Zarmo 04.06.2003 12:14:17 | |
---|
Soittiko nuo samat kaverit brittipoppia silloin kun se oli in? Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa. |
SURf 04.06.2003 12:20:36 | |
---|
Onko nyt näin että jos bändi soittaa musiikkia joka on tällä hetkellä suosittua niin se on paha asia? Mikäs siinä, eilen taisin ekan kerran kuunnella täällä läpistyn biisin läpi. Aika neutraali, vähän tylsän puoleinen mutta taisi jalka vähän vipattaa. Insinööri kaatui heinikkoon |
ganesha 04.06.2003 15:49:32 | |
---|
teksti toimii. biisinä ihan ok. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
S.C. 05.06.2003 09:20:26 | |
---|
Voi hyvät tytöt ja pojat sentään, minkälaisen akustisen keikan heittivät eilen Juttutuvassa!!! Tuntu kun ois ollu MTV:n Unpluggedissa, olin aivan täysin myyty ja niin tuntu olevan myös muutkin, eikä syyttä. Ihan törkeen hyviä biisejä, mahtavaa, kiitos! (Perhana, tässähän alkaa ihan kunnolla faniutua) |
vaiktutus 06.06.2003 13:11:32 | |
---|
Hassua sinällään, minä en yhdistänyt kappaletta todellakaan mihinkään nu-metalliin. Kuulin äsken taas radiosta tämän voisiko olla tänään se päivä-biisin, enkä kyllä minäkään osaa löytää siitä nu-metallia. Saattaa tosin johtua siitä, että 51 koodia laulaa suomen kielellä. No mutta tuosta biisistä en voi sanoa kovasti pitäväni, vaikka se jääkin herkästi soimaan päässäni, ehkä juuri sen takia en kovasti pidä. Ei kuitenkaan huono. Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät... |
Osmo 07.06.2003 17:53:57 | |
---|
Noh... En ole vähään aikaan kirjoitellut tänne mitään, johtuen erinäisistä syistä, mutta nyt oli pakko. Ihmiset tuntuvat olevan erittäin ennakkoluuloisia ja kapeakatseisia. Heti tuomitsemassa kun joku yrittää vähän erilaista tavaraa tunkea tuutista. En nyt sano että tämä olisi mitään maailmaa mullistavaa, mutta piskuisessa Suomenmaassamme tämä on jo vähän uudempi juttu, toisin kuin tuolla Ameriikan puolella. Itse ihan pidin biisistä, juuri sen "slaavilaisen" kertosäkeen takia. Mieleen tuli ehkä vähän Lost Prophets, mutta suomeksi väännettynä... Aion jatkossakin pitää silmäni/korvani auki tämän bändin osalta ja annan heille mahdollisuuden näyttää kyntensä. Vaikka onhan se 51 Koodia aika korni nimi. Toivottavasti tästä kirjoituksesta ei kukaan ottanut itseensä... Pahoittelen jos näin kävi. |
Huevos 09.06.2003 13:06:33 | |
---|
Tuntu kun ois ollu MTV:n Unpluggedissa Heti tuomitsemassa kun joku yrittää vähän erilaista tavaraa tunkea tuutista mulle tosta bändistä tulee lähinnä mieleen shakira. |
daof 09.06.2003 21:57:23 | |
---|
Parasta bändissä sen kotikaupunki |
Jabbe 09.06.2003 22:22:57 (muokattu 09.06.2003 22:23:18) | |
---|
Parasta bändissä sen kotikaupunki JEP! Ehdottomasti. EDIT: Mikäs mies se sinä muuten olet? Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |