Aihe: The Night Flight Orchestra 1 2 | |
---|---|
![]() 09.09.2021 17:31:20 | |
Aika vähän tuntuu tämä bändi keskustelua palstalla herättäneen, mutta nostellaas nyt ketjua. Stridin ja tovereiden orkesteri ei näköjään osaa huonoja levyjä tehdä. Viime viikolla julkaistu Aeromantic II taitaa olla oma suosikki yhtyeen tuotannosta. Eihän tässä mitään pyörää ole keksitty uusiksi, mutta kun homma toimii niin ei auta kuin nautiskella. | |
![]() 12.09.2021 09:48:58 | |
Meikällä kipuaa Amber galactic ylivoimaiseksi ykköseksi, mutta tämä kakkossijalla Sometimes the world ain't enoughin kanssa. Mainio levy! Saundeiltaan ehkä paras tuotannosta kyllä. | |
![]() 13.09.2021 18:35:51 | |
Mun mielestä tää uusin levy kuulosti kyllä siltä että jätkiltä alkaa olla ideat lopussa. Amber Galactic on ehdottomasti kovin, sitä seuranneet kaksi on todella hyviä kanssa ja ekoilla kahdella levyllä on kovia irtobiisejä. Tästä uusimmasta en hirveästi ole vielä vakuuttunut, mutta työtahti on kyllä ollut kunnioitettavan kiivas. | |
![]() 14.09.2022 18:28:35 | |
Bändin perustajajäsen, kitaristi David Andersson kuollut. Alkoholismi ja mielen sairaudet vieneet miehen. Lääkärin hommia tehnyt päivätöikseen. R.i.p. Hieno muusikko. Livenäkin pisteli mallikkaasti tulemaan. | |
![]() 04.11.2024 23:56:07 | |
Maistiaissinkku vuoden alussa ilmestyvältä uudelta levyltä laitettu liikkeelle. Ai saakeli ku on taas mahtavaa matskua. Hieno, hieno bändi on tämä! https://www.youtube.com/watch?v=GX_ … _yNHpM&ab_channel=NapalmRecords | |
![]() 05.11.2024 10:41:31 | |
jassi: Maistiaissinkku vuoden alussa ilmestyvältä uudelta levyltä laitettu liikkeelle. Ai saakeli ku on taas mahtavaa matskua. Hieno, hieno bändi on tämä! https://www.youtube.com/watch?v=GX_ … _yNHpM&ab_channel=NapalmRecords Tuttua ja turvallista, mutta kyllähän tuo toimii! | |
![]() 31.01.2025 16:01:00 | |
Uus levy tärähti tänään ulos. Nyt menee ankaraksi kilpailuksi kärkipaikasta Amber Galactic- levyn kanssa. Nyt sen joutuu ihan virallisesti toteamaan, että mulle tää on tällä hetkellä paras bändi tällä telluksella. Perkele, että on hyvä orkka. Siinä viimeisin sinkku vielä : https://www.youtube.com/watch?v=WB8 … lb-bOs&ab_channel=NapalmRecords | |
![]() 31.01.2025 17:21:36 | |
jassi: Uus levy tärähti tänään ulos. Nyt menee ankaraksi kilpailuksi kärkipaikasta Amber Galactic- levyn kanssa. Nyt sen joutuu ihan virallisesti toteamaan, että mulle tää on tällä hetkellä paras bändi tällä telluksella. Perkele, että on hyvä orkka. Siinä viimeisin sinkku vielä : https://www.youtube.com/watch?v=WB8 … lb-bOs&ab_channel=NapalmRecords Minä komppaan myös tälle pisteeni. i Feel you! SALUT! Tämä on jotenkin "bottom of my heart" kamaa. Niin 70 ja 80 kamaa vähän uudella twistillä ja soundeilla. Juuri sopivasti rokkia. Niin kuin on ihan koko tuotanto. Viikolla tuli tuotanto fiilisteltyä ennen tätä uutta levyä. Harmi kun ruotsalaiset skippaa aika useasti Suomen keikat. Mutta ehkä vielä joskus pääsen livet todistamaan. Konseptina ihan äärettömän hyvä kaikkine kliseineen. Nämäkin kliseet vaan tekee tästä jotenkin vielä paremman. 11/5 eli jatkoon. | |
![]() 01.02.2025 10:57:32 | |
No onhan se kieltämättä hyvä levy taas. 4 vuotta ehti edellisestä vierähtää, mutta tähän tietysti mahtui kitaristi David Anderssonin poismeno. Davidin käsialaa on tältä levyltä kappale Like The Beating Of A Heart, kyllähän se kieltämättä haikeaa on kuunnella kun tietää herran kohtalon. Onneksi musiikki elää. | |
![]() 03.02.2025 00:32:54 | |
Uus levy on kyllä todella kova. Tulisivat nyt taas Suomeen kesällä. Ja mielellään oma keikka jossain synkässä klubissa, ei mitään festaria. Aivan timanttinen livebändi, tuli viime kesänä Tavastialla tämä todettua. Tolla uudella levyllä on yks hämmentävä juttu, Miraculous biisin ensimmäiset kierrot, synakuvio muistuttaa ihan hämmentävän paljon Ultra Bran Sinä lähdit pois biisin laulumelodiaa. Voi olla että vika on vain päässäni, tuskin Björn on koskaan kyseistä biisiä kuullutkaan. | |
![]() 03.02.2025 09:36:37 | |
vvaltsu: Mun mielestä tää uusin levy kuulosti kyllä siltä että jätkiltä alkaa olla ideat lopussa. Amber Galactic on ehdottomasti kovin, sitä seuranneet kaksi on todella hyviä kanssa ja ekoilla kahdella levyllä on kovia irtobiisejä. Tästä uusimmasta en hirveästi ole vielä vakuuttunut, mutta työtahti on kyllä ollut kunnioitettavan kiivas. Vähän samat fiilikset että aika "normi" AOR tjsp. linjalla mennään edelleenkin mutta paukut tuntuu loppuvan kesken... Muutenkin aika epätasaista laatua on ollut sen ekan levyn jälkeen. Siinä oli ehkä enemmän hardrockia kuin seuraavilla? En tarkoita että olisivat ihan sysipaskoja levyjä tehneet mutta tyyliin 2-3 hyvää biisiä ja loput sitä sun tätä per levy. | |
![]() 05.02.2025 22:16:45 | |
Mä taas sanon, että Stratus on tän vuoden top 3 rockbiisi ja nyt on vasta helmikuun alku =) | |
![]() 06.02.2025 07:54:28 | |
Ite taas oon kuunnellu ennen uuden levyn julkaisua ainoastaan kolmea sillä hetkellä viimeisintä levyä. Kaikista pidän ihan helvetisti ja yhtä paljon. Ei o ehtiny vielä tutustumaan ekoihin levyihin mut jos ne kerta on vielä parempaa ni emt miksei tää bändi vedä jo Wembleyllä. Prönts. | |
![]() 06.02.2025 17:19:28 | |
Ei kai uudet tai edes uudehkot rockbändit pääse millään enää Wembleylle. Vanhat nostalgia-aktit ja Coldplay niitä täyttelee. Way of the world tänä päivänä =( | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)