Aihe: Slash book
1 2 3
Peku911
22.11.2007 20:58:43
Itse tuli tänään postissa ja hyvältä kirja vaikuttaa. Onneksi viikonloppuna pääsee syventymään paremmin.. Kannattaa kaikkien pikkuisenkin kitaristia fanittavan hommata!
Flash
23.11.2007 08:47:01

Itse kanssa tilasin tuon kirjan. Toivottavasti kohta pääsee lukemaan.
Live Music Is Better!
nahkalipsi
23.11.2007 09:09:45
Puoleen väliin kahlannu tota ja määrää eniten maailmassa. Ihan helvetin hyvää tekstiä. Pakkohankinta jokaiselle vähänkään GNR:n historiasta kiinnostuneille.

Sanon ma!
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
Geffen
24.11.2007 12:32:59

Näin on! Iteki oon lukennu vähintään 20sivu/päivä vauhdilla. Ei viiti liian nopeesti lukee, et jää mahdollisimman paljo mielee;)
Nice boys don't play rock n' roll
Flash
10.12.2007 09:57:40

Vaikuttaa kyllä hyvältä tämä kirja ensimmäisen 100 sivun perusteella.
Live Music Is Better!
Arttuu
10.12.2007 11:17:42
On nyt tommoset 100 sivua tullu luettua eli viidennes, ihan hyvä kirja, tosin ite olen niin kovasti aina fanittanut, että saattaa jotenkin vaikuttaa asiaan ;)
sama tähän tässä vaiheessa, rokkailee kovasti
Crashy
13.12.2007 16:23:57
Mietin tässä tilaavani sen koska slash on loisto kitaristi jne. Mutta asiasta kukkaruukkuun, onko se vaikealukuista? Eli onko kirjasa paljonkin esim slangisanoja tai jotain sellasta? :D oon nyt ihan hyvä enkussa mutta en kovin kun oon vasta kasil. :P
Geffen
13.12.2007 19:02:58

Mietin tässä tilaavani sen koska slash on loisto kitaristi jne. Mutta asiasta kukkaruukkuun, onko se vaikealukuista? Eli onko kirjasa paljonkin esim slangisanoja tai jotain sellasta? :D oon nyt ihan hyvä enkussa mutta en kovin kun oon vasta kasil. :P

Osta ehdottomasti!;) Ei sanasta sanaan tarvi jokasta sanaa osata. Kai sää sen luettua saat.
Nice boys don't play rock n' roll
krautio
13.12.2007 21:12:22

Vaikuttaa todella asialliselta kirjalta erityisesti tuon Aerosmithin kirjan jälkeen. On paljon tarinoita sekoiluista ym. mutta ne on kirjoitettu "asiallisesti" verrattuna tuohon 'Smithin kirjan höpötystyyliin. Paljon mielenkiintoisia juttuja biisien syntyvaiheista jne... Suosittelen!

t. Köpe
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
Arttuu
14.12.2007 11:16:38
Osta ehdottomasti!;) Ei sanasta sanaan tarvi jokasta sanaa osata. Kai sää sen luettua saat.

jep näihän se on, asiayhteydestä ymmartää kyllä viimeistään sitten mistä kerrotaan.
Crashy
14.12.2007 17:15:29
Okei, kiitos vastauksista. =)
-Jobe-
16.12.2007 13:11:19

Mahtaakohan tätä löytyä Stadista jostain ihan hyllystä vai joutuuko tilaamaan?
I don't know how I'm gonna do what mama told me.
tuomittu
16.12.2007 21:02:32 (muokattu 16.12.2007 21:03:49)
Mahtaakohan tätä löytyä Stadista jostain ihan hyllystä vai joutuuko tilaamaan?

Ainakin Aleksin Suomalaisessa kirjakaupassa oli pari jäljellä hyllyssä ja varmaan niitä on varastossakin. Hintaa en nyt muista.

Edit: Tai ainakin joku Slässi-kirja siellä oli, kai se oli sama josta täälläkin höpistään.
I broke my G-string while fingering A minor.
stickyfinger
17.12.2007 20:18:50
Suomalaisesta Kirjakaupasta ostin omani, 21,50€ ol hinta.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Crashy
17.12.2007 21:08:42
Joo mä ostin kans suomalaisest.
"What is it about Guns N' Roses that makes it different to other bands?" "Shit..I guess we just fuckin'..you know..like..fuckin'.." -Slash
Peku911
21.12.2007 22:13:36

Kyllä mä sanoisin, että jos on ensimmäinen kirja englanniksi niin jää hyllyyn lojumaan. Ei onnistu, jos ei sitten ole kielestä kiinnostunut ja on sanavarasto suuri. Kyllä tuossa kirjassa nimittäin on jokunen sana siellä täällä, että en minä ainakaan merkitystä heti tunnista.. Mutta ei tosin tarvitse kaikkea ymmärtääkään. Silti saa hyvin ajatuksen selville. Itselläkin on välillä kyllä, että joku sivu saatan olla ihan pihalla, kun jotain tärkeää/merkittävää sanaa ei ymmärrä, mutta turvaudun kyllä siinä tapauksessa sanakirjaan, koska haluan ymmärtää senkin.
timus
29.12.2007 15:22:09
On muuten paikoin melkoista Hanoi Rocksin hehkutusta Slashillä ainakin toistaiseksi luetun (noin reilut 100 sivua) perusteella eli ainakin Hudsonin poika tunnustaa avoimesti yhden vahvimmista vaikuttajistaan....
Hello Cleveland!!!!
depe
29.12.2007 17:51:20
Pitää vissiin tilata, vaikka en nyt mikäään suuri GNR-fani olekaan. Ainahan rokkareiden elämäkerrat kiinnostavat.

Slash tosin rökitti mut mennen tullen eilen Guitar Hero 3:n guitar battlessa, ja sekös jäi pännimään. :D
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
joskuu
04.01.2008 00:44:35
Kyllä mä sanoisin, että jos on ensimmäinen kirja englanniksi niin jää hyllyyn lojumaan. Ei onnistu, jos ei sitten ole kielestä kiinnostunut ja on sanavarasto suuri.

Mulla tosiaan eka kirja mitä enkuks luen ja ihan hyvin sujuu, vaikkei englannin taitoni kovin ihmeelliset olekkaan. Enkä muutenkaan ole mitään kirjojen lukija -tyyppiä. :)
Kuten jo totesit, hankalia kohtiakin löytyy, mutta sanoisin, että lähes kaiken kuitenkin oivaltaa melko nopeasti yhteydestä.

Slash tosin rökitti mut mennen tullen eilen Guitar Hero 3:n guitar battlessa, ja sekös jäi pännimään. :D

Slashi nyt rökitetty easyllä sekä mediumilla. Hardista nyt ei tuu yhtään mitään. :)
Stradlin
10.01.2008 22:22:33
Vähän jäi ärsyttämään ne kohdat, joissa Slash kertoi tehneensä mm. Mustainen kanssa biisejä ja ennen VR:ää Izzyn kanssa ihan kuningasmatskua. Mitä biisejä ja miksei niitä ole levytetty (vai onko?)?!?!
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)