parinc. 10.01.2006 16:09:28 | |
---|
jotenkin vaan kaikki bändit joita joku Rumba lehti hypettää kuullostaa jollaintapaa tekotaiteelliselta, että nyt yritetään vaan olla omaperäisiä sen takia, että kriitikot diggaa siitä. Nyt menee vähän ohi, Kashmir ei ole koskaan varsinaisesta Rumba-hehkutuksesta nauttinut (okei, 4 tähteä Zitilitesille aikoinaan, mutta eipä tuo 4 tähteä mitään armotonta polvistelua ole, aika uber-tavallinen arvo). Uusin levy sai muistaakseni 2 tähteä..? Ei niissä soundeissa mun makuun ole mitään vikaa. Päinvastoin. Todellisia helmibiisejä ei kieltämättä hirveän montaa ole, mutta kyllä niitäkin ainakin Zitilitesilta löytyy muutamia. No Balance Palace taas meni ainakin testikuuntelun perusteella ilman muistijälkiä ohi. |
etnopoju 11.01.2006 11:26:03 | |
---|
Tää on tätä "vedetään huonoilla soundeilla niin kuullostetaan omaperäisiltä" rokkia, ihan jees. Ei kyllä löydy yhtään kunnon Hitti kertsiä mikä jäisi päähän kunnolla, mutta olen kuullut paskempiakin bändejä ihan niinkuin "hitti" kertsien puute olisi jotenkin huono asia... Eli siis Kashmirlla on mun mielestä paskat soundit ja yrittää väkisin olla niin "erilainen", että siinä hosuessaan unohtaa sen, että biisien pitäisi olla tarttuvia. "pitäisi olla"? kenen mielestä? sun? jos ei kiinnosta hittikertsit niin ei kiinnosta. |
parinc. 27.01.2006 15:00:50 | |
---|
|
JanneeBDB 27.01.2006 16:53:58 | |
---|
Kashmir 5.3. Tavastialla, mikäs sen mukavampaa! http://www.kashmir.dk/tour/current/ Tuo on jotain niin mahtavaa! Minä olen aivan varmasti paikalla, onhan tuota jo tullut odotettuakin kauan. Aikomus oli jossain vaiheessa jo lähteä Köpikseen keikalle, mutta onneksi tulivat lähemmäs :) "jos kaikki tuntevat minut kokonaan, niin tulen muuttumaan" |
Antti90 29.01.2006 15:46:59 | |
---|
Kashmir 5.3. Tavastialla, mikäs sen mukavampaa! http://www.kashmir.dk/tour/current/ Hienoa. Itse olen kuullut kappaleet Rocket Brothers, Surfing in the warm industry(?) ja Aftermath. Kovasti kiinnostaisi nähdä livenä, mielenkiintoinen soundi bändillä ja kaikki toimii hyvin. |
JanneeBDB 01.02.2006 17:26:51 | |
---|
Ja liput tuli varattua. Mahtavaa. Upeaa. Tulee samalla koettua tavastia, onko se oikeasti niin hieno ja maharotoon paikka, ku "kaikki" aina puhuu? "jos kaikki tuntevat minut kokonaan, niin tulen muuttumaan" |
Prowleri 02.02.2006 18:15:10 | |
---|
Tulee samalla koettua tavastia, onko se oikeasti niin hieno ja maharotoon paikka, ku "kaikki" aina puhuu? Ei. Mutta onhan se nyt ehkä Helsingin mittakaavalla.
