Aihe: Noel Gallagher's High Flying Birds
1 2 3 4 5 6
rockjihad
25.07.2011 13:00:44
reos: Mä muistan joskus kuulleeni että on nimen omaan sanonut ettei tuu koskaan Suomeen. Taustalla joku kokemus kitarateknikko-reissulta täältä. Oma hämärä muistikuva kertoo paikallisten roudareitten käytöksen olleen jokseenkin perseestä, mutta mitään snägäritappelua en muista.

Oli miten oli.

Joo, mäkin oon kuullut vähän samankaltaisen version tapahtumista, mutta tapahtumapaikka oli Helsinki ja Tavastia, ja tosiaan toisen sinä iltana soittaneen bändin ja niiden roudareiden käytös syynä tähän päätökseen, ei mitkään flaidaukset tms...Tiedä sitten, mikä on totta.

Toivottavasti tää proggis on hieman laadukkaampi, kun toi Beady Eye, mistä tulee lähinnä joku hyvin tuotettu Lennon-tribuuttiakti mieleen.
MV
26.07.2011 10:24:51
Mikä uusi biisi? Linkkiä!
reverend
26.07.2011 10:36:15
MV: Mikä uusi biisi? Linkkiä!

Tarkottaisiko tuota, mitä voi herran nettisivuilta kuunnella? http://www.noelgallagher.com/
riimu
26.07.2011 15:54:37
MV: Mikä uusi biisi? Linkkiä!

Tuossa uus musavideo: http://www.youtube.com/watch?v=kFx_IniNjfE
Don't ask me about Grim Fandango.
Jokapaikanapina
26.07.2011 23:51:29
Olipas maukas biisi. Liikaa tavaraa kyllä ehkä, ei oikein päässy biisin aikana missään vaiheessa mutustelee mitään laulujuttuja, mutta kyllä mä tykkäsin fiiliksestä, joka tosta välitty. Odotellen lissee.
DJKaaos
27.07.2011 16:00:50
Minusta tuo kuulostaa joltain Dont Believe the Truthin ylijäämäbiisiltä. Tai no, Noel Gallagherilta se kuulostaa.
Minä olen minä.
reverend
27.07.2011 17:37:09 (muokattu 27.07.2011 17:37:20)
djKaaos: Minusta tuo kuulostaa joltain Dont Believe the Truthin ylijäämäbiisiltä. Tai no, Noel Gallagherilta se kuulostaa.

Kyllä, ihan perus Noelin laulamalta Oasis biisiltähän tuo kuulostaa.
MV
27.07.2011 20:20:25
En oikein tiedä mitä tuosta biisistä sanoisi, ihan ok kai. Enemmän kyllä miellyttää Beady eyen matsku kuin tämä kipale.
järjestyssäännöt
27.07.2011 21:56:53
Helvetin hyvä kappale, itselläni huomattavasti kovemmat odotukset kuin Beady eyen tuotantoa kohtaan vaikka ihan jees levy heiltä tuli...
Stain
28.07.2011 15:42:06 (muokattu 28.07.2011 15:42:52)
djKaaos: Minusta tuo kuulostaa joltain Dont Believe the Truthin ylijäämäbiisiltä.

Kyllä. Toivottavasti ei kuitenkaan jokaisessa levyn biisissä ole tuota korkealta laulantaa jota Noelin biiseissä on ollut ihan tarpeeksi juurikin tuolta DBTTltä asti. Kai siitä on joku termikin olemassa.

Onhan tää tämmöstä ihan kivaa, siistiä ja fiksua musiikkia niin kuin Liamkin ennusteli.
"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
Skebameizi
29.07.2011 15:15:15

Stain: Toivottavasti ei kuitenkaan jokaisessa levyn biisissä ole tuota korkealta laulantaa jota Noelin biiseissä on ollut ihan tarpeeksi juurikin tuolta DBTTltä asti. Kai siitä on joku termikin olemassa.

Falsetti?

Hyvä biisi, mutta ei tajunnanräjäyttävä.
Tarva
29.07.2011 16:23:35
Stain: Toivottavasti ei kuitenkaan jokaisessa levyn biisissä ole tuota korkealta laulantaa jota Noelin biiseissä on ollut ihan tarpeeksi juurikin tuolta DBTTltä asti.

Tää on niin totta!
One night with Courtney made me realise why Kurt killed himself.
Stain
10.08.2011 20:05:19
Ei oikein lähde tuo uusi biisi, tulee liikaa mieleen joku Eurythmics.
"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
riimu
10.08.2011 21:35:33
Stain: Ei oikein lähde tuo uusi biisi, tulee liikaa mieleen joku Eurythmics.

Mä kyl tykkäsin, tuli hyvä fiilis ja varsinkin b-puoleksi oikein mainio viisu.
Tumba
30.08.2011 18:56:03

http://kroq.radio.com/2011/08/30/wo … new-exclusive-track-if-i-had-a-gun/

Tuolta voi kuunnella If I Had a Gunin. Kuulostaa omaan korvaani aika hyvältä. Paremmalta kuin tuo Death of You and Me.
Joku päivä vielä kaikkien vaimojeni lapset yhdessä leikkii.
riimu
30.08.2011 19:23:48
Tumba: http://kroq.radio.com/2011/08/30/wo … new-exclusive-track-if-i-had-a-gun/

Tuolta voi kuunnella If I Had a Gunin. Kuulostaa omaan korvaani aika hyvältä. Paremmalta kuin tuo Death of You and Me.

Helvetin hyvä kappale.
carnation
30.08.2011 20:17:45
Tumba: http://kroq.radio.com/2011/08/30/wo … new-exclusive-track-if-i-had-a-gun/

Tämähän on komea laulu. Kuuntelin jo viisi kertaa.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
DJKaaos
30.08.2011 23:31:35
Hyvä biisi ja Noelin laulu selvästi parempaa kuin tuossa aikaisemmassa. Lisäksi positiivista, ettei tässä ole sitä löntystävää komppia, joka oli tossa aikaisemmassa biisissä ja jota oli riittävästi The Shock of the Lightningilla ja jo Dont Believe the Truthilla.
Minä olen minä.
Kärpäsruoska
31.08.2011 06:12:25
Kuuntelin tuon eilisiltana muutamaan kertaan ja tuntui pettymykseltä, mutta nyt kyllä lähtee! Pirun hyvä.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34 S.M.A.K.
Skebameizi
31.08.2011 10:03:36

DJKaaos: Lisäksi positiivista, ettei tässä ole sitä löntystävää komppia, joka oli tossa aikaisemmassa biisissä ja jota oli riittävästi The Shock of the Lightningilla

Olisko nyt menneet sinkut ja albumit sekasin? :)

Hyvä biisi kyllä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)