Aihe: Teidän mielipiteenne?
1 2
mikko1
21.04.2003 18:55:28

On se niin coolia, kun on lauta ja merkkikuteet.

merkkikuteet? Saatanan ääliö!
hyvä minä.
jenni.rotten
21.04.2003 20:19:42
jaahas.
Skeitatkaa saatana ihan rauhassa vaan, eipä paljoo mun maailma tai näkökulma järky.
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
jenni.rotten
21.04.2003 20:28:44

Sinä saatanan idiootti natsiyleistäjäpaska oot taas täällä näitä viisauksias laukomassa.

Aina ja lähes iänkaikkisesti. Ja kaikkien suureksi pettymykseksi.

Onhan niitä idiootteja "skeitataan nyt ku se on in" tyyppejä..

Tätä ryhmää juuri tarkoitin, perkele.

... toki olemassa mutta näköjään (ikävä kyllä) sinun kaltaisia 14 vuotiaita...

huomattavissa jonkinlaista ikärasismia? Ovatko nuoret (vaikka 14-vuotiaat) jokseenkin huonompia ihmisiä kuin vuoden-pari vanhemmat? Siinä Elämän Suuria Kysymyksiä.

..."oon tozi aattellinen punk" teinejäkin jotka on enemmän pihalla asioista ku lumiukko.

Onhan niitäkin (tekisi mieli sanoo tähänkin jotain enemmän tai vähemmän tyhmää, mutta nyt eikä tuskin tulevaisuudessakaan saada multa sellaista kuulla... ette ikinä) buahahahaa

En jaksa enempää edes kommentoida aihetta mutta sinä oot kyllä kaiken idiotismin huippu

Otan kyllä kohteliaisuutena :)

ja toivottavasti kohdataan joskus oikeassa elämässä...

Niinpä. Mulla on tuolla kitaravahvistimen takana käymässä 5 litraa kiljua. Mites olisi heti tulevana perjantaina, lähdetkös ulos? *reps*
Nimismies
21.04.2003 21:17:08
Eiköhän se kumminkin ole jokaisen oma asia mitä musiikkia kuuntelee ja mitä harrastaa. Jos sellaisesta pitää joku threadi vääntää että vituttaa kun skeittarit kuuntelee räppiä niin voi herran jestas.
"Löyhkä on osa tämän päivän yhteiskuntaa. Löyhkä tulee kainaloista." - K.Herttua
mikko1
22.04.2003 08:18:27
Eiköhän se kumminkin ole jokaisen oma asia mitä musiikkia kuuntelee ja mitä harrastaa. Jos sellaisesta pitää joku threadi vääntää että vituttaa kun skeittarit kuuntelee räppiä niin voi herran jestas.

ja kun ei suurin osa edes kuuntele
hyvä minä.
AoA
22.04.2003 08:58:46
Skeittaamiseen sopii parhaiten luiden katkeamisesta tuleva ääni ja rääkäisy kun munat osuvat tankoon. Siinä minun positiivinen käsitys näistä hyväkäytöksisistä veijareista. Tosin tämän kuvan saa Nastolassa, enpä tiedä muusta suomesta.

kusipäitä löytyy, ja silloin tulee helposti yleistettyä, ikävä kyllä tuo on joiltakin osin totta mutta kaikkiin skeittauksen harrastajiin tuo ei pidä paikkaansa.
Full Volume or Double Volume
routa
22.04.2003 10:50:02
mä oon skeitannu jo 6v ja snoukannu 9v et kyl mä ainakin teen sitä iha sydämmestä ja en vois kuvitella et mä joskus lopettaisin kumpaakaa!"!"!
punks not dead yeah!!!
routa
22.04.2003 10:55:07
kyllä se o aika ikäsortoo et väitetään et 14-15 vuotiaat eivät tietäisi mikä on punk kyllähän se tiedetään mitä se on mutta sitä heidän tosi punkkarien elämän tapaa eivain pidetä niin hianona enää että siitä oltaisiin kiinostuneita
ja sitä paitsi onhan tietysti niinkin että joku 14vuotias ajattelee ja toimii niinkuin pahaiset punkkarit silloiin aikoinaan muttta on ttietysti muistettava että se ei kukaan joka kulkee kaupungilla hakis korvassa ja hokee olen punk ole punk mutta poikkeuksiakin löytyy.....
punks not dead yeah!!!
mikko1
23.04.2003 08:54:48
ja minusta näyttää siltä että nuo skeittaaja punkkarit vetää ne muotihazit sieltä amerikanpunkista että sais kyllä tuo jenny olla pikkuhiljaa hiljaa. piste.aamen. menen nukkumaan.
hyvä minä.
jenni.rotten
23.04.2003 20:48:42
Eiköhän se kumminkin ole jokaisen oma asia mitä musiikkia kuuntelee ja mitä harrastaa.

No niin luulisi asian olevankin. Harmi vaan, että täälläpäin Suomee sä et voi harrastaa esim. lumilautailuu ja näyttää samaanaikaan punkkarilta.

Jos sellaisesta pitää joku threadi vääntää että vituttaa kun skeittarit kuuntelee räppiä niin voi herran jestas.

Mä en ainakaan ole moisesta valittanut.
jenni.rotten
23.04.2003 20:55:03
kyllä se o aika ikäsortoo et väitetään et 14-15 vuotiaat eivät tietäisi mikä on punk...

No niinhän nää väittää. Mä uskon, ettei kovin moni asiaan perehtynyt kylläkään kamalan hyvin tiedä. Punkkarithan ovat sellaisia itsestään mökää pitäviä, kännääviä, työttömiä, syrjäytyneitä, rumia, huonokäytöksisiä ja vieläpä kriminaaleja. Nehän on vielä niin hiton pelootaviakin, eikö? :D Näin olen kuullu puhuttavan. Mutta ei kyllä kamalasti mua häiritse, mitä nyt välillä ottaa nuppiin tuo ihmisten ennakkoluuloisuus...

... kyllähän se tiedetään mitä se on mutta sitä heidän tosi punkkarien elämän tapaa eivain pidetä niin hianona enää että siitä oltaisiin kiinostuneita

Mä taas oon kuullu ihan toista, että "haluttais tietää mitä ne punkkarit nyt muka niin on olevinaan, miten ne oikein elää elämäänsä". Mä oon ihan tosi kuullu tällastakin juttua... mutta eipä ole tuokaan mitenkään olennaista...

...ja sitä paitsi onhan tietysti niinkin että joku 14vuotias ajattelee ja toimii niinkuin pahaiset punkkarit silloiin aikoinaan

No eiköhän ne toimi lähes samalla tavalla nytkin, niitä on vain "vähän" vähemmän. Mutta punkkulttuuri tunnetaan sitäkin paremmin (tai ainakin luullaan tuntevansa)...

... muttta on ttietysti muistettava että se ei kukaan joka kulkee kaupungilla hakis korvassa ja hokee olen punk ole punk mutta poikkeuksiakin löytyy.....

Tähänhän ollaan koko ajan tähdätty, ja nyt joku osasi tiivistää tämän kokonaisuuden :)
wil-le
24.04.2003 08:18:57

Noissa skeittileffoissa on ainakin aika monipuolinen musiikki tarjonta. Mut mun mielestä niissä on eniten kuitenki ns. "pop-punkia" ja skeittipunkkia. Välillä tulee jotain räpäytystä ja muuta. Ja oon noita leffoja aika paljon kattonu ja skeitannutki jo viitisen vuotta.

Mä ainakin kuuntelen mieluiten skeitatessa Finch:iä, Fenix Tx:ää, Blink 182, Box Car Racer yms.
"take the fun, load the gun, incorrect, cause and effect" - Snot, James Lynn Strait (8/7/68 - 12/11/98)
tollo
24.04.2003 10:01:31

Lukekaapas skeittilehti Numeron levyarvosteluja. Eipä löydy mitään teinimusaa sieltä....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)