitätkö tosissaan kappaletta arvostellessasi et toimi itse noin? Kukaan ei kuitenkaan väitä, että tuo on ainoa oikea tapa arvostella musiikkia, mutta kyllä se tuo hieman lisää väriä siihenkin hommaan. "I might be from a country mama, but I ain't no fool" :) T. |