Errorist 05.01.2004 20:14:21 | |
---|
Rancidilla ja Operation ivyllä on hyviä. Myös tällasia suosittelen: NOFX (joitain ska-biisejä) Dance Hall Crashers Less Than Jake Mad Caddies Millencolin (vanhempi tuotanto) Kannattaa vielä tarkistaa tämä kakka ulos: Ska Sucks (levy) you are a hippie
you smell like skunk
i'm your arch-enemy
a middle class streetpunk
-nofx |
novo 06.01.2004 17:16:41 | |
---|
ihan tolleen että sublime, goon ja osittain monica's lips ajaa hyvinkin tämän alan. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Blenderhead 07.01.2004 18:20:36 | |
---|
Kyllä tuossa tuli paljon kaikkea muuta kuin Skata. Toisaalta mikäpä minä olen sanomaan mikä on Skata tai Ska-punkia. Kuitenkin. Suosittelen Ska-P:tä erityisesti. Paljon tuossa mainittiin, mitä olisin voinut sanoa. Pietasters on loistava. ei nyt tule mieleen. Ja onhan noita. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
mr_b 08.01.2004 13:41:45 | |
---|
Ska! Kaikilla ystävilläni on hevimenneisyys, minulla on skamenneisyys. Ihan katsomatta onko listailtu: Vanhaa: Desmond Dekker Laurel Aitken Skatalites (keikkailee vielä, hauska vanhuspoppoo) 80-lukua: Madness (ekat levyt) Specials (suosikkini!) Bad Manners (skan Popeda) The Beat The Bodysnatchers Uutta/uudehkoa: No Sports Bim Skala Bim Blaster Master Liberator (aivan tappo livenä) Prkle, muisti pätkii, noitahan on vaikka kuinka paljon. Mistä tahansa isommasta levykaupasta löytynee mielenkiintoisia ska-kokoelmia, joista hyvin voi aloittaa. Skata kyllä vähän riivaa tämä vaikkapa Blaster Masterilla esiintyvä "tehdään hassunhauskaa musiikkia"-pellemeininki. Joku Specials on noista TwoTone-yhtyeistä melkein ainoa, joka osasi tehdä, hmm, vakavaa skata, jossa oli jotain sanomaa ja sisältöä. Minä halusin joskus kauheasti perustaa ska-bändin, mutta löysin vain muita rumpaleita... And that's the way it is. Even when we're pissed. |
Blenderhead 08.01.2004 22:25:26 | |
---|
Ska! Kaikilla ystävilläni on hevimenneisyys, minulla on skamenneisyys. Ihan katsomatta onko listailtu: Vanhaa: Desmond Dekker Laurel Aitken Skatalites (keikkailee vielä, hauska vanhuspoppoo) 80-lukua: Madness (ekat levyt) Specials (suosikkini!) Bad Manners (skan Popeda) The Beat The Bodysnatchers Uutta/uudehkoa: No Sports Bim Skala Bim Blaster Master Liberator (aivan tappo livenä) Prkle, muisti pätkii, noitahan on vaikka kuinka paljon. Mistä tahansa isommasta levykaupasta löytynee mielenkiintoisia ska-kokoelmia, joista hyvin voi aloittaa. Skata kyllä vähän riivaa tämä vaikkapa Blaster Masterilla esiintyvä "tehdään hassunhauskaa musiikkia"-pellemeininki. Joku Specials on noista TwoTone-yhtyeistä melkein ainoa, joka osasi tehdä, hmm, vakavaa skata, jossa oli jotain sanomaa ja sisältöä. Minä halusin joskus kauheasti perustaa ska-bändin, mutta löysin vain muita rumpaleita... Kelpais se Ska-bändi mullekki. Tosin onhan meillä bändin kanssa ska-biisejäkin väännössä. Se on leppoisaa ja letkeää. Oli muuten kunnioitettava lista tuossa yllä. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
Kholistelija 08.01.2004 22:25:50 | |
---|
Mitä nyt tulee mieleen niin: Against all authority, Operation Ivy, ja sit Less than Jake. |
kutya 22.04.2004 23:38:37 | |
---|
The Toasters! Siitä ei paremmaksi mene. Slackersia suosittelen myös. Blaster Master&Valkyrians-live Rovaniemellä tässä taannoin oli huikean energinen kokemus, suosittelen lämpimästi. Ska'd for life. |
el_hefe 23.04.2004 19:33:10 (muokattu 23.04.2004 19:33:28) | |
---|
Kannattaa vielä tarkistaa tämä kakka ulos: Ska Sucks (levy) On muuten Propagandhilla saman niminen biisikin... vaikkei ne oikeasti kuulemma vihaa skata.. niinjoo. nofx:kin on joskus muinoin soittanut skata... hassua.. tai oikeastaan ei sinäänsä... On terveellistä puhua itselleen. |