Däigä! |
MrGuitarist 02.02.2006 18:47:36 | |
---|
Joo, keikalle ollaan menossa. Toivottavasti vetäävät hyvin :) "kicking is hard" |
Safaweb 04.03.2006 10:39:05 | |
---|
Itekin kuuntelin nuo kaksi uusimpaa levyä. Sitten yks tanskalainen kaveri kerto, että onhan niillä vanhempaa matskuakin, ja kas, se on 6,85 kertaa rokkaavampaa kuin tämä uusi. Vähän semmosta ysärifunkimpaa ;) Esim. Travelogue-levyllä on paljon hevimpää menoa, kuin näillä uudemmilla. Sut min næse, bøllemis. |
Olli.M 04.03.2006 19:00:46 (muokattu 06.03.2006 14:25:52) | |
---|
www.fabchannel.com Tuolta löytyy kashmirin kokonainen keikka. Ei ehkä ihan paras keikka heiltä uskaltaisin sanoa. Löytyy myös paljon muita kovia indie/rock/pop keikkoja. Muunmuassa Starsailoria ja British seapoweria. Kannattaa katsastaa. En päässyt paikalle. Vituttaa. Myytävänä: DOD FX25B Envelopefiltteri |
pietu 05.03.2006 10:27:37 (muokattu 05.03.2006 11:16:40) | |
---|
Jep, tänään pääsee näkee kuinka äijiltä taittuu livenä.. Siellä ei taida olla lämppäriä ku ei oo missään mainittu!? Paitsi, ny oli tavastian sivuille ilmestynyt lämppäriks Tigerbombs!! ei rokki tapa vaan se vahvistaa... |
sus 05.03.2006 14:49:13 | |
---|
OT: Kashmir on hyvä biisi. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Safaweb 05.03.2006 19:58:30 | |
---|
Kertokaapas sitten vähän keikkatunnelmista. Ois kiva kuulla ;) Sut min næse, bøllemis. |
Firon 06.03.2006 08:43:34 | |
---|
No Balance Palacelta taidettiin kuulla melkein jokainen kappale, 5-6 biisiä vanhemmilta levyiltä ja covereina joku Bowien tuntemattomampi biisi ja Hendrixin Are you Experienced? Jälkimmäisessä kappaleessa kitarasoolo hoitui luonnollisesti hampailla näppäilen, josta pisteet kotiin. Yhteensä neljä encore kappaletta, mikä on varmasti eniten mitä olen nähnyt/kuullut. Aika rauhallinen meininki oli lavalla ja yleisössä, mikä oli itseasiassa ihan mukavaa. Ainoa miinuspuoli etten nähnyt missään levyjen/paitojen myyntipistettä.. |
pietu 06.03.2006 11:17:54 | |
---|
Olin kyllä todella positiivisesti yllättynyt keikan hyvyydestä, ennen keikkaa pelkäsin että voi mennä tylsäksi. Mutta bändi selkeesti nautti tekemisestään ja minä myös! :) Harmitti itseänikin ku ei löytyny mistään paitamyyntiä :( ei rokki tapa vaan se vahvistaa... |
JanneeBDB 07.03.2006 18:16:58 | |
---|
Keikka oli kyllä varsin mahtava. Ihan "pilvessä" olin koko keikan ajan. Mitään muuta negatiivista sanottavaa ei ole, kuin että soittivat liikaa biisejä uudelta levyltä. The Good Life- levyltä ei tullut yhtään biisiä muistaakseni. Ja pari omaa suosikkia jäi Zitilites-lätyltäki kuulematta. Eipä se keikkafiilistä silti laskenut, upea keikka. Kashmir provinssiin! "talvi, nielaise meidät - kesä, sokaise heidät" |
parinc. 07.03.2006 20:55:32 | |
---|
yllättävän nihkeä biisilista, aloituskaksikko toi sunnuntaitunnelmia, mutta ihan hieno veto kaikenkaikkiaan. Bowiebiisi oli The Memory of a Free Festival, eli ei nyt ihan tuntemattomampaa matskua jos ei mikään megahittikään. Ja muuten meikäläisen listalla ehkä illan parhaiten toiminut veto. |
Safaweb 18.11.2006 21:07:23 | |
---|
Sedät on tulossa taas Suomeen tässä kuussa. http://www.kashmir.dk . Itse käyn katsastamassa tuon Tampereen keikan. Onko muitakin tulossa? |
Safaweb 30.11.2006 16:30:37 | |
---|
No niin, se on ohi. Suhteellisen tiivis tunnelma ja sedätkin olivat hyvällä tuulella, vaikka hieman väsyneitä viimeisen keikan ollessa kyseessä. Jäin kaipaamaan biisejä vanhemmilta levyiltä ja muutenkin keikka tuntui loppuvan liian nopeasti. Kuvia otin muutaman http://www.flickr.com/photos/safahovinen/ |
konnamatti 30.12.2006 10:12:49 (muokattu 30.12.2006 10:13:15) | |
---|
No niin, se on ohi. Suhteellisen tiivis tunnelma ja sedätkin olivat hyvällä tuulella, vaikka hieman väsyneitä viimeisen keikan ollessa kyseessä. Jäin kaipaamaan biisejä vanhemmilta levyiltä ja muutenkin keikka tuntui loppuvan liian nopeasti. Kuvia otin muutaman http://www.flickr.com/photos/safahovinen/ Oho, valokuvaajan vikaa. Hienoja kuvia. Jotenkin oottelin semmosia Nokialla otettuja.. Tilasin vasta cdon.comista tuon Rocket Brothers -dokumetin ja tulihan se sieltä. Makso huimat ~6e ja kaupanpäälle tuli english-tekstit. Aattelin vaan kun muutama taisi voivotella että jäi väliin tuo doku. Viimeisin levy aika jännä. En tykännyt yhtään ja nyt se sitten vaan jotenkin aukes ja sehän on loistava. En tosin ole ikinä välittänyt mistään ambience-instrumental-kipaleista vai mitä nuo nyt on, esim. "Diana Ross". http://www.youtube.com/watch?v=v6ibhpllLIQaika nättiä. Eipä muuta. Nyt The Good Life soimaan ja Kasper-partaa kasvattamaan. [19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu |