Aihe: Disco Ensemble - Magic Recoveries 7.5.2008
1 2 3 4 5 6 7 8 9
elbowski
29.02.2008 16:46:42
Näyttäisi olevan mielipiteet jakavaa matskua tulossa.
Say good night to the bad guy!
Kapane
29.02.2008 18:23:57

Näyttäisi olevan mielipiteet jakavaa matskua tulossa.

Yhen biisin perusteella. Onkohan tää edes eka sinkku?
Skenehuora jo 6 vuotta.
Exhausted
29.02.2008 18:30:23

Yhen biisin perusteella. Onkohan tää edes eka sinkku?

Nykyisin tosiaan tuntuu siltä, että sinkuksi lasketaan ensimmäinen Myspace-näyte, mutta ei tämä käsittääkseni ole virallisesti ilmoitettu sinkkubiisiksi. Tuskin radiopromojakaan on vielä liikkeellä tai videota rotaatiossa.
jussimus
01.03.2008 00:41:00
Se on muuten pändille usein aika paskamainen sudenkuoppa, jos on tehnyt liian hyvän debyyttilevyn tai jopa pari hyvää levyä heti uran alkuun. Sen jälkeen ihmisten odotukset ovat kohonneet jo niin korkealle, että suunta on vain alaspäin, vaikka tekisi mitä.

Jos meidän pändi joskus pääsee levyttämään, täytyy varmaan laittaa debyyttilevylle sopivassa suhteessa paskoja täytepiisejä ja pistää osa hittipiiseistä jemmaan seuraavaa ja sitä seuraavaa levyä varten, ettei ura tyssäisi heti alkuunsa :D
elbowski
01.03.2008 01:23:11 (muokattu 01.03.2008 17:22:37)
Tuo on kyllä totta, sama kirous pitää itsekin väistää oman bändin kanssa ajan ollessa oikea. Itsestäni kyllä tuntuu että tästä tulee vähintään First Aid Kitin yltittävä teos. Nämä tuntemukset siis ainoastaan studio diaryn ja keikoilla kuultujen uusien biisien perusteella. Viper Ethics on niin täydellinen levy että sen voittajaa en uskalla vielä odottaa, mutta parasta toivotaan. Kyllä Disco Ensemble on itselleni ollut niin vaikuttava bändi niin fiiliksien kuin oman sävellystenkin kannalta, että tätä bändiä en teilaa pienestä.
Say good night to the bad guy!
Ozzyneito
01.03.2008 14:51:06

Pistää toi vinkuminen itseasiassa vaan vituttamaan. Ehkä tämä on punkimpi kuin aikaisemmat, eikä niinkään nykivä kuin aikaisemmat. Rakenteeltaan aika roskaa, osat eivät istu yhteen sitten lain.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
ten
01.03.2008 18:48:33
Hämmentävä tää uus biisi.

Ensinnäkin, toi alkuriffi on kohtalaisen rasittava. Bassosoundi on jotenkin ihan perseestä. Ainakin näillä mun luureilla. Miksauskin ontuu jotenkin kummasti. Rummut on tosi hiljasella mielestäni. Eniten kyllä ottaa päähän toi riffi. Tulee sellanen fiilis, että nyt on tehty riffi ihan siltä pohjalta, että "tehään tästä semmonen diii-du-duu-du". En edes tiedä mitä yritän sanoa.

Biisin parasta antia on C-osa. Minä kun olen aina tykännyt melodioista. Sanat nyt on mitä on. En edes hirveästi ole kiinnittänyt huomiota, kun on niin rasittava tuo riffi. En siltikään ole menettänyt toivoani bändin suhteen. Ehkä tää on jotain käänteispsykologiaa. "Pistetään tää maailman rasittavimmalla riffillä varustettu biisi myspaceen ennenku julkastaan näitä meidän mestariteoksia".

