Hanuri Soolo 29.04.2003 15:51:04 | |
---|
Rasmus on ehkä yksi Suomen energisimmistä orkestereista. Tajuaisivatpa vielä sen itsekin ja vähentäisivät vähän noiden kaikkein rauhallisempien biisien säveltämistä mitä löytyy uudelta levyltä hieman liikaakin. Mutta onhan siellä onneksi niitä energisiäkin ralleja, joita on varsin mukava kuunnella. Ikinä en oo oikein Liquidista tykännyt. |
D-Kay 29.04.2003 15:56:25 | |
---|
On tässä viimeaikoina ollut pakko myöntää, että kyllä toi uus Rasmus toimii oikein hyvä. Varsinkin se uusin sinkku In my Life, muistaakseni. Mielestäni siinä sekoittuu hienosti amerikkalaiset ja brittiläiset pop/rock-vaikutteet. "you'll be a lover in my bed
and a gun to my head"
-Billy Corgan |
JeeVes 29.04.2003 21:28:20 | |
---|
Eero oli ennen släppikone. Totta! Innostuin tämän topicin ansiosta kuuntelemaan näitä vanhoja Rasmuksen RockFunk (vai mitä ne on??) biisejä...ja kyllähän toi Eero släppää kuin kirahvi. Kapula kädessä aina kello 12.00 |
Nimismies 03.05.2003 15:52:27 | |
---|
Uusi biisi In my life on aika vetävä biisi. "Takatukkainen ulosottomies harrasti villiä seksiä pesupaljun kanssa."- K.Herttua |
Notefix 03.05.2003 15:56:09 | |
---|
Ne hittibiisit joista olen radiossa kuullut, ovat oikein hyviä. Pidän. Toivottavasti breikkaa vähän isommastikin. |
Fortune 04.05.2003 17:36:03 | |
---|
Uusi biisi In my life on aika vetävä biisi. Se rumpujen sisääntulo toimii kuin hevonen metsäpolulla. Hieno, hieno, hieno! |
RockFanatic 13.07.2015 19:46:42 | |
---|
Anteeksi, että kirjoitan sellaisen viestin perään, joka on julkaistu ollessani kolmevuotias, mutta tässäpä teille YouTuben ihmeellisestä maailmasta "uusi" video Rasseilta. Tällaisen pätkän olemassaolosta en ole aiemmin ollut lainkaan tietoinen, vaikka olenkin diggaillut ko. orkkaa - uskokaa tai älkää - jokseenkin tarkalleen vuodesta 2003 alkaen. Huh huh, näin sitä löytää vanhempikin fani uutta viihdykettä diggailunsa kohteeseen liittyen: https://youtu.be/n0KPahkwntM PS. Olen kyllä tietoinen siitä, että m.netissä on olemassa myös toinen (ja uudempi) ketju tähän bändiin liittyen, mutta eikös tätä eläkeikäistäkin voitaisi ruveta taas herättelemään satavuotisesta unestaan, vaikkapa "vanhojen aikojen" Rasmusta käsittelevän keskustelun merkeissä? |
HaloOfFlies 13.07.2015 19:54:35 (muokattu 13.07.2015 20:06:41) | |
---|
Peep, Playboys ja Hell-Of.A-Tester edustavat minulle sitä ainoaa oikeaa Rasmusta. Into menetteli vielä. In The Shadows oli jo hirveää paskaa ja sen jälkeiseen materiaaliin en ole koskenut kepilläkään. Ensimmäinen livekeikkani oli nimenomaan Rasmuksen alkuperäinen ja paras kokoonpano Raahen työväentalolla 1996. Rumpalinvaihdoksen jälkeen bändi menetti jotain hyvin oleellista. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Stradlin 13.07.2015 20:17:00 | |
---|
HaloOfFlies: Ensimmäinen livekeikkani oli nimenomaan Rasmuksen alkuperäinen ja paras kokoonpano Raahen työväentalolla 1996. Minullekin Rasmuksen keikka oli ensimmäisiä tai ehkä jopa ensimmäinen livekeikka. Vuosi taisi olla '97, olivat Espoon Tapiolassa jossain markkinoilla soittamassa. Oli se kyllä siihen aikaan ihan viihdyttävä bändi. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Gritsen 13.07.2015 20:50:27 (muokattu 13.07.2015 20:57:44) | |
---|
RockFanatic: Anteeksi, että kirjoitan sellaisen viestin perään, joka on julkaistu ollessani kolmevuotias Luulin kirjoitusasusi ja nimimerkkisi perusteella, että olet 46-vuotias bluesjäärä! Mutta eipä siinä, vaikutat kuitenkin täyspäisimmältä kirjottelijalta makuuni näillä palstoilla. Ja ketjuun liittyen: 12 vuoden jälkeenkin voin todeta, että In The Shadows omaa originaaleimman, tykeimmän ja funkeimman suomalaisen bändin soittaman riffin kautta aikain. |
RockFanatic 14.07.2015 11:22:42 | |
---|
Olen syntynyt 8.12.1999, eli olen 15-vuotias. |
HaloOfFlies 01.04.2016 20:08:42 (muokattu 01.04.2016 20:14:15) | |
---|
Elävästä Arkistosta löytyy pätkä Rasmuksen alkuajoilta. Olihan tuo bändi silloin alussa aivan mielettömän kova. Ja nimenomaan tuo alkuperäinen kokoonpano on edelleen yksi Suomen kaikkien aikojen kovimmista. Nyky-Rasmukseen en ota kantaa, kun lopetin bändin kuuntelemisen Dead Lettersin aikoihin. http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/1 … va-rasmus-haaveili-stadionkeikoistaOut on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Kimmo72 22.07.2016 23:51:43 (muokattu 23.07.2016 10:55:07) | |
