xfrankx 07.08.2011 16:10:51 | |
---|
ferodoz: No ei niitä oikein montaa ole. Ainakaan hyviä. Onkos tämä sellainen threadi että täälä ei tarvi millään lailla perustella mielipiteitänsä? Riittää ku osaa vain tarpeeksi lyhyillä samoilla ilmaista oman näkemyksen, esim. "paskaa" tai "kasarikuraa" Onhan niitä. Esimerkiksi Radiopuhelimet, Kuusumun Profeetta, KH-77 tai vaikkapa Riukupastori. |
Jussiman 07.08.2011 16:20:45 | |
---|
Stradlin: Ootko tutkinut aineistoa? Onhan se aika selvää, että useimmat 80-luvn glamrock/hardrock-yhtyeet kopioivat New York Dollsia, Mark Bolania, Hanoi Rocksia, The Runawaysia ym. Guns n Roses ei ole poikkeus. |
Stradlin 07.08.2011 17:21:34 | |
---|
Jussiman: Onhan se aika selvää, että useimmat 80-luvn glamrock/hardrock-yhtyeet kopioivat New York Dollsia, Mark Bolania, Hanoi Rocksia, The Runawaysia ym. Guns n Roses ei ole poikkeus. En mä tiedä onko sellaista bändiä olemassakaan, joka ei vaikutteita jostain muualta olisi ottanut, noi sun mainitsemasi yhtyeetkin ovat edeltäjiltään jotain juttuja lainanneet. Puhut "täydellisestä kopioimisesta", mikä nyt lähinnä kertoo perehtymättömyydestä aiheeseen. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
ferodoz 07.08.2011 23:38:16 | |
---|
Stradlin: En mä tiedä onko sellaista bändiä olemassakaan, joka ei vaikutteita jostain muualta olisi ottanut, noi sun mainitsemasi yhtyeetkin ovat edeltäjiltään jotain juttuja lainanneet. Puhut "täydellisestä kopioimisesta", mikä nyt lähinnä kertoo perehtymättömyydestä aiheeseen. Toki esim Axl Rose on myöntänyt että Gunnarit on matkinut todella monessa asiassa Hanoi Rocksia. (Kirjasta Guns'n'Roses, Watch You Bleed) Että kuinka senkin nyt sitten ottaa.. NY Dollsithan oli aikoinaan se mistä tämä glam-pukeutuminen sai varsinaisen nosteensa. Onhan sitä aikaisemminkin ollut, mutta sen jälkeen alkoi mm Mötley Crue ja muut aikakauden bändit kopsaamaan sitä, ja siitä se sitten lähti. ' Yhteenvetona, kaikki ottaa kaikista vaikutteita. Koolla on väliä. |
santa cruz 15.06.2015 16:36:08 | |
---|
Näin rockwallin 9.6. ensimmäisen kerran livenä. tykkäsin mutta vaatii enemmän kuuntelemista. |