Noh. Toivo elää. En kylläkään kuuntele tota biisiä enää kertaakaan ennen levyn julkaisua.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Roberto
01.03.2008 21:15:19 (muokattu 01.03.2008 21:15:33)

Ihan parasta hommaa kommentoida soundeja myspace-muussaimen läpi kuunneltuna.

edit: äikkä
ten
03.03.2008 12:00:34

edit: äikkä

No kukin omilla korvillaan.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Exhausted
11.03.2008 22:01:57

Huomisaamuna klo 8:40 YleXillä bändistä puolet haastattelussa kera uuden sinkkubiisin Bad Luck Charm. Eli kuten arvattua, Magic Recoveries ei ollut vielä se sinkkubiisi. Kotisivuilla on myös videopäiväkirjaa Linkin Parkin lämppäämisestä.
ramionparas
11.03.2008 22:41:54

paljon on liikettä tuol linkinparkin lämmitys keikal..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Exhausted
12.03.2008 12:08:27

Nousin oikein kuuntelemaan sinkkubiisin radiosta. Vähän sellaista elektrohenkistä vääntöä siinä säkeistössä oli, kuten pojat itsekin sanoivat, ei välttämättä heti tunnista bändiä ennen kertsiä. Mitään ei jäänyt sen tarkemmin mieleen, etenkin kun menin heti biisin jälkeen takaisin nukkumaan pariksi tunniksi. Tulisikohan tuo Ylen Areenalle kuunneltavaksi...
ramionparas
12.03.2008 12:48:03

eipä joo tunnistanut bändiä kun vasta kertsissä..erinlaista kyllä oli, mutta ihan ok..pitää nyt pari kertaa kuunnella ennen kun osaa sanoa lopullista mielipidettä..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Käyttäjätunnus
12.03.2008 13:32:57
Joo mielenkiintonen biisi totta tosiaan. Tykkäsin kyllä enemmän kuin Magic Recoveriesista..
Jepjep
Veepee
12.03.2008 15:23:53
Joo mielenkiintonen biisi totta tosiaan. Tykkäsin kyllä enemmän kuin Magic Recoveriesista..

Masennuin melkeen tuosta sun kommentista...jos siis tuo Magic Recoveries olis paree (uutta sinkkua kun en oo vielä kuullut). Pelkään, että nyt oma musiikillinen mieltymys menee ihan eri suuntaan DE:n uudemman kaman kanssa. Harmi, kovasti kun ootti niin uutta matskua. No, eihän tässä oo vielä koko totuutta kuultu ja kaverit tekee just sellasta musaa ku tykkäävät...:)
K: Suden sukulaisia? V: Supikoira, konootti ja pingo. K: Kukan osat? V: Verhiö, teriö, hetiö, emiö, kukio ja sikiö.
Käyttäjätunnus
12.03.2008 16:02:05
Masennuin melkeen tuosta sun kommentista...jos siis tuo Magic Recoveries olis paree (uutta sinkkua kun en oo vielä kuullut).

Öö siis, tuo uus sinkku oli mun mielestä parempi kun Magic Recoveries josta en hirveemmin pidä...
Jepjep
Kailis
12.03.2008 17:51:13

Jotenkin liian samankaltaisia biisejä liikaa. Bändissä on kyllä helvetisti potentiaalia, monipuolisempaa repertuaaria kehiin niin se on siinä.
Exhausted
12.03.2008 18:30:01

Jotenkin liian samankaltaisia biisejä liikaa. Bändissä on kyllä helvetisti potentiaalia, monipuolisempaa repertuaaria kehiin niin se on siinä.

Et tainnut ilmeisesti kuulla tätä uutta sinkkua :)
Notefix
12.03.2008 22:49:12

No, itseasiassa sehän on lähinnä nykyajan totuutta.
"Layers of layers of shit!"
Exhausted
12.03.2008 23:21:47 (muokattu 12.03.2008 23:21:55)

Kävin kuuntelemassa Bad Luck Charmia Yle Areenan tämäniltaisen X-Ryhmän podcastista biisiä ja kyllä meinaan alkaa jytää nyt kun on pari kertaa kuunnellut
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)