---|
Onpas tästä orkesterista lyhyt ketju, kuitenkin melko suosittu ympäri maailman on/on ollut? No eniveis.. En tiennyt että näiden tsibaleesta October & April oli alunperin versio Lena Katinan kanssa. Sitten kuitenkin se "tunnetumpi" versio on Anette Olzonin kanssa. Mielestäni tuo Katinan verio on parempi, jotenkin "aidompi". Ehkä ne sitten deletoi tuon originaalin ja laitoivat levitykseen tuon Olzonin version koska Nightwish. Katina https://www.youtube.com/watch?v=zXqWoZk8994 Olzon https://youtu.be/fygBE8dNawU E: linkki korjattu Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
RockFanatic 23.07.2016 09:12:36 | |
---|
Kimmo72: Onpas tästä orkesterista lyhyt ketju, kuitenkin melko suosittu ympäri maailman on/on ollut? No eniveis.. En tiennyt että näiden tsibaleesta October & April oli alunperin versio Lena Katinan kanssa. Sitten kuitenkin se "tunnetumpi" versio on Anette Olzonin kanssa. Mielestäni tuo Katinan verio on parempi, jotenkin "aidompi". Ehkä ne sitten deletoi tuon originaalin ja laitoivat levitykseen tuon Olzonin version koska Nightwish. Katina https://www.youtube.com/watch?v=zXqWoZk8994 Olzon https://www.youtube.com/watch?v=zXqWoZk8994 Kimmo72, postasit vahingossa saman linkin kahteen kertaan. Tässä Olzonin versio: https://youtu.be/fygBE8dNawU |
Kimmo72 23.07.2016 10:54:45 | |
---|
RockFanatic: Kimmo72, postasit vahingossa saman linkin kahteen kertaan. Tässä Olzonin versio: https://youtu.be/fygBE8dNawU Oho! Alkoholilla oli osuutta asiaan :) Kiitän korjauksesta. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Epämuusikko 23.07.2016 11:38:36 (muokattu 23.07.2016 15:17:00) | |
---|
Into-levyä oon kuunnellu paljon, se jotenkin kolahti. ne vanhemmat lukiofunkit ei oikein lähteny ja nykymatskustaan oon pihalla (tai ne biisit mitä oon kuunnellu on jotenkin karikatyyrinomaisia ? :D ). Menestystähän heillä on suomen mittakaavassa piisannut ja blaa blaa, mutta mitä mieltä jengi on L. Ylösen laulamisesta? Äkkiseltään tarkasteltuna siinä ei ole mitään vikaa, mutta joku joko laulamis- tai lausumistekninen vivahde siinä on mikä kutsuu mukanaan jonkinlaista epäselvyyttä. Onko paikalla laulajia tai ketään jolle olisi tullut sama fiilis? (Ghostbustersin "I ain't afraid of no ghosts" ainakin kuulosti Ylösen toimesta enemmän Starvin Marvinilta kuin Ray Parker Jr:ltä) (lyriikoita sen koommin kommentoimatta, tulee heti mieleen tusina biisiä kys. bändiltä jotka itse olisin pistänyt vaihtopenkille mutta eipä se ole menestystä estänyt heh heh) "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
HaloOfFlies 23.07.2016 11:46:03 (muokattu 23.07.2016 11:56:19) | |
---|
Epämuusikko: Into-levyä oon kuunnellu paljon, se jotenkin kolahti. ne vanhemmat lukiofunkit ei oikein lähteny ja nykymatskustaan oon pihalla (tai ne biisit mitä oon kuunnellu on jotenkin karikatyyrinomaisia ? :D ). Menestystähän heillä on suomen mittakaavassa piisannut ja blaa blaa, mutta mitä mieltä jengi on L. Ylösen laulamisesta? Äkkiseltään tarkasteltuna siinä ei ole mitään vikaa, mutta joku joko laulamis- tai lausumistekninen vivahde siinä on mikä kutsuu mukanaan jonkinlaista epäselvyyttä. Onko paikalla laulajia tai ketään jolle olisi tullut sama fiilis? ( Ghostbustersin "I ain't afraid of no ghosts" ainakin kuulosti Ylösen toimesta enemmän Starvin Marvinilta kuin Ray Parker Jr:ltä) (lyriikoita sen koommin kommentoimatta, tulee heti mieleen tusina biisiä kys. bändiltä jotka itse olisin pistänyt vaihtopenkille mutta eipä se ole menestystä estänyt heh heh) Saisivat kyllä palata siihen 90-luvun funk-meininkiin. Se oli sitä ainoaa oikeaa Rasmusta. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Gritsen 24.07.2016 20:48:41 | |
---|
HaloOfFlies: Saisivat kyllä palata siihen 90-luvun funk-meininkiin. Se oli sitä ainoaa oikeaa Rasmusta. Konsan kevätbändikatselmuksista löytynee varmasti hyvin samanlaista soittoa. Peep on mielestäni kyllä aivan kuuntelukelvoton, vaikka usein amatöörimäinen ja särmikäs musiikki on sydäntäni lähellä. Playboysin voisin vaikka pistää nyt heti soimaan tosin. |
aivokuolio 25.07.2016 09:27:45 | |
---|
|
masterhat 25.07.2016 23:48:35 | |
---|
Ei perkele, living in a world without you, on kyllä saatanan hieno biisi, vaikkei muuten oikein tipahdakaan the rasmus |