Aihe: Miksi pojat vihaavat hiljaisuutta?
1 2
sticky fingers
03.11.2011 22:00:13
Johnny Buzz: Mahtavaa tää Mnetin kannustava ilmapiiri!

No sanotaan vaikka sitten niin, että on kyllä hyvin tuotettua kamaa, pisteet siitä. Missä muodossa kritiikin saa esittää? Laitan näin:

Minua häiritsee tässä esimerkkibiisissänne:
- Nykyhetkessä melkoisen kulunut soundimaailma.
- Inasen kornit lyriikat
- laulajan hieman teennäistä maailmantuskaa huokuva lauluääni.

Muuten tosi hyvä. Ennemmin tätä kuuntelee kuin päähänsä ottaa.
...
elsewhere
04.11.2011 10:28:23
Soundipuolella mä tykkään reverbistä ja choruksesta ja noista soundeista yleisestikin, olkoonpa kuinka kuluneet ja vanhanaikaiset tahansa. Mutta nyt soi toi Miracle enkä mä keksi mitään syytä, miksi tätä kannattaisi kuunnella mieluummin kuin vaikkapa The Churchia tai Simple Mindsiä tai jotain muuta 80-luvun kitarapop-hienoutta. Jos tämä tulisi radiosta, en vaihtaisi kanavaa ja saattaisin ehkä hyräillä mukana mutta jo tämä tuotanto yksin jotenkin vaan latistaa koko jutun.
~ Love broke out and I forgot it's war.
maelstorm
04.11.2011 10:32:04
Johnny Buzz: Mahtavaa tää Mnetin kannustava ilmapiiri!

jos joku on mahtavaa niin tämä passiivisaggressiivinen oneliner-vittuilu jo muutenkin kasaan kuihtuvalla keskustelupalstalla.
Meadow
04.11.2011 11:19:56
maelstorm: jos joku on mahtavaa niin tämä passiivisaggressiivinen oneliner-vittuilu jo muutenkin kasaan kuihtuvalla keskustelupalstalla.

Samoin kuin muiden kommenteista nillittäminen.
Ronttimus
04.11.2011 11:22:13 (muokattu 04.11.2011 11:22:43)
Meadow: Samoin kuin muiden kommenteista nillittäminen.

Kuin myös kommenttien kommenttien kommenteista nillittäminen.
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
sticky fingers
04.11.2011 18:10:26
Ronttimus: Kuin myös kommenttien kommenttien kommenteista nillittäminen.

samoin kuin kommenttien kommenttien kommenteista nillittämisestä nillittäminen.
...
milcoin
04.11.2011 22:58:02
Näitä muutamaa vikaa kommenttia lukuunottamatta palautehan on ollut erittäin asiallista. Nimenomaan asiallista. Mielipiteitähän nää on kaikki ja niille on jopa tarjottu perusteluja.

Vaikka itse olen koittanut musahommissa olla perustelematta yhtään mitään. Jos se soundaa ja tuntuu hyvältä, se on hyvä. Ja tietenkin päinvastoin.

Yks mikä tuli mieleen tosta chorus/verbi kommentista oli että ns. bändihommissa soundijutut on kaiken kaikkiaan tosi konservatiivinen pelikenttä. Jos biisi ja laulaja ja sovitus toimii, itse soundit on harvoin mitään ihmeellistä ja uutta. Tele on aina tele, supra on aina supra jne jne.

Hienoa!!!
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
McLeach
07.11.2011 09:28:10
kyllä tämä varmaan uppoo tiettyyn osaan kuuntelijoista. Itselleni mieleen tulee taustamusiikki hiljaisella illanistujaisissa, en kyllä mitään mielenkiinotoista tuosta biisistä saanut irti. Eikä millään pahalla mutta jos vaikutteina on mm. U2 ja foo fighters niin lopputulos ei voi olla hirveän tajunnanräjäyttävää ja mukaansa tempaavaa. Kuulosti vähän taas siltä että on soittimien varsissa herrat joille se oman soittimen herruus ei ole ihan sydämissä eli luovuudenhulluus puuttuu ja tilalla vain "jee meil on siisti biisi, ei välii vaikkei siit mitään muuta jää mieleen kun sanat ja yleissoundi". Mutta tämä siis vain oma mielipiteeni näin äkkiseltään. Olisin vain toivonut jotain muuta kuin taas tätä perus radiotuuttausta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)