Aihe: Joensuu1685
1 2
carlos
14.09.2008 10:39:55
Ei mustakaan. Tää Joensuu123 taas oli niin lainattua, ettei paljon innosta tutustua tarkemmin. Muuten ihan hyvä :-)

Kerropa mulle, ootko kuullu koko levyn? Vai vedelläänkö tässä johtopäätöksiä Sick cityn perusteella?
_Petri_
14.09.2008 14:52:23

Kerropa mulle, ootko kuullu koko levyn? Vai vedelläänkö tässä johtopäätöksiä Sick cityn perusteella?

Vedellään joo. Eiks Myspaceen oo yleensä tarkoitus laittaa jossain määrin bändiä kuvaavaa materiaalia, joka sitten innostaa kuuntelemaan lisää. Toi sinänsä pätevä brittirock-pastissi ei nyt sitä mulle tehnyt.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
carlos
14.09.2008 18:32:25
Vedellään joo. Eiks Myspaceen oo yleensä tarkoitus laittaa jossain määrin bändiä kuvaavaa materiaalia, joka sitten innostaa kuuntelemaan lisää. Toi sinänsä pätevä brittirock-pastissi ei nyt sitä mulle tehnyt.

Ok. Voin kertoa, että Sick city on levyltä juuri se kappale, joka poikkeaa muusta materiaalista eniten... Kaukana ollaan brittirockista esim. Nothingnessissa..
fidZi
19.09.2008 12:03:44
Lutakon Kickstartissa soittivat kyllä omaperäistä musiikkia ja mukavalla tärinällä, mutta kun biisit olivat aiemmin tuntemattomia niin oli ehkä vaikea saada otetta ja tietää oliko tämä jamia vai mitä. Pitää tutustua.
Méfiez-vous, demoiselles!
Ozzyneito
24.09.2008 23:38:08

Kohta kaksi rinkiä täynnä. Iskee aivan tajuttomasti. Nothingness on ihan käsittämätön biisi. Tuntuu, että tämä on parempi kokonaisuus kun toisen showgazetulokkaan, Murmanskin lätty, joka sisältää myös muutaman semmoisen raidan, että oksat pois.

Odotan että lämmintä on n. 3 astetta ja tuulee ja lähden kävelemään tämä iPodissani illan pimeyteen.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Cathi777
25.09.2008 10:04:55

Kohta kaksi rinkiä täynnä. Iskee aivan tajuttomasti. Nothingness on ihan käsittämätön biisi. Tuntuu, että tämä on parempi kokonaisuus kun toisen showgazetulokkaan, Murmanskin lätty, joka sisältää myös muutaman semmoisen raidan, että oksat pois.

Odotan että lämmintä on n. 3 astetta ja tuulee ja lähden kävelemään tämä iPodissani illan pimeyteen.

Minullakin on kyllä kovat odotukset tämän suhteen, tulisi nyt se postimies nopeasti niin pääsisi kuuntelemaan ennen töihin lähtöä. Jos tosiaan Murmanskin lyö laudalta niin aika kovaa levyä tässä tulee siis odottaa. Kerron ajatukset sitten myöhemmin, kun saan levyn kuunteluun.
Only pop music can break my heart...
carlos
27.09.2008 19:57:05
No mites se levynjulkkarikeikka, toimiko?
carlos
16.10.2008 00:35:07
Juuri tulin Tampereen klubilta kuuntelemasta bändiä. Hyvin kyllä toimi, vaikka ne keikan parhaat hetket eivät löydykään pitkäsoitolta: Black Highway ja walk on water. Mikko on ässä.
FlatOutFucked
16.10.2008 04:09:10
Parasta tässä bändissä on se kitaramelu. Taannoinen kuopion keikka toimi juuri sen vuoksi että sitä feedbackia ja urkudroneilua ei säästelty. Se kitarasti olisi mun puolesta voinut vaikka pistää sen skebansa styrkkariaan vasten vaikka koko keikan ajaksi ja silti homma olis lähteny.
Meluvallin olisi vaan pitänyt olla ihan poskettoman kovalla.
Mitään omaahan näillä ei ole, vaan kaikki on pöllitty häpeilemättä Spacemen 3:lta ja Jesus and Mary Chainilta ja sen sellaisilta. Vittu, bändissähän on kaksi veljestä, samoin kuin JAMCissa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)