Aihe: Kuolleet intiaanit hajosi.
1 2
Tympee Huttunen
12.05.2007 17:16:35 (muokattu 12.05.2007 17:17:02)
Ehkä olisi otollinen aika Elävät Comboyt yhtyeelle? Voisin kuvitella bändin turhautuneen tuohon, ettei se noussut suurempaan tietoisuuteen. Homma on vedetty ensiluokkaisesti koko ajan, mutta jostain syystä isompaan luokkaan ei menty. Harmin paikka, jos bändi on manan lauteilla kokonaan. Vai oliko hajoaminen promootiotemppu?
Heissi
12.05.2007 19:17:09
Minä en käsitä näin kun nyt selvinpäin olen että mitä porukat näki siinä esiintymisessä. Minusta se oli niin tekoteatraalista ja valmiiksi suunniteltua etten missään nimessä voi kutsua porukkaa livebändiksi.

Tekotaiteellisuus ja -teatraalisuus on helmeä. Ja en kyllä näe eroa tekotaiteen ja taiteen välillä. Tai jos tekotaide on sitä että ollaan tekevinään taidetta vaikkei oikeesti olla niin sehän on vaan astetta hienompaa ja kierompaa.

Oli jäätävä darra kun näin Kuolleet Intiaanit ekan kerran livenä ja olotilan jossain määrin aiheuttamana siitä tuli yksi vaikuttavimmista keikoista mitä olen ikuna nähnyt.

Ikävätä jos oikeasti lopullisesti hajosivat.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
uduwudu
13.05.2007 12:38:30
Vai oliko hajoaminen promootiotemppu?

Tuskin kukaan promon takia kuitenkaan peruisi keikkoja, luulisin. Harmi kyllä tuo hajoaminen, Inkkarit oli hieno livekokemus.
MJP
13.05.2007 22:54:12 (muokattu 13.05.2007 22:55:38)
Oli jäätävä darra kun näin Kuolleet Intiaanit ekan kerran soundchecissä kun ne joskus oli lämppäämässä silloista bändiäni. Mikään ei olisi voinut olla väsyneelle, krapulaiselle ihmiselle pahempaa ääniterroria ruokaa odotellessa. Musahan oli ihan kauheeta paskaa ja tuli vielä lujaa! Viimeistään rikottujen kananmunien peittämälle lavalle mentäessä niiden "setin" jälkeen oli parru otsassa ja viha kuolleita intiaaneja kohtaan kasvanut massiivisiin mittoihin.

rest in pain
Huumorimielellä lisää paskaa housuun!
zorro
15.05.2007 17:09:28
itse oon nähnyt kahdesti, ja kyllä ne showt erosivat toisistaan. Jälkimmäisessä heillä oli "big band" mukana. 2005 provinssissa olivat kuulemma ne taustahäröilijät, mutta sen keikan valitettavasti missasin. Itse en voi kuvitella että kotona inkkareita kuuntelisin, mutta livenä toimii ainakin minulle.
Jumina5/6
16.05.2007 05:24:26
Joo, ehkä vähän samoilla linjoilla kuin jotkut täällä. Mielestäni 'showt' jäi kyllä hieman polkemaan paikallaan. Olen nähnyt about 4-5 keikkaa koko olemassaoloajaltaan, ja ne pari ekaa toimivat vielä melko hyvin. Sitten alkasi jo puuduttaamaan hieman tuo saman toistaminen.

Hyvä livebändihän se oli/on, mutta ehkä mielestäni tuo teatraalisuus vaatisi että homma etenisi/muuttuisi vuosien varrella enemmän.
Deep Blue Sheep.
NahkaAlbertti
31.05.2007 22:06:36
Joo, kyynel vierähtää. Nähny kahesti ja molemmilla kerroilla sai vangittua aivan mahtavaaan fiilikseen sen keikan ajaksi. Musiikkia en kyllä kehuisi, mutta pakko sanoa että ei paskankaan väliä jos noin upeasti voi vetää keikan.
Se on kyl saatana oltava vireessä!
Akiman
08.03.2009 03:53:37

Kannattaa pitää silmällä yhtyettä nimeltään Oranssi Pazuzu.

http://www.myspace.com/oranssipazuzu

Sillä saattaa olla enemmän yhteyksiä Inkkareihin, kuin äänen perusteella voisi uskoa. ;)
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: MISERY INDEX, REGINA, CANTATA SANGUI, KEEP OF KALESSIN ja THE OCEAN ::
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)